Μετά από μερικά βασανιστικά λεπτά για μένα ο Luke επέστρεψε στον χώρο του σαλονιού κρατώντας το Laptop του Hardin και ένα φλασάκι. Η περιέργεια μου άρχισε να κορυφώνεται στα ύψη αλλά εννοείται πως δεν θέλησα να το δημοσιοποιήσω αυτό σε κανέναν.
-Ally, ξέρουμε όλοι μας πολύ καλά πως αυτήν την στιγμή έχεις τρελαθεί από την περιέργεια μην προσποιήσε το αντίθετο. Αν και ομολογώ πως το κάνεις καλά σε εμάς δεν πιάνει. Να σου θυμίσω ότι είμαστε φίλοι εδώ και μια δεκαετία και βάλε ή είναι πλεονασμός νομίζεις; Η λάμψη στα μάτια σου προδίδει τα συναισθήματά σου. Είναι ο καθρέφτης της ψυχής θυμάσαι; Με κάνεις ήδη και μιλάω τόσο φιλοσοφημένα που κοντεύω να πάθω κρίση ταυτότητας φίλε. Αστειεύτηκε ο Luke με αποτέλεσμα οι άκρες των χειλιών μου να ανασηκωθούν σε ένα μικρό καλοπροαίρετο χαμόγελο.
-Υπό άλλες συνθήκες θα εκνευριζόμουν που προδόθηκα μόνη μου για ακόμα μία φορά αλλά αυτό που μόλις είπες είναι ότι πιο πνευματώδη έχω ακούσει τον τελευταίο καιρό από σένα οπότε σκέφτομαι να το επιβραβεύσω.
-Εμ, με όποιον δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις αντέτεινε ο Luke παίρνοντας εκείνο το σοφιστικέ του ύφος σηκώνοντας παράλληλα τα φρύδια του.
-Χμμ, ελληνική αρχαία παροιμία βλέπω. Μάλλον η παρέα μαζί μου σε έχει επιρρεάσει δραματικά. Μιλάς ήδη σαν αρχαίος ρήτορας φιλόσοφος. Επιπροσθέτως, κατάφερες επιτέλους να το πεις σωστά. Βελτίωση παρατηρώ. Στο επόμενο τετράμηνο θα πρέπει να αυξήσω τον βαθμό σου είπα με ένα στυλ δασκαλίτσας.
-Λες εε; Βασικά μόνο και μόνο για το ότι παιδεύω αυτήν την τόσο υψηλού επιπέδου αρχαιοελληνική παροιμία εδώ και τουλάχιστον τέσσερα χρόνια και τελικά την έβγαλα νομίζω μου αξίζει μια καλή βαθμολογία απάντησε εκείνος. Σαν χθές θυμάμαι που μου είχε ζητήσει να του μάθω κάποιες πολύ ανώτερες πνευματικές φράσεις στα ελληνικά ούτως ώστε να κάνει εντύπωση και να πουλάει μούρη. Είναι απίστευτο αυτό το παιδί. Είναι τόσο παράξενο αλλά ταυτόχρονα τόσο αστείο να τον βλέπεις να παρουσιάζεται και να παριστάνει κάποιον σαν τελειόφοιτο πανεπιστημίου της φιλοσοφικής σχολής.
-Ναι, το έχω στα υπ'όψιν μου. Λοιπόν άντε θα βάλεις το βίντεο; Με έχει φάει η περιέργεια τόση ώρα.
-Η περιέργεια σκότωσε την γάτα αγάπη και ναι εσύ είσαι το γατάκι εδώ πέρα πολύ καλά κατάλαβες δήλωσε με ένα περιπαικτικό μειδίασμα.
-Ανάθεμα, την ώρα και την στιγμή που συμφώνησα να σαι κάνω άνθρωπο επιπέδου. Μια χαρά ήσουνα πρίν. Ένας αραχτός και λάιτ άνθρωπος των σπηλαίων του αντιμίλησα επιστρέφοντας του την περίσσεια πειραχτική διάθεση.
ESTÁS LEYENDO
Angels & Demons
FanfictionΕίτε μ'αγαπάς, είτε με μισείς είναι και τα δύο υπέρ μου αν με αγαπάς θα είμαι για πάντα στην καρδιά σου , κι αν με μισείς θα είμαι πάντα στο μυαλό σου -William Shakespreare - Graphics by infinity2501