Καταρχην, να ξεκαθαρισω το γεγονος οτι θα ανεβαζω συνολικα τρια κεφαλαια την εβδομαδα αλλα οι μερες δεν θα ειναι ακριβεις.
Συνηθως θα ανεβαζω καθε Παρασκευη, Σαββατο και Κυριακη εκτος απο την περιπτωση να μην μπορεσω να ανεβασω καποια απο αυτες τι μερες εξαιτιας καποιου προσωπικου μου θεματος που θα καλουμαι να διευθετησω, ελλειψη ψυχολογικης διαθεσης για γραψιμο ή καποιου αλλου γεγονοτους! Ομως αν ολα θα πηγαινουν καλα θα ανεβαζω τις τρεις προαναφερομενες παραπανω μερες.
Τωρα για μεσοβδομαδα δεν νομιζω να μπορω επ'αοριστον να ανεβαζω λογω αυξημενου σχολικου φορτου εργασιας και ελλειψης χρονου γενικοτερα αλλα ισως να υπαρξουν φορες που θα συμβει. Παρ'ολα αυτα να μην παραπλανηθειτε, αν συμβει ποτε θα ειναι τυχαιο ή για να αναπληρωσω καποια αλλη απο τις τρεις προκαθορισμενες μερες που για καποιον λογο θα αδυνατω να ανεβασω κεφαλαιο και θα το γνωριζω ηδη απο πριν.
Αυτα κατα βαση θα ισχυσουν απο εδω και περα! Για οποιαδηποτε αλλαγη σε περιοδους θρησκευτικων εορτων οπως Χριστουγεννα , Πασχα κτλ. , ενδοσχολικων εξετασεων και επειτα καλοκαιριου ή οτιδηποτε αλλο θα σας ενημερωσω σημπληρωνοντας ή αφαιρωντας καποιο στοιχειο απο αυτο το συγκεκριμενο κεφαλαιο που αφορα το προγραμμα ανανεωσης του βιβλιου μου! Ισως, να φροντισω να σας ενημερωσω και με καποια σημειωση στα author's notes μου στο τελος καθε κεφαλαιου. Οποτε, να εχετε τον νου σας! Δεν μπορω να ειμαι σιγουρη για τον τροπο αναρτησης καποιας αλλαγης στο προγραμμα ανανεωσεων...
Αυτα που λετε...Τα λεμε στο επομενο επισημο κεφαλαιο της ιστοριας! ;)
All the love as always H.
-Hagellajounstyles:) <3
ESTÁS LEYENDO
Angels & Demons
FanfictionΕίτε μ'αγαπάς, είτε με μισείς είναι και τα δύο υπέρ μου αν με αγαπάς θα είμαι για πάντα στην καρδιά σου , κι αν με μισείς θα είμαι πάντα στο μυαλό σου -William Shakespreare - Graphics by infinity2501