Chapter Seven

42 6 7
                                    

Η μέρα κύλησε κάπως έτσι. Κατα το μεσημερακι επρεπε να μαγειρεψουμε κατι να φαμε οποτε εκανα μια απελπιδη προσπαθεια να τους οργανωσω για να με βοηθησουνε με την μαγειρικη. Και ναι, καλα θυμαστε εγω ημουν αυτη που ειχα αναφερει το γεγονος οτι με την κουζινα εχουμε χρονια διασταση αλλα αυτο ανηκει στο παρελθον. Πλεον στα δεκαεπτα μου χρονια αποφασισα επιτελους να μαθω να μαγειρευω καποια φαγητα γιατι νισαφι πια! Βεβαια, μεχρι και σε αυτον τον τομεα ειμαι περιεργη. Διοτι ειλικρινα αναρωτιεμαι πως ειναι ποτε δυνατον να μην καταφερνω να φτιαξω πετυχημενα μακαρονια αλλα ο μουσακας μου να γινεται καλυτερος κι απο της μητερας μου που ειναι αυθεντεια στην κουζινα και δει στην ελληνικη. Κακα τα ψεματα αλλα η Αγγλια οπως και να το κανουμε δεν φημιζεται διόλου για την περιτεχνη κουζινα της. Εν παση περιπτωση, οταν αποφασισαν επιτελους να με ακολουθησουν στην κουζινα κι αφου καταφερα επιτυχως να ανταπεξελθω με την γκρινια του Blake ο οποιος δεν ειχε και μεγαλη προθυμια να συμβαλλει στην προετοιμασια του φαγητου ως συνηθως,ανεθεσα στον καθενα να λαβει κι απο μια αρμοδιοτητα. Το μενου ελεγε παραδοσιακο, πατροπαραδοτο μουσακα καθαρα ελληνικη συνταγη α λα Allina & the crazy team!

-Επομένως, αγορια για την επίτευξη της παρασκευής του φαγητού κάποιος θα πρεπει να αναλάβει το ομοιομορφο το τονιζω αυτο για μερικους, μερικους που βαριουνται την ζωη τους και τα κοβουν οπως να 'ναι απλα και μονο για να ξεφυγουν απο την υποχρεωση ναι Luke αλλα και Blake για σας το επισημαινω κοψιμο των λαχανικων που θα χρησιμοποιηθουν, καποιος αλλος να γινει το δεξι χερι της σεφ ,πραγματικα δεν περιμενα να με αποκαλεσω ποτε με αυτον τον ορο και ναι Hardin μπορεις να πανυγιρισεις εσυ θα εισαι αυτος ενω επισης, χρειαζομαι οπωσδηποτε καποιον με γευστικες συνεπως και μαγειρικες ικανοτητες και γνωσεις για να αναλαβει το ποστο του δοκιμαστη και συμβουλου με αποτελεσμα γευστικα να βγει σωστο. Με την ορθη δοσολογια ωστε να υπαρξει μια ισορροπια στα υλικα και τα σχετικα...και ποιος ειναι ο καταλληλοτερος για αυτην την θεση; την στιγμη εκεινη ο Charlie ανοιξε ελαχιστα το στομα του για να προφερει κατι αλλα τον σταματησα λεγοντας ηταν ρητορικη η ερωτηση. Ο Nate φυσικα. Τελος, μην επαναπαυεσαι αγαπητε Charlie εχω και για σενα δουλεια. Εσυ θα παιξεις τον ρολο του επιτηρητη και θα προετοιμασεις τον φουρνο οταν σου ζητηθει. Και τωρα δουλεια! ολοκληρωσα τον λογο μου με μια ενταση που θυμιζε επαγγελματια ή κατι στην φωνη μου. Οταν κανω κατι γινομαι λιγο σκυλα μερικες φορες επειδη θελω να γινουν ολα σωστα, με καθε λεπτομερεια. Τελειομανης ναι το ομολογω.

Angels & DemonsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora