Chapter Eleven

23 2 0
                                    

    I am totally back! I know that i have not update new chapter since February and i am so sorry about it lack of inspiration and time you know but i am here to stay! So, i want to thank all of you who continue support me. This chapter belongs to you! Hope you enjoy:) More Hardin and Allinas moments will come! Please, find them a ship name. It's a dare;)  - H. 




    Η ώρα πέρασε ευχάριστα με εμένα και τους κολλητούς μου να παίζουμε ηλεκτρονικά κάτι που φάνηκε πως διασκεδάσαμε όλοι πολύ. Αρχικά, ξεκινήσαμε με FIFA όπου χωριστήκαμε σε δύο ισάριθμες ομάδες των τριών ατόμων, οι οποίες διαμορφώθηκαν με τον εξής τρόπο. Δηλαδή εγώ ,με τον Blake και τον Nate σε μία ομάδα και ο Hardin, με τον Charlie και τον Luke σε μία δεύτερη. Παίξαμε από τρεις φορές κάθε ομάδα ώστε να περάσουμε όλοι από μία φορά από την θέση του παίκτη που αναλάμβανε το χειριστήριο και εκτελούσε με την καθοδήγηση της υπόλοιπης ομάδας φυσικά. Ύστερα από αυτήν την διαδικασία και σύμφωνα με τα στατιστικά που δημιουργούνταν οι δύο καλύτεροι παίκτες κατόρθωναν να φτάσουν στον τελικό αγώνα που θα αναδείκνυε τον νικητή της παρτίδας. Τέλος, για να μην μακρυγορώ κατάφερα με καταβολή μεγάλης προσπάθειας και υπομονής εφόσον από την μία είχα τον Blake να φωνάζει πέραν του φυσιολογικού για τα δικά του τα στάνταρ από το πάθος και την ένταση του παιχνιδιού μέσα στο αυτί μου και τον Nate να παρεμβαίνει συχνά πυκνά με αποτέλεσμα να διαπληκτίζονται μεταξύ τους και αφετέρου τους αντίπαλους να μου ισοπεδώνουν το ηθικό κατά κάποιο τρόπο και να πυροδοτούν την ήδη ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα μεταξύ του Blake και του Nate που τρωγόντουσαν σαν τα κοκόρια σε σημείο που κατέληξαν να παίζουν μαξιλαροπόλεμο οι μεν με τους δε σε ένα από τα παιχνίδια μας να τους κατατροπώσω στην τελική καταμέτρηση πόντων βάζοντας τους κυριολεκτικά τα γυαλιά. Φυσικά, κατά την διάρκεια των παιχνιδιών δεν έλειψαν λεπτό τα γέλια, τα πειράγματα και τα νευράκια κάθε φορά που ένα από τα αγόρια έχανε σε έναν γύρο μαζί μου. Σε κάποιους έπεσε βαριά η ήττα. Γι'αυτό για να με εκδικηθούν και, λέω εκδικηθούν γιατί ειλικρινά δεν μπορώ να βρω άλλον πιο πιστικό λόγο, να τελειώσουμε το τουρνουά ηλεκτρονικών με ένα παιχνίδι που ανάθεμα και αν κατάλαβα την μεθοδολογία και την στρατηγική του ασχέτως αν έπαιξα το ίδιο πράγμα τουλάχιστον τρεις φορές, με ένα αυτοκίνητο το οποίο οδηγούσες σε ένα στάδιο με εμπόδια τα οποία μάλλον έπρεπε να αποφύγεις ανεξάρτητα από το γεγονός ότι τις περισσότερες φορές έπεφτα  επάνω τους και είχε και πολλές στροφές και οι πίστες αύξαναν αριθμό δυσκολίας συνεχώς με αποτέλεσμα να κάνω μετά βίας μία νίκη στην αρχή έτσι για την τιμή των όπλων μιάς και φαινόταν εξ αρχής πως ήταν χαμένος κόπος. Εδώ για κακή μου τύχη ήταν καθαρά ατομικό το όλο πράγμα και όπως ήταν αναμενόμενο απέτυχα παταγωδώς αφού σε κάθε στροφή ασυναίσθητα κινούσα το σώμα μου ταυτόχρονα με το αμάξι που οδηγούσα και πραγματικά δεν ήταν λίγες οι φορές που έπεσα από το καναπέ λόγω των αλεπάλληλων στροφών και έκλεινα τα μάτια κάθε φορά που το όχημά μου προσέκρουε με κάποιον τοίχο ή γενικά εμπόδιο. Όπως ήταν φυσικό το γέλιο ήταν αναπόφευκτο και τα κακόγουστα σχόλια των φιλών μου όπως εκείνο του Charlie '' και το ηθικό δίδαγμα του σημερινού παιχνιδιού είναι πως πρέπει να αποκλίσεις οποιαδήποτε  βλέψη να αποκτήσεις αυτοκίνητο'' ή το άλλο σχόλιο του Luke '' Κι όταν μελλοντικά αποφασίσεις να βασανίσεις κάποιον ταλαίπωρο να σου κάνει μαθήματα οδήγησης και σου δώσει το ταμπελάκι ''Νέος Οδηγός'' μην θυμηθείς να το βγάλεις από το αυτοκίνητο σου καλού κακού. Μην την πάθει κανένας κακομοίρης και τρέχει μετά. '' Βέβαια, εγώ πέρασα κατευθείαν στην αντεπίθεση με την ατάκα '' Πρόσεχε μην είσαι εσύ αυτός'' που τον έκανε να σωπάσει και χαμογέλασα θριαμβευτικά. Το αποκορύφωμα όμως θεωρώ πως ήταν που στοιχιμάτιζαν σε πόσο χρόνο θα έκανα σμπαράλια το αυτοκίνητο.  Η αλήθεια είναι πως ήμουν τόσο καταστροφική που δεν χρειαζόντουσαν λεπτά μόνο μερικά δευτερόλεπτα για να αποδομήσω το μηχάνημα. Όταν δε το αμάξι αντικαταστάθηκε με μοτοσικλέτα αιωρούμουν κι εγώ μαζί της. Γενικά σπάσαμε μεγάλη πλάκα. 

Angels & DemonsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora