Arkadaşlar oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.Arkadaşlarınıza da önerirseniz sevinirim.
İYİ OKUMALAR...~ÇAĞAN'NIN AĞZINDAN~
Sabah yeni okuluma gitmek için yola çıkmıştım ve birden bir kızı kaçırmaya çalıştıkları gördüm.
Arabayı boş bir yere park edip direk adamın yanına koştum.Yani hangi devirde yaşıyorduk böyle sabahın köründe sokak ortasında kız kaçırmaya çalışıyordu ki.
Ben böyle düşünürken adamın yanına varmıştım ve "Hey adamım hangi devirde yaşıyoruz yaa ! Böyle sokak ortasında kız kaçırma mı olurmuş?!" diye söyledim bu arada kız da gözlerini kapatmış çığlık atıyordu ki ardından bi tane yumruk attım adamın suratının tam ortasına.
Adam yere yığılmıştı, kıza döndüğümde ise dizlerinin önüne çökmüş ağlıyordu bu arada adam da bana "Tamam abi yapma özür dilerim."diyordu.
Sonra kıza elimi uzattım kafasını benden tarafa çevirmişti.İnanamıyorum ne kadar da güzel, zarif bir kızdı bu "Sağol kendim kalkabilirim." dedi bana ama nedense suratımın asılmasına neden olmuştu bu haraketi.
Ardından ayağa kalktı ve üstünü düzeltiyordu herhalde.Sonradan bana elini uzattı şaşırmıştım ardından gülümsedim.
Bana "Meraba ben Beste" demişti ne kadar da güzel bir isimdi.Bir isim bir insana bu kadar mı yakışırdı resmen kıza ilk görüşte tutulmuştum.
Ben de karşılık olarak "Ben de Çağan" dedim.Ardından koşmaya başladı, arkasından bakakalmıştım.
Çünkü şaşırmıştım ve birden arkasını döndü bir açıklama yapacaktı herhalde derken "İlk günden okula geç kalmak istemiyorum görüşmek üzere" dedi ardından koşarak uzaklaştı.
Ben de arabama atlayıp okulun yolunu tuttum herkes sıra olmaya çalışıyordu bende rastgele bir yere geçtim ve müdürün sıkıcı konuşmasını dinlemeye başladım.
...
Yaklaşık 1 saat olmuştu ve sonunda herkes sınıflarına doğru ilerliyordu ben de hemen müdürün odasına gittim.
Müdür beni gülümseyerek karşıladı ben de ardından hangi sınıfta olduğumu sormuştum.Herkes sınıfa yerleşmişti ben de müdürle biraz sohbet ettikten sonra benim sınıfıma doğru yürümeye başladık.
Müdür önde ben arkada ilerliyorduk.Ben bu sene 11. sınıftım ve bir kapıya geldiğimizde durdu ardından bana dönüp işte yeni sınıfın dedi.
Sonra kapıyı tıklatıp içeri girdi ben ise hala kapının önündeydim.Hocaya bir şeyler dedikten sonra beni çağırdı.Ben sınıfa girince gözüme sabahki gördüğüm kız takıldı onu görünce şaşırmıştım ama belli etmedim.
Onun da bana baktığını görünce göz göze geldik ardından ben göz kırptım ve gülümsedim.O ise öylece bakakalmıştı demek ki çok şaşırmıştı.
Müdür beni tanıttıktan sonra gitti, ardından hoca da bana bakıp gülümsedi.
Hoca sınıfın içine doğru göz gezdiriyordu, ardından sabahki kıza yani Beste'ye dönüp benim onun yanında oturup oturamayacağımı sordu o da bi sakınca olmadığı oturabileceğimi söyledi, sanki hocaya hayır dese de hoca yine beni onun yanına oturtturacaktı çünkü başka boş yer yoktu.
Ben yerime oturduğumda hemen yanıma bir kız geldi.Benimle o kadar iğrenç konuşuyordu ki bildiğin içime düşecekti neredeyse.Neyse dedim ilk dersin sonuna kadar konuştuk.Tenefüste beni gösterip kızlara bir şeyler anlatıyordu adının Ecem olduğunu öğrendiğim kız ve çok rahatsız olmuştum.
Ardından 2. derse girdik tekrar yanıma gelmişti ben de tenefüste yaptığı davranışın hiç hoş olmadığını söyledim ve benden özür dilemeye başladı ben de malesef onunla arkadaş olmak istemediğimi bir daha benimle konuşmamasını söyledim uygun bir dille.Tabii ben böyle deyince suratı asık bir şekilde kendi sırasına doğru ilerledi.
Beste o sırada arka sırada oturan arkadaşlarıyla konuşuyordu.Ecem'in gittiğini görünce bana döndü ardından neden yüzü asık bir şekilde gittiğini sordu.Ben de "Konuşması hiç hoşuma gitmedi, zaten niyetinin de ne olduğu belli.Bir de bazı hareketleri beni rahatsız etti.Bende ona onunla arkadaş olmak istemediğimi söyledim.Ayrıca çok da havalı." dedim.
Sonra sohbet etmeye başladık.Artık okul bu günlük sona ermişti ben de arabama doğru ilerliyordum ardından arkama döndüm. Beste'yi bulmaya çalışıyordum ve birden göz göze geldik.Yanına doğru ilerledim ve onu evine bırakabileceğimi söyledim o da evinin yakın olduğunu kendi gidebileceğini söyledi ardından yanımdan gitti.
Aslında moralim bozulmuştu ama aklıma bir fikir gelmişti o gelmezse ben onunla giderdim arabaya atladım ve arkasından onunla aynı hızda arabayı sürmeye başladım.
İlk kez arabayı bu kadar yavaş sürüyordum ve birden hızlanmaya başladı ben de biraz hızlandım demek ki korkmuştu derken birden arkasını döndü ne kadar da tatlı bi kızdı bu Beste.
Beni görünce derin bir nefes aldı ve neden böyle bişi yaptığımı sordu.Ben de "sen benimle gelmezsen ben seninle gelirim." demiştim ki biri Beste ye sesleniyordu.
Ardından koşarak yanımıza gelenin Rüya olduğunu gördüm bana selam verdi ve ardından Beste'ye bi bakış attı sonra Beste bana dönerek yarın okulda görüşürüz demişti ben de durumu anlayıp ikisine de görüşürüz dedikten sonra arabayı hızla eve sürdüm.
Eve vardığımda annemle birkaç görevli evin neredeyse hepsini yerleştirmişlerdi ben de biraz yardım edip hava almak için dışarı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA MUHTACIM...
HumorBESTE ve ÇAĞAN başlarına geleceklerden habersiz yaşamaya devam ediyorlardı ama herşey birden alt üst olursa ? Ya Çağan ve Beste'nin birbirini kaybetme korkuları !.. Ya birbirlerini bir anda kaybedip tekrar kavuşamazlarsa, Ya bütün anılar birden yok...