•BÖLÜM 2

569 227 43
                                    

Arkadaşlar umarım beğenirsiniz.Sizin yorumlarınız ve oylarınız benim yb yazmama teşvik oluyor.Hikaye hakkındaki fikirlerinizi ister özelden ister yorumlardan bana ulaştırabilirsiniz.Şimdeden teşekkür ederim.
İYİ OKUMALAR...

Onun bu okulda olduğuna inanamıyordum yani bu demek oluyordu ki artık aynı sınıftaydık.Müdür herkese tanıtmıştı. Adı ÇAĞAN ARAS'dı.

Hoca sınıfa bir göz gezdirdi ve yan sıram boş olduğu için benim yanımı gösterip "Beste Çağanın yanına oturmasında bir sakınca var mı ?" diye sormuştu.Bende olmadığını ve oturabileceğini söyledim sanki başka boş yer vardı da.Böylece hoca onun benim yanıma oturmasını söyledi.

Çağan yanıma gelmişti bile ve bütün kızların gözleri onun üzerindeydi sınıfta bir uğultu oluşmuştu yani tahmin edersiniz ki çoğunlukla kızlar konuşuyordu.

Hoca Çağan'ın hangi okuldan geldiğini öğrenmişti ama yine de ona ayağa kalkmasını söyledi ve tatilinin nasıl geçtiğini sordu o da pek ayrıntıya girmeden keyifli dedi ardında biraz daha sohbet ettikten sonra herkesi kendi haline bıraktı, ardından da kitabını açıp okumaya başladı.

Tabii durum böyle olunca Ecem durur mu hemen yanımıza yani Çağan'ın yanına geldi ve sohbet etmeye başladı, ders sonuna kadar konuşmuşlardı.

Diğer ders de aynı hocaya olunca yine derste boş bıraktı ve Ecem hemen Çağan'ın dibinde bitti.Zaten tenefüste de hep Çağan'ı gösterip kızlara bişeyler anlatıp gülüşüyorlardı.

Daha Ecem geleli 10 dakika olmamıştı ki birden yüzü asıldı ve kendi sırasına doğru gitti, bende bizimkilerle konuşuyordum.Zaten hemen arkamda oturuyorlardı.

Ecem gidince Çağan bana döndü ve sohbet etmeye başladık.Ona neden Ecemin suratı asık bir şekilde gittiğini sordum o da bana "Konuşması hiç hoşuma gitmedi, zaten niyetinin de ne olduğu belli.Bir de bazı hareketleri beni rahatsız etti.Bende ona onunla arkadaş olmak istemediğimi söyledim.Ayrıca çok da havalı." demişti.

Ben bunu duyunca "Bence de en iyisi yapmışsın." dedim ama Çağan da havalı gözüküyordu ve çok yakışıklıydı, kaslıydı yani anlıyacağanız her kızın hayalindeki erkekti.

Sonra neden bu okulda olduğunu sordum o da bana annesi cerrah olduğu için tayinin buraya çıktığını o yüzden buraya gelmek zorunda olduklarını söyledi.

Ben masmavi gözlü kumral bir kızdım bilmiyorum ama Çağan bana o güzel yemyeşil gözleriyle çok yoğun bakıyordu.Biz böylece konuşmaya devam ettik.

Okul bugün güzel geçmişti, kitapları falan dağıtmışlardı.Neredeyse bütün dersler boştu ama neredeyse yani her okulda olduğu gibi bizim okulda da vardı daha ilk günden derse başlayan hocalar.

Okuldan sonra arabasına doğru ilerliyordu sabah yanında görmemiştim demek ki başka yerdeydi diye düşünürken birden arkasına döndü sanki birisini arıyormuş gibiydi sonra göz göze geldik ve yanıma doğru yürümeye başladı yani aradığı kişi ben miydim herhalde kalp krizi geçirecem dedim içimden.

Ben bunları düşünürken yanıma gelmişti bile ve bana "seni ben bırakayım istersen" dedi ben bi an şaşırmıştım neden böyle bişey demişti ki onca insan varken yani neden ben derken evimin yakın olduğunu yürüyeceğimi söyledim.

Arkamı dönmüş yürüyordum ki arkamdan bir araba geliyordu yani beni birisi takip ediyordu. Ben de sabahki beni kaçırmaya çalışan adam olabileceği ihtimalini düşünerek biraz hızlandım ama hala daha benimle aynı hızda gidiyordu.

Birden arkama baktığımda onu gördüm ardından neden böyle bişi yaptığını sordum ve yine şaşırmıştım acaba bu ilginin sebebi neydi daha ilk günden.

İlk gündü ama biz Çağanla baya kaynaşmıştık yani baya yakındık tabii arkadaş olarak derken o da bana "sen benimle gelmezsen ben seninle gelirim" dedi sonra arkadan duyduğum bir sesle o tarafa döndüm.

Rüya koşarak yanıma geliyordu tam da zamanını bulmuştu ne güzel konuşuyorduk ama nafile artık çok geçti ve bana beklememi söylüyordu derken yanıma geldi ama hala Çağan gitmemişti ardından arabadaki Çağana dönüp selam verdi ve onun neden burada olduğunu sorarcasına baktı bana bende Çağana dönerek yarın okulda görüşürüz dedim ve o da ikimize de görüşürüz dedikten sonra hızla uzaklaştı.

Ardından Rüya bana dönerek ne olduğunu sordu ve ona sabahki olayı tüm detaylarıyla anlattım.O da bana sabah Çağanın baktığı gibi şaşkın şaşkın bakıyordu (ama yerim ben bu kızı yaa.).

Sonra çığlık atmaya başladı ve ne olduğunu anlamadan şaşırdım kaldım meğerse neymiş 'Çağan Benden Hoşlanıyormuş' daha beni tanımıyordu o zaman nasıl hoşansın benden.

Tabii ilk görüşte tutulmadıysa diye düşünürken bi yandan da Rüyanın söylediklerinin üzerine bi kahkaha patlattım ardından bunun ne kadar şaçma bişey olduğu söyledim ona ama bende inanmak istiyordum tabii bunu çaktırmamak için de itiraz etmiştim.O da bana dönerek görürsün dedi ve malesef ki hep haklı çıkardı.!

Akşam eve gittiğimde beni kapıda Hayat teyze karşılamıştı ben de ona sıkıca sarılıp babamın gelip gelmediğini sordum Hayat teyze de odasında çalıştığını söyledi.

Babamın odasına gittiğimde hala çalışıyordu bende selam verip odama çıktım ardından telefonum titredi.Bende cebimden telefonu çıkarıp baktığımda Rüya'dan olduğunu gördüm.

Rüya: Yaa canım çok sıkıldı, gel biraz laflarız yazmıştı.
Ben: Tamam babama haber verip geliyorum dedim.

Ardından babama haber verdim ve Rüyanın yanına gitmek için hazırlanıp evden çıktım.

Yolda yürümeye başladım zaten evlerimizin arası yaklaşık 5 dakika falandı.Ben bu sırada telefonumu cebime sokmaya uğraşıyordum ki kafamı kaldırdığımda donup kalmıştım gördüklerim karşısında.

Bi dakika yaa!!!
Bugün şok üstüne şok yaşıyordum.İnanamıyorum, gözlerimi kırpıştırdım ve tekrar baktım gerçekten de oydu yani bizim karşımızdaki villaya Çağanlar mı taşınmıştı.!!

SANA MUHTACIM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin