Arkadaşlar biraz kendinizi belli edin lütfen.Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin.Siz ne kadar destekçi olursanız o kadar çabuk bölüm gelir.Sizleri seviyorum.
İYİ OKUMALAR...~ÇAĞAN'IN AĞZINDAN~
Beste'nin ateşi çıktığını duyunca çok endişelendim.Tabi normaldi aslında.Dün hem hava soğuktu hem de yağmur yağıyordu.
Keşke daha önce gitseydim yanına dedim ve oflamaya başladım o sırada Barış beni dürttü.'Hayırdır kanka neyin var böyle.Moralin bozuldu birden.Yoksa Beste'nin durumuna mı üzüldün?.' dedi.
Ben de 'Yok be kanka sana öyle gelmiştir.Ben gayet iyiyim.' diyerek lafı dolandırdım.
Barış'ta pek inanmadı tabi.'Sen öyle diyorsan öyle olsun kanka.' dedi imalı bir ses tonuyla.Neyse diye içimden geçirerek, kafamı sırama gömdüm ve düşüncelere daldım.
Okulun çabucak bitmesini istiyordum.Çünkü benim Beste'yi görmeye ihtiyacım vardı.Tam o anda ders zili çaldı.Geriye son 1 ders kalmıştı.Resmen bunalmıştım artık.
...
Sonunda okul bitti.Barış'a dönerek 'Bestelere gidecek miyiz ?' diye sordum.O da bana 'Tabi gideriz ama benim arabam tamirde, seninkiyle gideriz.Zaten evleriniz karşı karşıya değil miydi?' diye sordu.
Ben de kafamla onayladıktan sonra benim arabaya binip Bestelere doğru sürmeye başladım.Yol boyunca da pek konuşmamıştık zaten Barış'la.
Ben yine dalmışken yan şeride geçmek için sinyal vermeden sürmeye başlamıştım ki yanımdan geçen arabayı görmemişim.
Arabanın çıkardığı ani korna sesiyle kendime geldim aynı zamanda birden yerimden fırlamıştım ve kafamı arabanın tavanına çarptım.
Hem biraz korkmuş hem de ne yapacağımı şaşırmıştım.Biraz arabayı sarstım ama sonradan kendime geldim.O sırada Barış biraz söylendi ama sonra ne olduysa sustu.
Tam kendime gelmiştim ki karşıdan trafik polislerinin kontrol yaptığını gördük.Telaşlanmaya başladık.
Polislere doğru yakınlaştıkça kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu ama ne yazık ki bizi durdurmadılar.
Çünkü bu halde araba sürerken yakalansam çok büyük ceza yazarlardı yani ayvayı yerdik !!.Çünkü henüz ehliyetim yoktu.1 sene sonra ehliyetim olacaktı inşallah.
Sonunda sağ salim eve varmışdık.Arabayı bizim eve park edip Bestelere doğru gitmeye başladık.
~BARIŞ'IN AĞZINDAN~
Bugün Çağan biraz dalgın gibiydi.Ne olduğunu tam olarak anlamasam da ne olsuysa Rüya ile konuştuktan sonra oldu.
Tahminimce böyle davranmasının sebebi BESTEYDİ.Bence Çağan Beste'den hoşlanıyordu ama tam emin olamıyordum.
Sonunda bütün gün geçmiş ve okul bitmişti.Biz de Çağan ile birlikte Bestelere gitme kararı aldık.Benim arabam tamirde olduğu için Çağan'ın arabasıyla gidecektik.
...
Arabayı sürmesine rağmen Çağan hala dalgındı.Çağan yan şeride çekecek iken yan taraftan gelen arabayı görmemişti.Aslında ben de farketmemiştim.
Birden korna sesiyle irkildik.Sonradan Çağan kendine geldi.Araba biraz sendeledi ama sonradan normale döndü.
Tabi hal böyle olunca ben biraz söylendim sonradan onun bütün gün dalgın olduğunu hatırlayınca sustum.Kafamda bir sürü soru işareti vardı...
O sırada karşıda Trafik polislerini gördük.Aslında ben baya korkmuştum ama Çağan'a belli etmedim.Ne yazık ki durdurmamışlardı.Çünkü ikimizin de ehliyeti yoktu.
Nihayet varmıştık.Çağan arabayı onların evinin önüne park ettikten sonra Bestelerin evine gittik.
Rüya ile Beste bizi kapıda karşıladı.Bizde kızlarla selamlaştıktan sonra içeri geçtik.Biraz oturma odasında oturup sohbet ettikten sonra mutfaktan Hayat teyze bağırdı.
'Hadi gelin çocuklar acıkmışsınızdır.' dedi.Biz de hep beraber toplanıp mutfağa gitmeye başladık.Resmen mutfaktan mis gibi yemek kokuları geliyordu.Ağzımın suyu akıyordu adeta.
Nihayet mutfağa varmıştık.Sofrada bir tek arı sütü eksikti.Aslında pek bir şey yoktu ama hepsi bizim sevdiğimiz şeylerdi.Tabi Beste hasta olunca haliyle Hayat teyze de onun sevdiği yemekleri yapmıştı.
Sofrada et yemeğinden, yaprak sarmaya kadar herşey vardı.Yemekleri hunharca yemek istiyordum.Çünkü çok güzellerdi ama Hayat teyze olunca ayıp olur diye böyle birşeyi yapmadım.
Sohbetler, gülüşmeler eşliğinde eğlenerek yemiştik yemeklerimizi ve sofrayı hep beraber topladıktan sonra biraz hava almak için dışarıya çıktık.
Sonra hepimiz sahile gitme kararı aldık.Pek uzak olmadığı için de yürüyerek gidecektik.Ayakkabılarımızı da giydikten sonra yürümeye başladık.
Hiçkimse konuşmuyordu ve sahile varmamıza az kalmıştı ki sessizliği Çağan bozdu.
Çağan 'Bu arada geçmiş olsun Beste.Hasta olduğunu duyunca çok üzüldük.Şimdi iyi misin?' dedi.Beste de 'Sayenizde.' dedi.
O sırada Rüya yalandan ofladı ve gözlerini devirdi.Ne kadar da tatlı olmuştu böyle diye geçirdim içimden.Tabi Beste onun bu haline gülümsedi.
Biraz sahil kenarında dolaşıp sohbet ettik.Çok eğlenmiştik.O sırada Beste lafa girdi.'Arkadaşlar artık kalksak mı?.Ben biraz yoruldum da.' dedi.Biz itiraz etmeden kabul ettik.
Beste tekrardan 'İyiki varsınız.Hepinizi çok seviyorum.Sizin sayenizde güzel bir gün geçirdim.'dedikten sonra toplu bir şekilde sarıldık.Ardından ayrılıp hepimiz evlere dağıldık.
Bende gerçekten çok yorulmuştum.Annem ve babama selam verdikten sonra direk odama çıktım.Hemen kendimi yatağa atıp düşünmeye başladım.
Hemen aklıma Rüya geldi.Ne yalan söyleyeyim ben de uzun zamandır Rüya'dan hoşlanıyorum.O yanımda olmayınca kendimi çok yalnız hissediyorum fakat onun beni sevip sevmediğini bilmiyorum.
Nedense beni ona bağlayan bir şeyler vardı.Taktım kulaklığımı ve Rüya ile ilgili hayaller kurmaya başladım.Bir an önce Rüya'ya açılmalıydım ama ne zaman bilemiyordum.Çünkü bu konuda ondan çekiniyordum.
Her ne kadar birbirimizin arasında saklı gizli birşeyler olmasa da çekiniyordum işte.Acaba yarın onunla konuşsa mıydım?.Ben böyle düşünürken gözlerim kapanmaya başladı ve derin bir uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA MUHTACIM...
HumorBESTE ve ÇAĞAN başlarına geleceklerden habersiz yaşamaya devam ediyorlardı ama herşey birden alt üst olursa ? Ya Çağan ve Beste'nin birbirini kaybetme korkuları !.. Ya birbirlerini bir anda kaybedip tekrar kavuşamazlarsa, Ya bütün anılar birden yok...