***
Tu znajdziecie moje opinie odnośnie tego, co robi Blizz (komiksy/historia/filmy/eventy/itp.) . Nie jestem z nich dumna, szczególnie z moich przesadnych wybuchów radości, jednak zostawiam to dla przyszłych pokoleń.
Jeżeli macie do mnie jakieś uwagi odnośnie tej książki, jesteście świeżo po jej przeczytaniu, napiszcie mi, co o niej sądzicie.
Luv.
Nie wiem, jak powinnam to zacząć, pewnie większość z Was już widziała, ale przychodzę do Was kolejny raz z McHanzo i o mój Boże jestem tak podekscytowana i przerażona, że ledwo mogę się skupić na tym, co piszę i nie piszczeć.
Przesiaduję dużo na Tumblr i stamtąd dowiedziałam się o tym, co zapowiedział nasz ukochany Blizzard.
NIEKTÓRZY BOHATEROWIE BĘDĄ HOMOSEKSUALNI. NO KURNA. ALE OCZYWIŚCIE NIE MÓWIĄ, KTÓRZY (przynajmniej na razie).
Żródło : http://spacemccree.tumblr.com/
Boże, Blizzard, jak to schrzanicie to was zabiję. Proszę tylko o McHanzo. Nie o McGenji ani McReyes. Tylko McHanzo.
Dziękuję za uwagę.
(08.10.2016r.)
Hejka, słonka, rozdział pojawi się najpóźniej w poniedziałek. Przepraszam za to, że tak długo nic nie pisałam, ale było to spowodowane chorobą, szkołą i cudownym ,,Meet me under wisteria". Ostrzegam osoby wrażliwe, nie czytajcie tego, bo łamie serce. Bardzo.
W ramach przeprosin mam dla was halloweenowy komiks Overwatch (spoiler):
http://rhv.tumblr.com/
McCree ma cudowny kostium.
(11.10.16r.)
Nie mam już życia. Oni mają wspólne teksty, są razem na wydarzeniu sezonu. Bastion i Łaska mają śliczne skórki, ale McHanzo jest prawdziwe, mogę umierać w spokoju. Jezus. Blizzard dziękuję. Aż się chyba na polski dubbing przestawię, żeby wszystko rozumieć. (gadanie nerda, wybaczcie, jestem tak cholernie szczęśliwa, najlepiej mnie zignorujcie)
(20.12.16) - Opinia jest już nieaktualna, ale postanowiłam ją zachować, niżej znajdziecie moje ,,nowe" zdanie odnośnie całej sprawy.
SPOILERY DO NOWEGO KOMIKSU Z OVERWATCH!!!
*
*
*
*
Właśnie zobaczyłam nowy komiks i czuję... niedosyt? Rozczarowanie? Na komiksy zazwyczaj czekamy dość długo i za każdym razem, gdy pojawia się nowy rośnie mi poziom ekscytacji, ale to, co właśnie zobaczyłam nieco mnie ostudziło.
CZYTASZ
Overwatch: Smok w Południe
FanficFanfiction o McHanzo (McCree i Hanzo) mojego autorstwa. Link do okładki : https://fr.fanpop.com/clubs/our-club/images/39753233/title/mchanzo-photo Overwatch rozpadło się drugi raz, mimo że zło nadal czaiło się na świecie. W obliczu nadciągające...