BÖLÜM 9 "VAZGEÇTİMM.."

126 16 21
                                    

Keyifli okumlar 😘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli okumlar 😘

Yeni bir gün kimi için bir son kimi için bir başlangıç... Hayat kısa dedikleri bu işde... Kimin ne olacağın belli deyil... Emre kendini herşeye hazırlamış dı... Bu gün son günüydü Onun için güneş doğmayacakdı.. Yıldızlar artık kaymayackdı onun için Ama bundan bir gram dahi pişman değildi... Onun için o'ndan vazgeçiyordu... İçinde korkuları vardı Ki hala var ama İnanmıştı karlosa.. onun aşkına inanmıştı Belki kendisinden daha mutlu edeceğine inanmıştı...Son gününde Herşeyden önce önüne kağıt ve kalem alır... İki tane mektup yazacakdı...
Biri yarene biri karlosa... Yarenin kaderini yazıyordu aslında kağıda... Kağıda yazdıkça ağlıyordu...Oldukça acımasız davranır mektupda yarene... Kendisinden nefret etmesi için... Yarene olan mektubu bitince karlosun kini yazar Gerekenleri analtır mektuba... bittikden sonra da Şirketdeki hlsslerini hayır kurumuna bağışlar.. yarene bırakmaz çünkü yarene diyeceği yalana uymaz Aldatıp tum mal varlığını ona bırakdı olursa İnanmazdı yaren O yüzden hayır kurumuna bağışlar...

********

Derya özge bahadırın evinde
Özge ve bahadırın arasında soguk rüzgarlar var idi.. Bahadır Özgeyi karlosdan kısmanıyırdu Ama bunu açık açık söyleyemiyordu o'na Özge nin karlos ile olan yakınlığı sadece kardeşceydi... Aksi yokdu.. Özge karlosu abi gibi sevmiş di onun için oldukça üzülüyordu...

Kahvaltı masası

"Derya ya Üzülme lütfen Hadi kuzum bişeyler ye "

Derya bu gün nakil olacağı için mutsuzdu.. hastaneye hiç gitmek istemiyordu..

"Gitmek istemiyorum Özge İçim rahat deyil.. Yareni kandırmak istemiyorum.. Emre bey yarene veda ederken ben orda olamam ki:("

"Emre bey yarenin kalbinde yaşayacak Kader böyleymiş Bende çok üzülüyorum... Yaptığı öyle büyük bir şey ki.. "

"Off niye ki yaa Niye Yaren yıkılır bunu öğrenirse "

Bahadır konuya dahil olur

"Adam yaren bilmicek demiş Siz demezseniz anlamaz "

"Tmam bahadırda Niye emre'yi kötü bilsin ki Bari gerçeği bilseydi.. "

Deyip önünde duran tabağı ile oynar çatalıyla..

"Kızım salakmısın zaten onu bilse bubsefer kendi canina kıyar Ömür boyu azap çeker kız Bilmemesi Onu kötü bilmesi en mantıklısı bence"

Acı Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin