BÖLÜM 27 "BOŞANIYORUM SENDEN!!! "

123 14 23
                                    

Keyifli okumalar :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli okumalar :)

Yarenden

Duyduklarımla şok olmuştum.. Canım dediğim canımı yakmıştı... Ömrüm dediğim ise bana ömrünü armağan etmişti... Nasıl bir şeyin içindeydim bilmiyordum...

"Fe feyyaz bey Benim hiç birşeyden haberim yok.. Be ben emre'yi yurtdışında biliyorum Gerçekden bildiğim hiç birşey yokdu.. "

Dedim Gözümden yaşlar süzülüyordu..

"Oğlumun kemikleri sızlıyorudur "

"Feyyaz bey Gidin burdan"

Ferdi feyyaz beyi uzaklaştırmaya çalışdı.

"Gidicem Amacıma ulaşdım ben Oğlum mutlu olmadı.. Sende olmayacaksın yaren hanım Sende!! "

Dedikden sonra gitti Bense kendimi boşlukda hissediyordum..
Yanımda Adam ,Sevdam dediğim Ama yalancı herifin teki çıkan karlos duruyordu.. Ona döndüğümde bana yalavaran gözlerle bakıyordu

"Sen.. Sen benim canımdın lan..! Ama canımı yaktın.. Hani her şeyindim ben senin Lan ben sana inandım Bir tek sana güvenmiştim Sen ne yapdın beni yıktın karlos Yıktın.. Öncem yoktu, sonram yoktu Hep sendin karlos Hayatmın anlamı oldun sen Şimdi ise bir hiçden zerresin benim için..Vicdanın hiç mi sızlamadı.. Hiç mi Emreye acımadın Nasıl benle birlikte olabildin Nasıl.."

Tükenmiştim Son cümlem kısık sesle çıkmıştım..Aklımı kaçıracaktım..Eliyle bana dokunmaya kalkdı İki adım geriye gittim

"Ya yaren dinle Allahını seversen dinle Bildiğin gibi değil.. N'olur yalvarırım dinle"

Deyip tekrar yaklaştı

"Yaklaşma bana Kirli ellerinle sakın bana dokunma Sakın!!.. "

"Ya dinle bi lütfen "

Karşımda eski karlos yokdu Yıkılmış karlos vardı Ama benim kadar yıkılamazdı ki..

"Senden nefret ediyorum Erkan Alkan Hastanede başlayan o aşk Burda bitti.. "

Deyip arkama bakmadan gittim... Nereye olduğunu bilmiyordum Sokakda öylece gelinlikle ağlayarak yürüyordum Arkamdan gelenler vardı ama Kısa sürede izimi kaybettim... Kimseyi ne görmek istiyordum nede duymak.. Ben o'nsuz olamam derken..

Yalan yokmuş gibiydi konuşurken karşımda
İnandım ona sahte gülüşlerin ardında..

Allahım neden ben neden Hıçkırıklara boğulmuştum oturduğum kaldırımda..İnsan neyle yaşardı Aşkla Sevgiyle Onlarla hayata tutunuruz Bizi ayakta tutan sevgiydi Güvendi Aşktı..onunla aşkı yaşadım... İliklerime kadar hemde Onu sevdim.. Ona güvendim Ona bağlandım... Ona içime hapsettim...Tek varlığım yapdım onu Hayatımın anlamı Gözümün nuru Can yoldaşım  Sonsuzluğum... Hayat arkadaşım Yol yoldaşım... Lan ben onu sevdim be Sevdim... Sevmek kolay iş değildi Ama ben sevdim... Çok hemde Öyle böyle deyil Onla uyıyup onunla uyandım sabaha.. Keşke uyanmasaydım Beni kandırdı..Yıktı geçti beni Canına yandığım...öyle çaresiz Öyle güçsüz kaldım kii o an... Karşımda Nefret duyduğum Beni aldatdı sandığım Emrenin babası Feyyaz beyi görünce içime kötü bir his doğmuştu.. Ama bunu beklemiyordum Bu kirli oyunda karlosun olacağını tahmin bile etmezdim... Nasıl yapdılar Nasıl emrenin beni aldattığını inandırdılar..Nasıl... Herkes kandırdı ama ya karlos... Tek gerçeğim di ulan İnandığım tek insandı... Kalbimi yakdı Kül etti Beni öldürdü karlos Öldürdü..

Acı Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin