BÖLÜM 28 "Senin hakettiğin ölüm.. Öl!.."

166 12 26
                                    

Keyifli okumalar

************
Özet

"Bana sakın bi daha yarenim deme Sen benim için yoksun artık Yoksun.."

Gözlerinde acıyı hissede bilmiyorum ama benim acımın yanında onun kii hafif kalıyordu. Benim lafımdan sonra birşey demedi Başını eğdi Ama daha esas olanı demedim..

(Yeni bölüm )

"Boşanıryorum senden!!... "

Dehşetle eğdiyi başını kaldırdı.. Bana öyle bakdı ki hayal kırıklığıyla Bunu beklemiyordu..

"Hayır buna izin vermicem Boşanmicam senden yaren Unut onu! "

"Seninle evli kalacağımı sanma karlos Bitti diyorum Anlasana Bitti "

Derin nefes alıp konuşmaya başladı tekrar

"Lan çocuğumuz olucak hatırlatırım Boşanma falan yok yaren! "

"O çocuk senin yüzünü görmicek Onun senin gibi bir babası yok "

"Delirmiş olmalısın Lan evladım o benim Nasıl göremem Olanlara bebeği karıştırma yaren! "

Karşımda sinirden deli gibiydi Ferdi onu sakinleşdirince içeriye gönderdi.Sonra oda benle sert bi şekilde konuştu

"Yaren anlıyorum hala kabullenemiyorsun Acı çekiyorsun Ama bu kadarıda fazla Bebeği babasına göstermemek de ne oluyor Bilmediğin şeyler var Hepsi karlosun suçu değil! "

"Bilmezmiyim Bu oyunda sizin de parmağınız var Deryanın senin Özgenin Herkesin !"

"Hayır yaren Hiç beklemediğin birisi bu oyunu başlattı Şimdi içeri geç ve Dinle! "

********

Neden bahsediyor ki Kim den Oyunu başlatan kim Allahım ben nasıl bi şeyin içindeyim.. Yeter bu kadarı Daha fazlasını kaldıramam ben Yalvarırım yeter.. Karşımda özge ferdi Ve karlos oturup benle konuşmak istiyorlar ama ağzını açıp konuşan yok

"Ulan anlatsana Bilmediğim ne Daha neler öğrenicem anlatasa Dünden beri Dinle yaren lütfen yaren E dinliyorum anlat hadi !"

Ses tonuma hakim olamıyordum kendmi kaybetmiş gibiydim.. Karlos konuşmaya başladı

"Sözümü kesmeden dinle lütfen Ben seni sevdim Gerçekden sevdim ve emre yurtdışına gidince Fırsat bilip sana aşık olduğumu söyledim Aptallık ettim biliyorum Yaptığıma o kadar pişman oldum ki.. Gözlerim önünde yere yığıldın Normalde bi ay daha dayanak kalbin Üç gün anca dayanırdı Çünkü tekrar spazm geçirmiştin sen Benim yüzümden.. Sonra yoğum bakıma aldmındın Kalbin bulunması çok zordu. Emre yurtdışından geldi ve senin nasıl bir durumda olduğunu öğrendi. Sonra benim seni sevdiğimi öğrendi Ama oda bi heves gibi düşündü Hasteneyi birbine kattı Kendini kaybetmiş gibiydi. Herşey o kadar anıydı ki onun için Önce senin ölümle burun buruna gelmen Sonra benim seni sevdiğimi öğrenmesi Ağırdı onun için.iSonra bi gün beni Baş hekimle konuşurken duymuş Ben senin hakkında konuşuyordum.Seni çok sevdiğimi anlatıyordum Emre konuşulanları duymuş Seni sevdiğime inanmış.Ondan sonra herşey deyişti işde.Sonra böyle bi karar almış Kalbini vermesini yani. Bunlardan benim haberim yoktu Ferdi bana bile belli etmemişti. Ben sadece kalp nakli olacağını duydum Nakil sırasında öğrendim ki kalbi veren emre.. Dünyam başıma yıkıldı Buna ben sebeb olmuştum aslında Eğer seni kötü duruma sokmasaydım Bi ay daha zamanın vardı Belki o bir ayda sana kalp buluna bilirdi. Ama benim yüzümden herşey değişmişti... Sonra sana kalp takılmıştı Durumun iyiye gidiyordu.Ve ben sana asla yaklaşmicakdım.Doğmamış çocuğumun üzerine yemin ederim Asla sana yaklaşmicaktım.Bi gün emreden mektup geldi. O mektupla deyişdi herşey Emre senin yanında olmamı istedi Ona lyi bak dedi.. Yaren sana emanet dedi Onu sakın bırakma dedi. Seni bırakıp gitmiş gibi gösterecekti kendini Herşey o mektupda yazıyor yaren Ben ne yapacağımı bilemedim O seni bana emanet etti Bende sana sahip çıkmak istedim Çok sevdim ben seni yaren Çok.. "

Acı Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin