Keyifli okumalar arkadaşlar
Yaren mektupla çok kötü olur Titriyordu... Sinir krizi geçirir Haykırır casına ağlıyordu.. Bu terk ediliş ona ağır gelmişti... Emreye lanetler okuyordu.. gerçeği bilmeden... İnsan sevdiğini terk edermi... Bunu sevdiği için yapıyorsa eder... Aşk nelere kadir.. Yarenin acı çığlıkları doldurmuştu hastane koridorlarını...
"Hayırrrr Gidemezzz beni terk edemez Nasıl benii bırakırr Nasıl aldatır kandıırr beniii Nasıll.. Niye.. Niye..."
Derya hemen odaya girdi ve Yarene sardı hemen Yaren ise deryanın kolarrında çığlık la ağlıyordu... Ferdi gelir odaya Ama karlos cesaret edemez.. İstemicekdi biliyordu.. Lakin onun Çırpınışına dayanamaz.. odaya girer gözleri dolu bîr şekilde.. Gelip ferdi ve deryayı kenara çekip ani bir şekilde yareni tutar Eli ile kafasını tutuyordu Gözlerini onun ela gözlerine odaklamıştır.. Yaren ise onu görünce kısa bi şok yaşar Sonra çığlıkları oldukça yükselir... Karlosu görmeye tahammül edemiyordu.. Korkuyla kendini geri çekmek ister ama karlos buna izin vermiyordu...
"Dinle benii. Gözlerimin içine bak.. Dinle! Sakin ol tamam mı Sakin ol!! "
"Git Git yanımdan istemiyorum senii!"
Deyip hıçkırarak agliyordu... Karlos çok üzülsede bırakmıyordu...
"Hayır dinle beni dedim sana! Ağlama sen tamam mı Sakin ol"!
Der emin bir şekilde gözlerini yareninkinden ayırmıyordu... Yarende karlosunkinden...
"İstemiyorum seniii ben defoll burdannn! "
Deyip karlosun göğsünü yumruklamaya başlar.. Karlos çok dirensede en son pes eder ve ağlayarak yarenden uzaklaşır... İçi acıyordu.. Yareni böyle görmek istemiyordu ama başka türlüsüde beklenmiyordu ki.. Yaren elbet yıkılacakdı Ama karlos bunu istemiyordu işde Kendi aşkı ile onu ayakta tutacakdı... Ama yaren yaklaşmasına ona dokunmasına bile izin vermiyordu ki..
Kolidora çıkar Özge onu hastanede Cam kenarındaki oturma grubu olan taraf'a götürür
Derya ve ferdi de yareni sakinleştirmeye çalışır tekrar"Kuzum sakin ol lütfen "
Deyip yarenin saçlarını okşar
"Nasıl bırakdı nasıl kandırdı beni derya.. 😭"
"Bak yaren boyle yapman sana zarar verir üzme kendini"
Deyip onu uzandırır ferdi Hemşireye sakinleştirici iğne yapmasını ister Hemşire yarene iğne yapar Yaren ağlayarak derin uykuya dalar Derya gözleri dolu bi şekilde ferdi ile odadan ayrılır
"Böyle olacağını tahmin etmiyordum ferdi... "
"Başka ne bekliyordun derya Sevdiği adamın onu aldattığını terk ettiğini sanıyor"
"Nasıl atlatacak peki😞"
"Karlos onun yaralarını iyileştirecek Ona sahip çıkacak.. "