Keyifli okumalar:)
Karlosdan
"Senin burda ne işin var "
Deyip ayağa kalkdım Onu beklemiyordum Şaşkındım.
"Beklemiyordun dimi "
Dedi doğa Evet beklemiyordum. Niye gelmişti onuda bilmiyorum Ama eski doğa yokdu karşımda. Eskiden yılışık bi kızdı Ama şimdi olgun du Bi kaç ayda olgunlaşmıştı sanki. Ya da bana öyle geldi.
"Doğa sen niye geldin "
"Konuşacaklarım var Bitti dedim doğru ki zaten bitti ama biraz konuşmalıyız bence "
"Ta tamam"
Deyip Özgeye çıkmasını söyledim Oda benim gibi şaşkındı. Özge çıkınca oturduk bizde Doğayı ilk böyle görmüştüm.Yüzündeki soğukluk ürpertici idi
"Karlos neler yaptığını beni kandırdığını hepsini öğrendim ben Kandırıken çok mu zevk aldın söylesene Yada dur Aldatırken ki zevkinle aynı mı onu sorayım? "
Ne diyeceğimi bilmiyordum Bu kadarı fazla deyil mi ya bana Hangi sorunumla uğraşayım ya ben Yeter artık yoruldum Bende insanım ama
"Doğa Ben seni sevemedim hiç Ya.."
"Biliyorum Sevmediğini Zaten sevseydin aldatmazdın sen"
Haklıydı aldatmakla en bok şeyi yapdım ben allah belamı versin ya
"Bak Babam babanla ortak olunca Aileye girmek lazım dedi Yani senle beni yakınlaşdırdı. Sonra iş büyüdü Nişanlandık Ama ben seni yürekten sevemedim doğa Seni incitdim biliyorum Gururunu onurunu kırdım Kalbin kırılır dıye düşünmedim hiç Farkındayım herşeyin"
"İyi farkında olman da bişey Başka birisi girmiş hayatına Onuda mi aldatdın peki Yazık ulan kizlara "
Dedi ve bana tiksinerek bakdı Lan bu yareni nerden biliyo
"Ben onu aldatmadım aldatmam da "
"Hım bi tek bana özeldi yani aldatılmak? "
"Ya doğa sinirlendirme beni Bak yarenden uzak duracaksın anladın mı beni"
Sesim biraz yüksekdi Yarene zarer gelsin istemiyordum çünkü Ona kimse dokunamazdı
"Benim onunla işim yok emin olabilirsin"
"Benimle o zman dimi Ya yeter Yoruldum doğa yeter Bıktım herşeyden yeterr bıkdım Hepiniz bi yandan bunaltmayın beni artık Yeter Ölüyorum yeter Mutlu ol tamam mı buldum belamı ben zaten Hayat golünü cakdı yeter bide sen yakma beni yeter!!!"
Yazardan
Karlos sinirinden bağırıyordu Atrık bunalmışdı Yine bişeyi kaldıracağını sanmıyordu Yarene yeni kavuşken onsuz kalmak istemiyordu.