Keyifli okumalar 😊Emre karlosun yareni sevdiğini duymuştu Karlosun ise ne yapacağını bilmez Derya elini ağzına götürür... Emre bunu duyunca kan beynine sıçrar Sinirden deli olmuştu karlosa saldırır ani bi şekilde
"Ne diyosun lan sen ne sevmesi!! "
Deyip ardı ardına yumruklar yerde karlosu Derya korkudan ne yapacağını bilmez
"Yareni sevmekde ne O benim lan benimmm!!!! "
"Emre bey bakın yok öyle bişi siz yanlış anladınız Karlos bey öyle bişey demedi"
Deyip durumu kurtarmaya çalışıyordu derya Ama iş işten geçmişti Emre herşeyi anlamıştı..
Hala karlosu yumrukluyordu Kavgayı görenler emre'yi geri çeker
Emre kıpkırmızı olmuşdu sinirden Parmağını sallayarak karlosa bağırır"Ondan uzak dur tamam mı Benim canıma yaklaşma!.. "
"Ben onu seviyorum sizi ayırmak gibi bi düşüncem yok Unutucam yareni emre "
"Konuşma onun adını ağzına alma ulan"
Ferdi olayın üstüne gelir kavgayı görünce az çok tahmin eder Karlosa kötü bakış atar
"Sen git karlos Git burdan!! "
"Ama"
"Karlos herşeyi mahvettin yeterince git!!! "
Karlos gitmeyince en son özge onu kolundan tutup oradan alır Odasına götürür
Ferdi emre'yi sakinleştirir"O adam kim oluyorda benim yarimi seviyor ha kim oluyo"
"Bakın emre bey sakin olun lütfenHaklısınız hakkı yol Unutacak zaten"
"Unutsun yoksa onu gebertirim.! "
Ferdi iç çeker Sonra emre yarenin yanına girer
Onu böyle görünce canında can kopar"Bitanem benim can parçam benim Biliyomusun sözümü tuttum ben İyileeceksin sen Sağlıklı olacaksın :") Seni üzücem biraz ama affet beni Ne yapıyorsam hepsi senin için hepsi... O adam da güya seviyormu seni Seni kimse benim kadar sevemez Ben seninle var olmuşum yaren Sensiz hiç den bir zerre olurum Oda gelmiş aşığım diyor Canım o kadar yandı ki.. nasıl seni sevmeye cüret etmiş bilemiyorum... ama haddini bildirdim ona Kimse sana zarar veremez.. "