Keyifli okumalara dilerim :)Özgeden
Ben bu hayatta hep güldüm Başkalarıda Gülsün diye çok uğraşdım. Çünkü insana en yakışan şey gülmekdir.. Gülünce acılarımız diner hafifler Bir an olsun rahtlarız Unuturuz acılarımızı...Hayat o kadar acımasız ki Hiç bişeyi bilmeden gülmek gerek... Bildiklerimizi unutmak gerek.. Gülmek gerek.. Yüzüme soğuk su çarpdım İyi gelmişti Karlos abimin odasına doğru ilerledim.Odaya girdiğimde telofonuyla uğraşıyordu.
"Kız nerde kaldın Hem bu kavhe olmamış Sütlü Sen bilmiyon mu ben sütsüz içerim "
"Pardon abi dalgınlığıma gelmiş "
"Nerde aklın acaba Sanki ben bilmiyorum Kızım bak çok istiyosan söyle gelsin salak sevgilin istemeye"
"Efendim "
"Bahadır diyorum Seni istiyorsa gelsin lstesin Ben geçen şaka yapmışdum Bahadırlı evlene bilirsin yani "
"He tamama Evet ya Bahadıra takmışdım ben İçime öküz gibi oturmuştu biliyor musun abi"
Deyip sımsıkı sarıldım Oda güldü
"Lan kız evi naz evidir. Ne bu evlilik hevesi "
Deyip hafif kızdı bana
"Pardon abi Şimdi biz ne zaman dır sevgiliyiz ya Sıkdı ardık Bi hareketlenme olucak ya ondan yani "
"Tamam deli şaka yapıyorum:)"
" :) "
*************
Yazardan
Derya ve ferdi iş yaparken aynı zamanda sohbetde ediyordu
"Ya ferdi şimdi sen geliyormusun gelmiyomusun? "
"Ya aşkım gelmez olurmuyum Ama napim sende bu akşama ameliyat koymasaydın "
"Ya aptal sen dedin koy diye"
"Olabilir Ama şimdi napalım aşkım ya Hastamız var Nasıl gitcez sinemaya"
"Ya hastane çıkışı işde "
"Aşkım yorulucaz dinlenmek varken sinemaya ne gerek var Ha bak istersen ben geleyim size 😜 kapatırız ışıkları yayıırz koltuğa Alıırz battaniyemizi Çerez di içecekdi Sinemanın kralını yaratırım sana bak? "
"Öf Ferdi yaaa Sıkıcısın Ben gezmek manasında diyorum sen hala yayılmakdan bahsediyorsun "
Deyip göz devirir derya
"Kız sen bana niye trip atıyon Romontizmin alasını yaşatacam hala trip atıyor Ergenmisin sen acaba? ""Ne ergeni be Sensin ergen "
Ferdi kisa gülüş atıp deryanın yanına gelir Dudağını iştahla öper Derya etkilensede tavrını bozmaz