Evet arkadaşlar Hikayem boyunca okuyan herkeze cok çok teşekkür ederim. Her bölüm yorumunu eksik etmeyenlere oy verenler sağolun Acı aşk benim için özeldi Sonu başdan belli olan kurgulardandı. Herseyden önce finali düşünmüştüm.Finali atmak için çok bekledim ve sonunda attım Aşkı anlatan bir hikaye oldu. Acı aşkı, Pişmanlığı ,hüzünu, Sevgiyi ,bağlılığı Sizde sevdiniz Her yorumunuz ilham oldu valla Sağolun.. 🙏👍💜💜😘😘
Keyifli okumalar dilerim:)
*************
Özgeden
Aylardır karlos abiden haber alamıyoruz Nerde napıyo bilmiyoruz Telofonlara cevap vermiyor İzini Kaybettirdi Ve en önemlisi tedavi olmuyor beş aydir Sağlığı ne durumda bilmiyoruz. Belkide çoktan.. Alahım bunu düşünmek istemiyorum Lütfen öyle bişey olmasın Nolur allahım.Herkes hastalığını öğrendi Yaren hariç.Onunla kaç kez konuşmak istedim Benle konuşmak bile istemedi ki Hepimize yüz çevirdi Haklıda En başından hatayı yapdık Abim gittikden sonra Ailerleri ısrar ettiği için ferdi beyle derya evlendi Ama sadece nikahla Düğün falan olmadı Çünkü kimsede tat yok Biz bahadırla takılıyoruz Ben beyin uzmanıyla çalışıyorum Beyin cerrahımız iyi ama karlos abim gibi değil Onun gibi aramız yok onunla. Ama bir gün tekrar herşeyin düzeleleceğine inanıyorum.. Hocamın yanına gidip hastayla ilgilendim Hastanın durumu iyiydi. Ben başka hastalarıda kontrol edip dinlenme odasına geçtim.Benim gibi pozitif insanı bile yıprattı hayat Hafif dinleyordum ki çağrı geldi Ulan zaten bi rahat yok ki Çağrı acildendi. Hemen acile indim Hastayı yatağa koydular Doktorun biri ilgileniyordu. Ben yaklaştığım anda elim Ayağım buz kesti acile getirelen hasta karlos abiydi. Onu bulduğumuza sevineyim mi yoksa Değişimine mi üzüleyim.. Öyle bir haldeydiki Farkında olmadan ağlıyordum. Saç sakalı uzamış bitkin yüzü..Zayıflamıştı İnsan beş ayda bu kadar deyişirmi.. Kısa sürede Karlos abinin olduğunu duyanlar toplandı Ferdi bey hemen ne olduğuna bakdı.
"Hemen damar yolu açın Kontroller derhal yapılsın ve bana gösterilsin."
Ferdi beyin yüzündeki endişeyi görebiliyordum.
"Karlosun buraya kim getirdi? "
"Ferdi bey ben getirdim"
Tarık nerde kaldığını olduğunu nerden biliyordu ki Ferdi bey tarığı kenara çekip konuşmaya başladı Bende yanlarında ağlayarak duruyordum.
"Ferdi bey Karlos bey beni arada arayıp ağrı kesici istiyordu. Bende veriyordum Sıkı sıkı tembihledi beni kimse yerimi bilemeyecek diye Ne zaman gitsem içiyordu. Bu gün aradı beni Çok kötüyüm çok ağrım var ilaç getir diye İlacı alıp hemen evine gittim Gittiğimde yerde yatıyordu. Hemen alıp hastaneye getirdim Nesi olduğunu bilmiyorum Bana hiç bişeyden bahsetmedi. "
Ferdi beyin gözleri dolmuştu Başını sallayıp tekrar karlos abiyle ilgilendi. Neden kaçtı ki Neden kendini bu duruma soktu. Durumunu kontrol altına alıp odaya aldık onu.Bir saat sonra Ferdi bey sonuçların çıktığını soyledi ve bizi odasına çağırdı.Derya ben bahadır ferdi beyin odasına toplandık Karlos abinin durumunu öğrenmek için Odaya girdiğimde ferdi beyin gözlerinin dolduğunu farkettim Ama konduramadım..
"İyi dimi sonuçlar Toparlicak kendini dimi?"
Benimde gözlerim dolmuştu Farketmemişdim.
Yazardan
"Oturun hadi"
Deyip eliyle koltukları gösterir ferdi Bahadır özge ikili koltuga oturur Deryada masanın yanındaki sandalyeye