BÖLÜM 16 "BENİMLE EVLENİRMİSİN?"

164 14 27
                                    


Arkadaşlar karyarefsanedir adlı kullanıcın çok güzel karyar hikayeleri var Ben pek seviyorum Özelliklede Ben sevdalı sen belalı Okumanızı tavsiye ediyorum :) şimdi geçelim yeni bölüme .Keyifli okumalar efendim :)

******

Karlosun beyni durmuştu sanki Kelime kuramıyordu İdrak etmeye çalışıyordu Yarenin onu aptal sanmasından çok korkuyordu.Kelimeleri söylemek istiyordu ama Bişey onu engelleiyordu Bu heyecandı Aşk heyecanı...

Yarenden

Karşımda tepkisiz duruyordu Hiç bi şey demeden Heyecanlandı sanırım adam Ayy yaren kızım adamı kazık yutmuşa çevirdin helal olsun

"Karlos otura bilirmiyim.? "

Dedim oda ayaktaydı bende Oturmak daha rahat olur diye düşündüm

"E evet"

Kekeliyordu garibim

"Bak heyecanlanma konuşmak istiyorum seninle "

"tamam yaren"

Eli ayağına dolaştı ya kıyamam İkimizde oturduk O susunca ben konuşmaya başladım

"Ben sana kaba davrandım Oysa ki senin aşk'ın çok masummuş karlos Ben bunu yeni anladım Sen sadece seviyordun Ben seni yıkıp geçtim Kalbine büyük yaralar actım biliyorum Ama şimdi o yaralara pansuman yapmak istıyorum.. hep geç kaliyorum Artık geç kalmak istemiyorum  bir kere o giden geminin arkasindan bakan ben olmayayım buna İzin verirmisn? "

Karlosdan

Ne diyosun yarenim sen Allahım rüyamı bu acaba kanser olduğumu öğrendi ondan bu sevgi Şevkat?

"Yaren sen kimden öğrendin? "

Belliki biri demiş Yoksa nasıl beni istesin beni Beni görmeye bile tahammül edemeyen yarenim beni niçin ister ki..

Acı Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin