Yarışma!!!

742 28 0
                                    

Gece kalktığımda gözlerimi kırpıştırdım.Susamıştım.Tam kalkacakken elimi tutan ele baktım.Uyurken elimi tutmuştu.Söylediği cümle hala aklımdan çıkmıyordu

Çünkü sen varsın

Hatırladıkça kalbim ritimsizleşiyordu.Parmaklarımı kenetlediği parmaklarından yavaşça çekip odanın köşesindeki komodinin üstündeki sürahiden biraz su doldurup içtim Yeniden yatağa uzandığımda onun üstünde yorgan olmadığını ve üşüdüğünü gördüm.Yorganı bende örtmüyordum ama nedense yatağın diğer ucundaydı.

Yorganı alıp onun üstüne örttüm.Ben üşümezdim.Htta üstüm çıplak bile yattığım zamanlar olurdu.Onun kansızlığı vardı galiba.O çok üşürdü.Bende üşümeye başlamıştım.Bu 4 aydır fena üşüyordum.Onsuzluk beni üşütüyordu.Neden herşey böyle olmak zorundaydı ki??
Biz neden hep şansıdık.Biz dünyanın en şansızları olarak tarihe geçebilecek durumdaydık.

Meriç telefonunu yatmadan önce açmıştı.Ve o uyurken telefon gece boyu susmamıştı.Ve en telefonu sessize almıştım.Elimi tutan meleğe baktım.Onu kendime çekip sarıldım.Kokusunu içime çektim.Aynı ben gibi kokuyordu.Sonra hatırladığımda duşa girdiğinde benim şampuanımı kullandığını hatırladım .Uykusu derindi onun.ve çok sessiz uyuyordu.Bir nefes sesi bile çok zor duyuluyordu.elim telefonuma gitti elime alıp saate baktım.Saat 4:38'di.

Yeniden uyuyacaktım.Meriç hareket ettiğinde ona baktım.başını kaldırıp göğüsüme koydu.Elini de üstüme atıp sarıldığında hiç kıpırdamadım.Kolumu onun beline doladım.Kendimi uykunun kollarına bıraktım.

6 saat sonra
Uyandığımda yanımda meriçin olmaması bende kötü duygular uyandırırken banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.Kapıyı açıp "meriç" diye bir kaç kez bağırdım.Evde kimse yoktu.Arkamı dönüp telefonuma uzanacakken telefonumun altındaki kağıdı farkettim.Not gibi bir şeydi.Meriçin el yazısı olduğunu görünce okumaya başladım

"Günaydın!!!
Evet biraz erken çıktım.Ama biraz kafa dinleyeceğim belki bir gün belki de bir kaç saat.Beni merak etme.Dün gece için teşekkürler.Bu arada kıyafetlerin bende artık da bende kalacak haberin olsun :))))
Bu arada bir de şey var şu girişteki tabloyu oradan kaldır kötü enerji saçıyor.
Hem hiç beğenmedim o ne öyle ben daha güzelini çizerim sana at çöpe gitsin.neyse görüşürüz belki."

Notu okuyup bitirdim.Kendimi yatağa bıraktım.Yüzüstü yastığa başımı koydum.Onun kokusu burnumu doldururken yüzümü yastığa daha da gömdüm.Kokusu beni rahatlatırken gözümün önüne o gece film şeridi gibi geçti.Ona bağırmam sonra boynunu sıkmam...Yine yanılmıştım.Yine herşeyi batırmıştım.Bazen telefonumu açtığımda ve mesajlar uygulamasına bastığımda elim yanlışlıkla onun ismine denk geliyor ve ne kadar yakınmışız diyorum.

Güzel bir ilişkimiz varmış yazık olmuş diyorum.Ve kendi kendime küfrediyorum.Siktir.Ve bir kere daha ve bir kere daha.En sonunda yüzümü yastıktan çektim.Üstüme tişörtümü geçirip Odamdan çıktım.Aşağı şndim.Okula gidemezdim artık.Geç olmuştu.Koltuğa oturduğumda gözüme o tablo takıldı.Yerimden kalkıp tabloyu yerinden aldım.Kapının yanına koydum.Yeniden koltuğa yayılacakken kapı çaldı.Oflayarak kapıya ilerledim kapının önündeki her kimse zilden elini çekmiyordu.Kapıyı açtığımda annemi gördüğümde hemen içeri aldım.Annem bana sarıldığında bende ona sarıldım.

Biraz oturup konuştuktan sonra bu konuşmanın sonunun dün geceye gideceğini biliyordum.Annem
"Dün gece hakkında ne düşünüyorsun?" Dediğinde
"Hiç bir şey" dedim net bir şekilde o ise ellerimi ellerinin arasına alıp
"Kaşına ve dudağına ne oldu ilk ondan başlasaydık daha iyi olur" dedi yavaşça ben ise ona dönüp
"Anne gereksizin teki işte" dediğinde annem sanki biliyormuşcasına
"Meriçle mi ilgili???" Dediğinde
"Eski sevgilisi miymiş neymiş düşmedi yakasından bende sinirimi çıkardım" dediğimde annem bana imalı imalı baktı
"Kız bugün yarın evlenirse" dediğinde beynimden vurulmuşa döndüm.
"Kabul etmeyecek" dedim sonra devam ettim
"Yani etmez değil mi edemez" dediğimde annem
"Orası hiç belli etmez ben hiç bir şekilde çınar amca taraftarı değilim ama zorunda olursa evlenmek zorunda kalabilir.Sonuçta dün biraz ağır konuştu ve karşıdaki onun ailesi öyle kolay kolay çınar amca bu işin peşini bırakmaz" dedi.

MAFYA VELİAHT #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin