Bencilsin!!!!

706 34 0
                                    

Medya paylaşamadım üzgünüm!!
2 günde 2 yb yazdım naaaaaber iyi okumalar

3 gün sonra
Tam 3 gün çalışmıştık.Ve hala ortaya doğru düzgün bir şey çıkaramamıştım.Atlasa da acımıyor değildim.Bu çalışma sürecinin içinde o kadar çok kızmıştım ki ona artık fırçadan azardan kafası basmamaya başlamıştı-valla akedeşler ben fırça dinlerken fırçadan sonra kafam hiç bir şeye basmıyo sizde de bence öyle oluyo dimi yorum atın laynn-

Taslakları çıkarmıştım.Ve koltuğumu döndürüp yatağımın üzerinde boylu boyunca kaslı bedene baktım.Evet üstü çıplak yatıyordu.Bir süre inceledim.Sonra bir tövbe çekip önüme döndüm.Son çalışmalarımı yapıyordum.Sonra yeniden koltuğumu döndürdüm offff kaslara bak.Sen bakma ben bakabiliirm sadece.Vücudunda dövme vardı.Ama benimki kadar yoktu.Benim hem kollarımda vardı birkaç tane o da bileğimde pusula dövmesi diğer kolumun iç bölgesinde kılıç dövmesi ve kolumun uzunlaması tarafında fenerbahçe yazısı ve biraz yukarısında 2016 fenerbahçe marşı ve üstünde logosu ve daha saçma sapan şeyler ve ensemdeki isim dövmesi.

Koltuğumdan kalkıp ona doğru ilerledim göğüsünün 3cm altındaki dövmeye baktım.orada ne yazıyordu.o M harfi miydi bana mı öyle geliyordu.Yok artık.Bana yaptırmış olamazdı dimi.Sonuçta halamın isminin baş harfide M idi.Halamın ismi Maraldı.Kesin onun içindir.Evet bence onun içindi.Çünkü atlas annesine çok düşkündü.Fena düşkündü.Gidip koltuğuma tekrar oturdum.Kapıdan sesler geldiğinde kapıyı açtığında black ve dark içeri girdi.

Artık çok geçti.Atlasa doğru koştuklarını gördüğümde artık çok geçti...artık çok geç dostum yeahhhhh.Dark atlasın üzerine atlayıp üstünde gezerken atlas gözlerini açıp birden o arada black onun üstüne atlayınca birden yataktan yuvarlanıp yere sırt üstü çakıldığında kahkaha attım.o ise uykulu sesiyle
"Benimde köpeğim var ama sizin gibi saldırgan değil" dediğinde hala kıkırdamaya devam ediyordum.Dark gidip atlasa sığındığında ve mırıltılar çıkardığında tüm şaşkınlığımla onlara bakıyordum.Black de aynısını yaptığında hala şokumu atlatamamıştım.Onlar yabancıları sevmezlerdi.Eylüle bile alışamamışlardı.Hala üstüne atlıyorlardı.Black ve dark ben 11 yaşındayken bizim eve gelmişlerdi.Dedemin hediyesiydi.Daha doğrusu fikret dayımın köpeğinin yavrusuydu ve dedem onu alabileceğimi söylemişti.Bende ikisini almıştım.Ve bu zamana kadar giç bırakmamıştım.Fikret dayımın afrikadan getirdiği yavru kaplanıda kasım dayım çok ısrar edince ona vermiştim.

Bu iki köpek benim arkadaşlarım olmuştu.Çok seviyordum onları kanım kaynıyordu.Köpeklerimi kucaklayan atlasa baktım.Ne kadar şirinlerdi.Köpeklerin ikisinin gözleride renkliydi.Blackin mavi darkın yeşildi.İkisinin rengide siyahtı.Ama darkın patileri krem rengi gibiydi.Sevimlilerdi.İkiside dişiydi.Atlas üstüne tişörtünü geçirdi.Ben ise önüme dönüp resmimin son aşamalarını gerçekleştirdim.Atlas bakmaması gerektiğini biliyordu o yüzden hiç bakmadı.2 gün önce ona çok güzel bir fırça çekmiştim.O ise hiç sesini çıkarmayıp dinlemişti.Normal zaman olsa o da cevap veriridi.Ama ayrı olduğumuzdan sesini çıkarmıyordu galiba.

Hiç masanın yanına bile yaklaşmıyordu.Telefonunu eline aldı.Bir şeylerle uğraşıyordu.Ve anlamsızca sırıttı.resmime geri dönmeye çalışmaya çalıştım ve bilin bakalım noldu başardım!!

Lan şaka yere bir yapıştım.Sandalyeden düştüm.Atlas gelip kolumdan tuttuğunda
"İyi misin" dedi telaşlı bir şekilde kolumu ondan kurtarıp
"İyiyim sadece başım döndü" dediğimde sırıtıp
"Tabii benim cazibeme kapıldın başın döndü" dediğinde bunun sonu kötü yerlere gidiyordu
"Seni sevmiyorum ve insan sevmediği insanın cazibesini kapılmak ne farketmez bile" dediğimde biraz bakıştık.sonra ise biraz yaklaşıp aramızdaki mesafeyi neredeyse kapattı
"Beni sevmiyorsun öyle mi ben nedense öyle düşünmüyorum" dediğinde biraz durdum.

MAFYA VELİAHT #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin