Sunt in camera mea. Stau in fata oglinzii si imi privesc reflexia. Fata timida ce eram odata s-a transformat intr-o fata rea. Nu ma mai recunosc, dar trebuie sa accept ca asta sunt eu acum.
Jane sta in coltul celalalt al camerei si ma priveste nerabdatoare.
-Esti gata?
-Da. Sa mergem, rostesc in timp ce inaintez cu pasi apasati catre usa.
Chris si Josh stau rezemati de masina impreuna cu privirile lor de cuceritori dornici pentru o seara nebuna de vineri.
-Pregatite?
-Cu siguranta suntem, ii raspund increzatoare lui Chris in timp ce ii opresc sarutul.
Cei doi se urca in fata, iar noi ne asezam pe locurile libere din spate. Jane tot butona telefonul ala, lucru ce ma dispera. Linistea este tulburata de zgomotul asurzitor al muzicii, semn ca am ajuns in sfarsit la club. Nu mai suport tacerea din masina, este timpul sa ne lasam indrumati de gustul distractiei.
Prezenta noastra in club face ca toate privirile sa se intoarca. Nu pot sa nu zaresc chipul minunat al lui Perrie prin multime. Sper sa-si gaseasca alt idol ca sa-i dea autograf, nu am chef de ea in momentul asta.Dar, daca stau sa ma gandesc bine , nu am avut chef de ea niciodata! Imi asez poseta pe marginea mesei si imi dezbrac sacoul.Nu stiu ce a fost cu mine de am ales sa imbrac o rochie in seara asta, dar nu mai conteaza.
Ii fac semn unui chelner sa vina pentru a comanda ceva de baut. Am de gand sa ma distrez fara sa-mi pese daca ceilalti au starea necesara sau nu.
-Eu vreau un whisky, spun scurt.
-Mai adauga inca trei, te rog, se aude Josh.
-Imediat, raspunde acel baiat cu ochii albastri.
Nu dureaza mult pana ce apare din nou cu bauturile pe care le aseaza pe masuta din fata noastra si se face nevazut la fel de repede.
Atmosfera din acesta seara pare sa fie ok, toata lumea danseaza si face tot posibilul sa se simta bine, din cate vad. Privirile fetelor sunt atintite pe cate un baiat incercand sa-l seduca ca de fiecare data.
-Eu trebuie sa imi fac programul, rosteste Jane.
-Ne gasesti tot aici, o anunt eu.
-Bine atunci, ne vedem dupa.
Josh se face si el disparut, probabil e plecat in cautarea noilor victime. Nu pot sa cred ca am ramas singura cu el din nou!
Chris se apropie mai mult, in timp ce isi aseaza mana pe piciorul meu. Sigur are chef de prostii, dar nu o sa-i ofer placerea asta.
-Scuteste-ma, Chris! Ii spun eu taios in timp ce ii indepartez mana de pe picior.
-Haide pisi, nu mai fi asa de rea, imi raspunde el cu o voce joasa.
-Chiar nu am chef de asta acum, Chris.
-Esti sigura? Ma intreaba cand isi plimba nasul de-a lungul gatului meu ca mai apoi sa inceapa sa-l sarute. Iti fac eu felul!
Ma intorc cu fata spre el si incep sa-l sarut cu foc. Isi plimba mainile pe posteriorul meu care acum se afla in poala lui. Preiau eu jocul si continui sa-l fac sa creada ca o sa accept ceea ce tocmai mi-a propus.
Exact cand ii e lumea mai draga si il simt excitat la maxim, m-a ridic din bratele lui aranjandu-mi rochia.
-Ce faci? Unde pleci? Ma intreaba el vizibil deranjat.
-Merg sa dansez. E vreo problema? Raspund eu cu un ton dur.
-Si ma lasi asa? Continua el ridicandu-se de pe canapeaua din piele.
-Asa cum? Spun punandu-mi o mana un sold.
-O sa regreti!
Asta a sunat ca o amenintare? Devine interesant! Oh, cred totusi ca o sa las discutia asta pe data viitoare, am un chef nebun de dans.
-Pa , Chris!
Plec razand catre ringul de dans. Cat imi place sa-l enervez! Trebuia sa se astepte la una ca asta din partea mea.
Pe fundal se aude o melodie care imi suna destul de cunoscut, dar nu ma mai obosesc acum sa ii descifrez versurile. Incep sa ma misc pe ritm impreuna cu ceilalti. Ma aflu in mijlocul multimii si chiar nu imi dau seama cum am ajuns pana aici. Incet-incet m-a ia valul si numai conteaza cu cine dansez sau pe langa cine stau. Prietenii mei sunt intr-o alta parte, iar asta nu inseamna ca eu nu mai pot dansa cu nimeni inafara de ei, nu ?
La un moment dat aud o voce groasa in spatele meu si simt ca mainile baiatului cu care tocmai dansez se desprind de mine.
-Preiau eu de aici, se aude acea persoana.
Imediat o alta preche de brate ma inconjoara pe la spate apropiindu-se exagerat de mult de gatul meu. Deja ii simt respiratia pe pielea mea care acum e umeda din cauza saruturilor lui.
-Ce faci aici singura, frumoaso? Ma intreaba el printre saruturi.
-Dansez? Zic eu calma.
-Acum te-ai oprit, continua sa ma interogheze.
-Atunci e vina ta, ii spun din ce in ce mai iritata de situatie.
Vreau doar sa ma distrez , care e problema lor? , gandesc enervata.
-Imi pare rau. Ce pot face sa ma ierti? Rosteste aplicandu-mi din nou mici saruturi umede pe gat.
-Sa nu ma mai tii asa de strans ca sa pot dansa? Ii zic incercand sa ma indepartez de el, dar fara rezultat.
-Asta e tot ceea ce vrei?
-Care e scopul tau? Il intreb eu deja scoasa din minti.
-Niciunul, imi raspunde el mai calm decat trebuia.
-Nu sunt asa de sigura de ceea ce spui, misteriosule!
-Chiar vrei sa stii?
-Daca nu e un deranj asa mare…
-Vreau sa te sarut. Ce spui de asta?
-Si ce te opreste, iubire? Spun sigura pe mine.
-„Iubire” zici? Intreaba el surprins intr-un fel de apelativul cu ca m-am adresat.
-Deviezi de la subiect, iar mie imi plac barbatii directi si sinceri!
Chicoteste si apoi ma intoarce pentru a-si uni buzele infierbantate de ale mele. Oh Doamne, ce buze!
Exact acum s-au gasit si astia sa stinga din luminitele de pe tavan cand vreau si eu sa-i vad chipul. Cu siguranta nu-l cunosc, altfel ii recunosteam vocea.
Imi infig unghiile in parul lui si il ciufulesc in timp ce el imi strange talia cu o mana, iar cu cealalta imi maseaza posteriorul. Imi las mainile in jos pe bratele lui pentru un mic traseau de-a lungul corpului sau. E bine facut , asta-i clar. Muschii lui proeminenti se simt la fiecare atingere. Nu mai imi permite sa-mi continui calatoria deoarece se hotaraste sa ma apropie tot mai mult de el astfel incat corpurile noastre sunt lipite acum. Ii simt caldura lucru ce imi place. Continuam sa ne sarutam, el putand sa traverseze si cea mai ascunsa parte a gurii mele, pana ce simtim nevoia de a respira.
Reusesc sa zaresc in acel intuneric decat o pereche de ochi negri care ma privesc intens, nimic mai mult…
CITEȘTI
Little black lies [Zayn Malik]
FanfictionCe se întâmplă atunci când două persoane cu acelaşi caracter se întâlnesc? Ce se întâmplă atunci când micile minicuni negre vor fi descoperite şi nimeni nu se va mai putea ascunde? Ce se întâmplă când ei işi vor da seama că s-au îndrăgostit de cine...