Dimineata isi face simtita prezenta in oras cu razele ei enervant de stralucitoare. Nici macar nu stiu cand am adormit aseara. Probabil acea baie lunga pe care am facut-o in cada plina de spuma cu aroma placuta de lacramioare m-a relaxat de-a binelea, lucru destul de placut dupa o zi nu prea frumoasa la scoala. Abia acum imi amintesc intrarea lui Chris exact in acel moment nepotrivit, cel putin pentru mine. Ma tot intreb, ce s-o fi gandit el? Sa-mi tina putin de urat la detentie sau a stiut ca sunt acolo cu el? Cert e ca m-a enervat la culme si nici acum nu sunt impacata cu ideea. As fi putut sa gasesc un alt tip in scurt timp, dar atata timp cat Chris s-ar fi tinut din nou dupa mine, posibil si brunetul care urma sa ma satisfaca , unde ajungeam? Nicaieri. Inca un lucru mai ma framanta. Foarte ciudat e ca prietenul meu Chris nu era asa de protector inainte. Ce s-o fi intamplat aseara? Nici nu vreau sa ma gandesc cate lucruri poate ascunde si baiatul asta. Faptul ca el si Zayn se cunosc imi da de gandit. In ziua de astazi trebuie sa te astepti la absolut orice. Nu ar fi o noutate ca Malik sa fie bagat si el in treburile murdare ale lui Chris sau mai rau, sa fie de partea cealalta.
De cand am plecat de la a doua mea casa si am luat-o si pe Jane cu mine, sunt pe cont propriu. Pana la urma nu trebuie sa-mi pese de mizeriile pe care le fac ei atata timp cat nu mai sunt bagata si eu in asta.
-La ce te gandesti? Se aude vocea care se afla in camera fara voia mea, bineinteles.
Tresar cand sunetul ajunge la urechile mele si ma ridic in fund sprijinindu-ma in maini pe salteaua acoperita de cearceafuri proaspat spalate.
-Ti-am spus sa stai departe, nu a fost clar? Il fac atent din nou, in speranta ca va intelege.
-Am nevoie de spatiu un timp, Chris, continui ganditoare.
-La dracu! Chiar acum te-ai gasit sa-mi spui ca ai nevoie de spatiu? Fix cand a aparut javra aia de Zayn din nou? Zbiara catre mine cu maxilarul incordat din cauza nervilor.
-E asa greu sa pricepi ce am spus? Iti mai pot explica odata daca vrei, spun ironica.
-Silver, nu am chef de glume acum. Vreau sa stai departe de el, imi spune privindu-ma serios, mai serios ca niciodata.
-Nu esti nimeni sa-mi spui asta. Nu e ca si cum am fi cei mai buni prieteni si o sa petrecem timpul mereu impreuna de acum in acolo. Stii foarte bine ce caut la el, zic cu un ton mai ridicat decat trebuia, lucru ce-l face sa se ridice de pe sacaun pentru a se apropia cu rapiditate de patul meu.
-Daca vrei sa te futa cineva, sunt aici papusa, spune cu aroganta. Nu uita ca ai ajuns cine esti acum cu ajutorul meu, scuipa cuvintele in timp ce imi strange puternic barbia in degete ceea ce ma face sa scancesc din cauza durerii.
De cand a devenit atat de agresiv si poruncitor? Nu mai inteleg. Pana acum mi se parea o ganganie pe care as putea calca foarte usor si pe care pot sa o manevrez in folosul meu, dar e total diferit. De ce se poarta asa cu mine? Unde e Chris pe care il cunosc? Desi era enervant, il preferam pe celalalt.
Simt cum niste fiori imi cuprind copul cand il privesc in ochi, care acum erau intunecati. Nu mai pot scoate nici un sunet. Imi e frica de el? Nu, imposibil.
-Ai inteles? Continua nervos.
-D-da, spun ragusita.
CITEȘTI
Little black lies [Zayn Malik]
FanfictionCe se întâmplă atunci când două persoane cu acelaşi caracter se întâlnesc? Ce se întâmplă atunci când micile minicuni negre vor fi descoperite şi nimeni nu se va mai putea ascunde? Ce se întâmplă când ei işi vor da seama că s-au îndrăgostit de cine...