Apa fierbinte si spuma pe care a facut-o gelul meu de dus favorit sunt prima etapa de relaxare. Cred ca Jane a avut o idee excelenta cu iesitul in oras. De mult timp nu am mai stat impreuna ca si doua surori si cred ca ambele avem nevoie de asta.
Desi nu as vrea ca gandul meu sa zboare la Zayn, nu pot sa opresc asta. Aseara m-a surprins cu absolut orice detaliu si mai ales cu faptul ca s-a abtinut de la prea multe perversitati si a fost un baiat normal care parea ca nu mai voia sa ascunda nimic, ca mai apoi sa-mi confirme dimineata ca s-a intamplat ce s-a intamplat. Nu parea sa aiba intentii rele, dar trebuia sa stiu ca nu se poate schimba.
-Silver? Te cauta cineva, striga Jane din partea cealalta a usii pentru a o putea auzi din cauza muzicii pe care o ascultam.
-O secunda, spun luandu-mi lenjeria intima pe mine apoi halatul din cuierul baii pentru a-l infasura in jurul meu.
Opresc muzica si descui usor usa inaintand catre living unde Jane m-a anuntat ca se afla acea persoana. Mai mult ca sigura sunt ca e Zayn. Sta cu spatele la mine pe canapea si pare ganditor. Singura sursa de lumina sunt geamurile care nu ofera foarte multa pentru ca ziua este una destul de posomorata si nu-l pot vedea foarte bine.
Pasii mei lenesi se aud pe podea, iar atunci se intoarce pentru a ma vedea. Spre mare mea surprindere nu este nici urma de Zayn.
-Ce cauti aici? Il intreb ramanand pe loc, muschii mei fiind intepeniti.
-Vreau sa vorbim, imi spune cu o voce calma.
-Nu cred ca mai avem vreun subiect in comun pe care ar trebui sa-l dezbatem, ii zic cu amaraciune in glas.
-Uite, m-am gandit bine la ce mi-ai spus atunci si cred ca ai avut dreptate, rosteste el ridicandu-se pentru a se apropia de mine. Pot sa-ti spun acum ca imi pare rau pentru tot si ca nu am vrut sa se intample asa, zice ragusit mangaindu-mi obrazul. Nu am vrut sa te jignesc, nu am vrut sa-ti fac rau, continua bland. Te rog sa ma crezi, Silver.
-De ce as face-o? Il intreb luandu-i mana de pe fata mea.
-Pentru ca pur si simplu iti vreau binele, sopteste. De-asta am incercat sa te tin departe de el si inca vreau sa faci asta.
Nu pot sa cred ca din nou imi aduce aminte de Zayn. M-am saturat ca de fiecare data sa aminteasca asta intr-o discutie.
Pufnesc in ras si imi fixez un zambet sarcastic in coltul gurii.
-De cand imi vrei tu binele, Chris? Intreb curioasa de minciunile pe care mi le va spune din nou.
-Mereu ti l-am vrut, spune intorcandu-mi spatele. Stiu ca toata saptamana ai stat cu el, stiu unde ai fost aseara si stiu ca ai plecat la fel de repede de la petrecere precum ai venit, mormaie cu capul in jos.
-M-ai urmarit!? Afirm pe un ton intrebator si uimit de ceea ce a spus pana acum.
-Nu conteaza ce am facut, doar ai grija cu el. Sa nu ajungi in patul lui, te rog.
-Prea tarziu, bagui.
Pana sa realizez ca nervii lui si-au facut simtita prezenta, a luat lampa din sticla de langa canapea si a aruncat-o cu putere in peretele din stanga mea, aceasta spargandu-se in mii de bucatele. In acel moment am tresarit si mi-am aruncat privirea catre el, care se vedea de la kilometri ca este nervos peste masura, apoi catre cioburile lampei cumparate de Jane acum ceva timp pentru ziua mea de nastere. Din nou ochii imi raman blocati pe ele si aud inca doua usi trantindu-se cu putere, pe cea din bucatarie aparand Jane, iar pe usa de la intrare Zayn. Simt ca sunt in aceeasi camera cu mine, dar nu le pot intelege vorbele, decat le pot auzi vocile inconfundabile.
-Wilson! Striga Zayn cu putere catre Chris. Ce dracu faci?
E mult mai rau ca data trecuta. Credeam ca am putut trece definitiv peste acest prost obicei care ma facea sa ma simt mult mai bine atunci cand problemele apareau fara sa ezite, dar se pare ca nu a fost adevarat. Tremur din nou, doar ca nu de placere asa cum as fi vrut, ci de nevoia de distrugere, de frica. Genuchii mi se inmoaie si cad pe podeaua rece in fata bucatilor de sticla. Vreau sa-mi vad sangele cum curge pe piele, vreau sa simt eliberarea de care am nevoie, vreau sa simt durerea, vreau sa simt ceea ce nu am mai simtit de mult si o vreau acum!
CITEȘTI
Little black lies [Zayn Malik]
FanfictionCe se întâmplă atunci când două persoane cu acelaşi caracter se întâlnesc? Ce se întâmplă atunci când micile minicuni negre vor fi descoperite şi nimeni nu se va mai putea ascunde? Ce se întâmplă când ei işi vor da seama că s-au îndrăgostit de cine...