V nemocničním pokoji mladé dívky ležící již tři měsíce v kómatu je dnes čilý ruch. Mladý muž jež byl u své přítelkyně skoro nepřetržitě sedí na kraji její postele a spolu z lékařem a ostatními přáteli se dívá na její bledou tvář. Její víčka se zachvějí a dech všech se zatají, když se konečně po těch dlouhých měsících beznaděje pomalu a opatrně otevřou její oči. Niall neskrývá slzy štěstí, když se pomalu rozhlédne kolem a její pohled se zachytí právě na něm. Niall drží její dlaň stále v té své a cítí jak ho dívka pevně stiskne. Její obličej a její malí nos se nakrčí, když se snaží zaostřit na toho blonďáka na její posteli. „Nialle" vydechne a on se rozbrečí naplno. Ostatní nejsou pozadu a lékař stojící z druhé strany postele neskrývá své potěšení z tak náhlého vývoje událostí.
Karen je mírně zmatená, v tu chvilku neví co je přesně realita a co sen. Netuší co přesně se stalo, ale její mysl se soustředí jen na něho. Později všichni kromě Nialla opustí nemocniční pokoj, aby lékaři mohly provést podrobná vyšetření Karen. On jediný směl zůstat, on byl momentálně jediným spojením Karen ze světem, v jeho přítomnosti se cítila v bezpečí.
O mnoho hodin později, Karen usíná zmožená pláčem v jeho náručí potom co jí lékař a rodina osvětlily co se vlastně stalo. Niall je velmi šťastný a tiše zpívá Karen tu známou melodii, ale tentokrát už bez slz a z velkým úsměvem na jeho unavené tváři. Ty měsíce strádání jsou zapomenuty, když jí jemně hladí po zádech a líbá do vlasů. Jsou spolu a už je nic nerozdělí slibuje sám sobě, když si Karen přitiskne ještě blíže a jeho oči se konečně po tolika dnech zavřou a on upadá do posilujícího tolik potřebného spánku.
O tři týdny později
Karen držící se Nialla pevně za ruku vychází spolu s ním z nemocnice . Když vyjdou před budovy oslepí je blesky fotoaparátů a jekot fanoušků kolem nemocnice. Karen se na pár vteřin zadrhne, aby se zhluboka nadechla a otočí svůj zelený pohled na Nialla. Na jeho tváři je znát nervozita a starost, ale on jen lehce kývne a věnuje mu jeden ze svých úsměvů, než si ho přitáhne mírně překvapeného k polibku. V tu chvilku se strhne doslova vřava a ona to kvituje mírným zasmáním, když jí Niall přitáhne k sobě do náručí a prohloubí polibek. Nakonec se od sebe s mírnými úsměvy odtrhnou a zamávají fanouškům a fotografům než nastoupí pod dohledem již netrpělivé ochranky do připraveného auta.
Niall si prohlíží Karen a ona se mírně ošije pod jeho pohledem. „Děje se něco lásko" zašeptá a opětuje mu jeho pohled. Niall jen zavrtí hlavou a vezme jí za ruku. Stejně jako první den i teď a vlastně pokaždé, když se jí dotkne byť jen kouskem kůže jí naskočí na těle husina a jeho dotek jí vyšle do těla mrazení. „Jen jsem na tebe moc pyšný, to co jsi jim teď předvedla..no to bylo prostě neuvěřitelné. Jiná by asi prchla co nejrychleji do auta...ale ty...ty ne" zadívá se na ní a pohladí jí po tváři.
„Jsi statečná Karen a nepřestáváš mě udivovat." Niall jí něžně zandá neposedný pramínek vlasů za ucho a pokračuje sledován upřeným zeleným pohledem Karen „ Mám pro tebe překvapení, teda nejen já podílely se na něm všichni včetně tvé rodiny" na její tázavý pohled jen zavrtí hlavou a vyslouží si od ní mírné drcnutí do žeber. „Nesnáším překvapení Nialle Jamesi Horane a ty to víš" s hraným uražením se Karen otočí k okýnku a zahledí se ven, ani jeden z nich to však nevydrží a oboum cukají koutky, nakonec je to Niall kdo se začne smát jako první a přitáhne si Karen na klín a spojí jejich rty v tom úžasném polibku díky kterému Karen přestává vnímat svět kolem sebe. „Víš že tě nesnáším Horane, vždycky mě dokážeš úplně odrovnat" zamumlá do polibku a odezvou jí je jen tichý smích „Já vím lásko stejně tak mě miluješ jako já tebe"........
Slibovaný díl je tu lásky moje. Snad jsem vás potěšila a ukojila vaše zvídavé dušičky. Tohle je předposlední kapitola tohoto příběhu, zítra přidám poslední a pak samozřejmě epilog a zakončíme tento příběh tak se těšte (nemyslím na konec na ten se netěším ani já) ♥
Coment and Votes díky moc lásky moje ♥
Vaše Nathalii...
ČTEŠ
Love From The Clouds *Niall Horan*
FanfictionOna...On...nemoc...boj o život...jedno letadlo...jedno sedadlo...jedna náhoda...je možné aby z toho všeho vznikla láska? Nechme se překvapit kam nás tento příběh zavede a jaká překvapení nám přichystá....