Špatná zpráva

229 30 13
                                    

Rainbow byla se svými kamarádkami na další výpravě proti zlu. Christalis a Sombra se totiš spojili. Scootaloo byla u sebe doma s Rumblem, který zrovna pil kafe a četl noviny a s jejich pětiletou dcerkou Rumbloo. Najednou se do jejich domu celá udýchaná vřítila Rainbow. ,,Christalis a Sombra zničili Křišťálové srdce!" řekla udýchaně. Nenásledovala žádná reakce. Srdce se už rozbilo tolikrát, že už to nikoho nezajímalo, když se rozbilo znovu. ,,A elementy harmonie!" dodala udýchaně Rainbow a sedla si na zem, aby si odpočinula. Rumble vyprsknul kafe na noviny. ,,Cože?!" zmatkovala Scootaloo.

Všichni velitelé Wonderbolts se měli dostavit do Canterlotu. Scootaloo byla velitelka Cloudsdalských Wonderbolts a tak se také dostavila. Všichni velitelé a Twilight s kamarádkami seděli u stolu. V čele stolu seděla Celestie. ,,Obávám se, že když nemáme elementy harmonie," řekla smutně Celestie ,,budeme muset bojovat.". U stolu se rozhostil neklid a všichni si začali znepokojeně šeptat. ,,Jmenuji šest ministriň." řekla Celestie a otočila se k Twilight a jejím pěti kamarádkám ,,Twilight, ty budeš ministryně vědy. Budeš mít na starosti technický a vědecký vývoj. Možná bude proti černé magii potřeba.". Twilight poslušně přikývla. ,,Rainbow Dash, Ty budeš hlavní generálka, neboli ministryně armády." řekla Celestie a Rainbow vypadala, že je ve velkém pokušení vykřiknout vítězně Jo!. Teď se to ale nehodilo. Válka není legrace. ,,Fluttershy, ty se staneš ministryní míru. Budeš dohlížet na to, aby nevypukaly občanské války a pokud možno budeš s nepřítelem vyjednávat." řekla Celestie. Fluttershy se její úloha také v celku zamlouvala. Zachovávat mír je skvělé poslání. ,,Rarity, ty budeš ministryně vzhledu. Práce tvých svěřenců bude navrhovat a šít maskáče, vlajky a podobné věci." oznámila Celestie. Rarity se zvedl kufr z toho, že bude každý den vídat ty strašné maskáče, které vypadají, jako blitky. (XD) ,,Pinkie Pie, ty budeš ministryně morálky. Budeš svými přednáškami zachovávat pozitivní myšlení a povzbuzovat poníky." řekla Celestie a otočila se na Applejack ,,A Applejack, tebe jmenuji ministryní technologie. Tvým úkolem bude učit poníky se zbraněmi a možná je i navrhovat.". Applejack chtěla něco namítnout, ale Twilight ji zadržela. ,,Vy ostatní. Vycvičte své žáky do války." řekla Celestie a odešla...

Kdo nečetl Fallout Equestria, je to z toho

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kdo nečetl Fallout Equestria, je to z toho. Já to taky nečetla, ale slyšela sem právě tu část s ministryněmi. Ta se mi z toho taky asi nejvíc líbila. Ostatní bylo: válka, smrt, radiace a apokalypsa, takže nic moc. 😄

Sirotek 2 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat