O den později proti sobě táhly dvě armády. Na jedné straně byli poníci v maskáčích, napatlaní zvláštním blátem. Na druhé syčeli changelings. Všichni byli ozbrojení střelnými zbraněmi. Chvíli bylo ticho a pak se obě strany rozběhly proti sobě. Žádnému poníkovi se díky Discordovu štítu nic nestalo. Nebojovali na žádné rozkvetlé louce. Právě naopak. Válka vypukla, když napadl první sníh. Byla zima a sněžilo čím dál víc. Scootaloo se třásla zimou a když se podívala na bitvu kolem sebe, řekla si, že to tu bez ní chvíli zvládnou. Všimla si odlehlé zasněžené mýtinky a šla na ní. Chtěla si na chvíli odpočinout od bitvy. Stoupla si doprostřed mýtiny, zavřela oči a zhluboka se nadechla čerstvého vzduchu. ,,Kdopak se nám to tu ulejvá?" řekl pobaveně Rumble, který se blížil ke Scootaloo. Ta se lekla a když se ujistila, že má Rumble na sobě látku odpuzující changelings, usmála se a šla mu vstříc. Když přišli k sobě, políbili se a Rumble Scootaloo objal. ,,Není ti zima? Měli sme se oblíct tepleji." řekl Rumble. Scootaloo se k němu přitulila. ,,Je mi strašná zima." přiznala po chvilce. Rumble se pobaveně usmál a přitiskl si Scootaloo blíž k sobě. Najednou se za nimi ozval výstřel. Těch pár sekund připadalo Scootaloo jako věčnost, když viděla padat zraněného Rumbla na zem. Byl to nekonečný zpomalený záběr. Rumble spadl na zem, kopytem se dotkl místa, hrudi, která ho v jednom místě nevýslovně bolela a zděsil se při pohledu na svoje kopyto celé od krve. Scootaloo nevěděla, co má udělat. Slzy jí začaly zběsile téct. Kousek od nich vyšla od bojiště Rainbow. ,,Scoots! Rumble!" volala Rainbow a když zahlédla Scootaloo, jak se sklání nad Rumblem a brečí, rozběhla se za ní. ,,Vypadni." zasýpal Rumble slabě. ,,Co?" popotáhla nechápavě Scootaloo. ,,Mířil na tebe! Uteč! Dělej!" zakřičel přísně Rumble a chytnul se za ránu. V tu chvíli k nim přiběhla Rainbow a smutně se podívala na Rumblovo zranění. ,,Scootaloo, musíš utéct. Discordův štít z nějakého důvodu přestal fungovat." řekla Rainbow. ,,Nemůžu ho tady takhle nechat!" odvětila Scootaloo nešťastně. ,,Scootaloo," řekla vážně Rainbow ,,dostal to ošklivě do hrudi. Není mu pomoci! Věř mi.". Scootaloo si všimla stesku v očích Rainbow. S těžkostí vstala a spolu s Rainbow vzlétla k obloze. Zamířili zpět do Cloudsdalu. Do sídla Rainbow, coby ministryně armády.
ČTEŠ
Sirotek 2 (Dokončeno)
FanfictionPokračování úspěšné knihy Sirotek. Můžete se opět těšit na písničky (tentokrát všechny české), doprovázené obrázky Made by Moje ruka. XD Sombra a Christalis se spojili a zničili krystalové srdce a elementy harmonie. Vypuká válka do které se neváhá...