Rozloučení

190 30 4
                                    

Rumbloo je teď pět let. Chodí ještě do školky. Scootaloo trhalo srdce jí nechat doma samotnou jen s Daring Doo. Scootaloo, její máma, její manžel i její kamarádi museli do války. Navíc i chtěli pomoct. ,,A musíte pryč?" zeptala se smutně Rumbloo, když ji její máma dovolila po obětí se nadechnout. ,,Ano, musíme, ale neboj, bude tu s tebou babička Daring." řekla Scootaloo s hraným úsměvem. Rumbloo ale nějak cítila, že něco neni v pořádku. ,,Uvidím vás ještě někdy?" zeptala se Rumbloo a cítila se, jako by svoje rodiče dnes viděla naposledy. ,,Jistě, že ano. Slibuju, že se všichni v pořádku vrátíme." řekla Scootaloo a ještě jednou obejmula svou dcerku. Pak ji ještě objal Rumble a dal jí pusu na čelo. ,,A nezlob babičku." řekl a i se Scootaloo odešli z domu. Když Scootaloo zavřela dveře, smutně se podívala na Rumbla. ,,Mám pocit, že to špatně skončí." řekla smutně. ,,Neboj, všechno bude v poho." řekl Rumble mile a objal ji ,,A navíc, máme na své straně Discorda.". ,,Myslíš, že se mu dá věřit?" zeptala se Scootaloo a s Rumblem vyrazili k akademii Wonderbolt. ,,Má tu teď Fluttershy a Screwball. (kdo zná Daughter of Discord, je to dcera Discorda.

 Mimochodem Daughter of Discord je YouTube seriál, který já osobně totálně ZBOŽŇUJU!) Já bych tebe a Rumbloo taky nedokázal zradit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mimochodem Daughter of Discord je YouTube seriál, který já osobně totálně ZBOŽŇUJU!) Já bych tebe a Rumbloo taky nedokázal zradit." řekl Rumble mile. Scootaloo se usmála. Před akademií na ně už čekali Derpy, Lighting Dust, Star Hunter a Thunderlane. Všichni vešli dovnitř.

Pinkie tam měla zrovna proslov. Stála na dřevěném pódiu, mluvila do mikrofonu a občas se nervózně koukla pod sebe, jestli jí nehrozí pád z mraku. ,,Nemusíte se bát! Ztráty budou minimální a to díky našemu spojenci Discordovi." řekla Pinkie a kopytem ukázala na Discorda, který zrovna přicházel na pódium ,,Discord poskytne všem našim poníkům ochranné neprůstřelné štíty.". ,,Ale teď už předám slovo ministryni armády." řekla Pinkie odstoupila dál od mikrofonu a na pódium přiletěla Rainbow. ,,Krystaloví poníci vedení králem Sombrou se dnes pokusili o útok na Canterlot. Stráže princezny Celestie je naštěstí odrazili. Tímto začíná válka! Zrovna teď táhnou changelings na Cloudsdale. Proto se před bitvou všichni potřete látkou, která changelings brání měnit podobu.".

Sirotek 2 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat