Starlight?!

119 22 3
                                    

Její pohled se zastavil na Cadance.
Tak moc se jí chtěla pomstít. Zamyslela se: Viděla smrt někoho, koho skoro neznala. A bylo jí toho poníka líto. Lepší podívaná bude, když bude trpět, než zemře. Řekla si Christalis a přejela pohledem na Twilight. ,,A co třeba Twilight Sparkle? Věrná studentka, princezna přátelství, ministrině vědy, ........ Učitelka." řekla Christalis a usmála se na přicházející Starlight. Ta měla výraz, který Twilight zarazil a ranil. Pomstychtivý. Nenávistný. Nemilosrdný. Pohrdavě se podívala na Twilight. ,,S Starlight? Proč?" řekla zlomeně Twilight, které slzely oči. ,,Pořád si mi říkala, co mám dělat! Jako bych snad nemohla nic udělat bez tvého příkazu! Furt nějaký zbytečný cavyky kolem TVÝCH přátel!" řekla Starlight ,,A víš co? Já nesnáším rozkazy." řekla, vytáhla magií pistoli a podívala se na Christalis psíma očima. Christalis pokynula hlavou na souhlas. Starlight zamířila na Twilight, která tomu stále nemohla uvěřit. Její žačka. Starlight. Ta milá Starlight, co se chtěla učit magii přátelství na ni teď míří. Chce se jí zbavit. Zavřela ublíženě oči a čekala.
Ozvaly se dva výstřely.
Twilight ale nic necítila a tak otevřela oči. Ale nevěřila jim.
Na zemi leželi Christalis a Tirek s krvavou ránou v hrdlech. Starlight odfoukla kouř, vycházející z pistole a pobaveně se podívala na zaskočené poníky. ,,No nejsem bombová herečka?" řekla pobaveně ,,Snad ste si nemysleli, že bych fakt přešla na jejich stranu.". Twilight se vesele rozběhla a i přes velkou slabost a únavu ji objala. Když se odtáhly z obětí, Starlight hodila pistoli Applejack. ,,Myslím, že tohle je tvoje." řekla a Applejack si svou zbraň spokojeně dala za opasek. ,,Nechci kazit vaše šťastná shledání, ale jak se odsud dostaneme, když Rainbow a Flutters nemůžou lítat, Twi, Rare, Cadance a Armor nemůžou kouzlit a já a Apples se skoro nehnem z místa?" zeptala se Pinkie. ,,To taky můžu zařídit." řekla Starlight a vytáhla temný element (Černý krystal na tyči, vytvořený z elementů harmonie) ,,Stačí to obrátit k dobru a použít na Tireka. Vrátí se vám síla.". ,,Ale jak to máme udělat?" zeptala se nechápavě Twilight. ,,Tou nejmocnější magií na světě. Tou, kterou vám ani Tirek vzít nemůže." řekla moudře Starlight a dala temný element doprostřed místnosti. Poníci věděli, co mají udělat. Twilight, Rarity, Applejack, Pinkie, Rainbow a Fluttershy si sedly do kruhu kolem něj a chytly se za kopyta. Nic se ale nestalo...

Jak se vám líbí napínavá vsuvka? Přemýšlela sem, jak by se mohli od Tirekovi moci zachránit a napadla mě Starlight. 😄
Já miluju, když můžu psát otevřené konce kapitol. 😄😝
Hlavně, když se někomu o život. 😁
Bože, tahle knížka mě tak baví!!!

Sirotek 2 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat