V nemocnici

128 25 1
                                    

Rainbow v nemocnici ošetřili a Twilight pro ni nechala vyrobit robotické křídlo, které jí naordinovali.

Když se Rainbow probrala, seděly u ní její kamarádky a Scootaloo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když se Rainbow probrala, seděly u ní její kamarádky a Scootaloo. ,,Eh, já žiju?" řekla překvapeně Rainbow. ,,Naštěstí ano." řekla Twilight. Rainbow si všimla svého robotického křídla. ,,Cool!" řekla nadšeně, když s ním zamávala. Pak si všimla zrcadla vedle na stěně a prohlédla se v něm. ,,Ta jizva je super! A s tím uchem vypadám, jak zkušená válečnice!" řekla nadšeně Rainbow a nemohla se na sebe vynadívat. Pak se zamyslela. ,,Možná bych si měla nechat udělat nový účes." řekla zamyšleně. ,,Dash, málem tě zabila bomba ve tvé vlastní kanceláři a ty se staráš o svoji hřívu?!" řekla rozzlobeně Twilight. ,,Sem jenom ráda, že žiju jasný? Poslední, co si pamatuju je, že doprostřed mojí kanceláře vlítla oknem bomba a vybuchla. Jak sem vlastně přišla k tý jizvě?" řekla Rainbow. ,,Domníváme se, že to způsobila tříska ze stolu." řekla Fluttershy. ,,Holky chápete, co to znamená? Dou po nás!" řekla Applejack. ,,Ale, jestli jedna z nás umře, nebudeme moct aktivovat elementy harmonie!" uvědomila si Rarity. ,,A o co jim asi de?" řekla otráveně Pinkie. ,,Musíte si prostě dávat pozor." řekla varovně Scootaloo ,,Bez vás je s Equestrií ámen!". ,,Scoots má pravdu." uznala Rainbow ,,Hned po princeznách Luně a Celestii sme tu ty nejdůležitější.". ,,A oni sou navíc s technologií napřed. Bojím se, co vymyslí příště." řekla ustaraně Applejack. ,,Teď se musíme starat hlavně o sebe a nalezení elementů." řekla Twilight rozhodně ,,Je mi jedno, co řekla Celestie. Já se do Křišťálové Říše vypravím a najdu elementy!". ,,Twi, to nesmíš! Co když tě zabijou!?" odporovala Applejack. ,,A kdo jiný to udělá!?" zeptala se Twilight ,,Vždycky sme je hledaly a našly my. Musíme to udělat my!". Kamarádky se střídavě dívaly jedna na druhou a čekaly, kdo odpoví. ,,Tak já du s tebou." řekla Applejack. ,,Víš co? Se mnou počítej." řekla Rainbow. ,,Když de Dash, du taky." řekla Pinkie. ,,Když se někomu něco stane, bude potřebovat moji lékárničku. Jdu s vámi." řekla Fluttershy. Všichni se podívali na Rarity. ,,Achjo! Tak já du taky!" řekla po chvilce otráveně Rarity. ,,Můžu jít s váma?" zeptala se Scootaloo s nadějí v hlase. ,,Ne." řekla Rainbow klidně, než stihl někdo jiný cokoli říct ,,Ty najdi Rumbloo a Daring Doo.".

Tak se mi zase jednou povedla delší kapitola. 😄
Počkat, ještě pár smilíků a budu na 400 slovech!
😄😄😄😄😄😄😄😄

Sirotek 2 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat