O ŠESTNÁCT LET POZDĚJI
Jednačtyřicetiletá Scootaloo sedí na židli a spokojeně se dívá, jak její jednadvacetiletá dcera tančí na svatbě se svým ženichem. Měla na sobě stejně svatební šaty, jako měla Scootaloo. Ta je měla po své nedávno zesnulé mamince Rainbow.
Najednou ale Scootaloo viděla místo mladého šťastného páru sebe a Rumbla, když tancovali tenhle tanec na jejich svatbě. Vzápětí tam ale místo nich tancovali Rainbow Dash a Soarin. Scootaloo si promnula oči kopytem a když je otevřela, opět tam tančila Rumbloo. ,,Ne, nejsi blázen. Já to na tvé svatbě taky viděla." řekla Rainbow Dash, která seděla na židli vedle Scootaloo. Ta se na ni zaskočeně otočila. Rainbow byla opět mladá a mírně svítila. ,,Tyhle šaty ušila má praprababička na svoji svatbu. Pak je dala své dceři. Ta je dala svojí dceři, ta je dala mojí mámě, ta je dala mě, ja je dala tobě a tys je dala Rumbloo. Možná je jednou i ona předá své dceři a i ona v nich uvidí sebe a následně své rodiče. Možná se historie opět bude opakovat a i ona bude mít dceru, která se stane Sirotkem. To je zkrátka osud." řekla moudře Rainbow a dojatě se podívala na mladý pár. Scootaloo to přimělo se na ně taky podívat. Když se nadechla, aby něco řekla, otočila se na Rainbow, ale vedle ní byla prázdná židle. Scootaloo se chvilku zaskočeně dívala na prázdnou židli a pak usoudila, že asi začíná senilnět a nechala to být.O pár kilometrů výš si na nejvyšším mraku Rainbow pobaveně plácla se Soarinem. ,,Musí si myslet, že je úplný blázen." smál se Soarin. ,,Mě tohleto tak baví! Možná sem měla umřít dřív." přidala se pobaveně Rainbow. ,,Už si zase střílíte ze Scootaloo?" zeptal se přísně přicházející Rumble. ,,Um, ne. Proč si to myslíš?" řekla Rainbow a mrkla na Soarina. ,,Páč při tom nesmím chybět!" rozesmál se Rumble a plácnul si s nimi ,,Co ste jí provedli tentokrát?" zeptal se nedočkavě.
Konec
Chtěla sem dát na konec nějakou vtipnou scénu, aby ste se taky líp naladili. Teď se du vrhnout na Královskou rodinu 7!
Pá! 😘
ČTEŠ
Sirotek 2 (Dokončeno)
FanfictionPokračování úspěšné knihy Sirotek. Můžete se opět těšit na písničky (tentokrát všechny české), doprovázené obrázky Made by Moje ruka. XD Sombra a Christalis se spojili a zničili krystalové srdce a elementy harmonie. Vypuká válka do které se neváhá...