Buďte opatrní

135 27 5
                                    

,,Christalis a Sombra osvobodili Tireka z Tartaru!" řekla Luna. Všichni se zděsili. ,,To neni dobrý." řekla Rainbow. ,,Musíme se nějak dostat k elementům harmonie! Budou nejspíš v Křišťálové Říši. Nesmíme ale riskovat ztrátu jedné z vás! Elementy vyluzují pozitivní magii jen když sou poháněny přátelstvím. Vaším přátelstvím." řekla Celestie velitelsky. Rainbow se zvedla. ,,Chápu, máme se zašít v kanceláři!" řekla nakvašeně a odešla z místnosti. ,,To mi připomíná, tady je ta nová zbraň princezno." řekla Applejack a vytáhla z držáku na opasku pistoli. Dala jí na stůl před princeznu. ,,Úžasné." řekla uznale Luna ,,Applejack, ty si talent.". ,,Děkuji princezno." řekla Applejack.

To je prostě best obrázek! (Ne ode mě samozřejmě 😁)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To je prostě best obrázek! (Ne ode mě samozřejmě 😁)

Scootaloo byla i s kamarády na výcviku. Applejack je učila, jak používat nové zbraně. Najednou do místnosti vtrhla Fluttershy. Rozhlédla se a když našla Scootaloo, přiběhla k ní. ,,Scootaloo, poď rychle!" řekla Fluttershy. Očividně spěchala. Scootaloo pochopila, že jde nejspíš o něco důležitého a tak šla za Fluttershy. Když vyletěli z výcvikového střediska, zeptala se Scootaloo ,,Děje se něco?". ,,Spíš už se to stalo." řekla ustaraně Fluttershy. Až teď si Scootaloo všimla její uniformy. Byla bílá a na hrudi měla Fluttershyino znaménko. ,,Co se stalo?" zeptala se Scootaloo, když si dostatečně prohlédla uniformu. ,,Tohle." řekla Fluttershy a ukázala před sebe. Scootaloo se podívala tím směrem a málem omdlela. Cloudsdale byl skoro celý zničený. Na místě, kde stálo ministerstvo Armády byl jen mračný kopeček, který prohledával hlouček pegasů v uniformách a většina domů byla srovnána se zemí...

Sirotek 2 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat