Výprava do Křišťálové Říše

116 24 1
                                    

Scootaloo společně s Derpy, Thunderlanem, Lighting Dust a Star Huntrem letěla hledat Daring Doo a Rumbloo.

Mezitím se šest kamarádek vydalo bez vědomí princezny Celestie hledat elementy harmonie...

,,Ten zámek vypadá přesně, jako za dob krále Sombry." řekla Twilight, když s kamarádkami došla do Křišťálové Říše. Byly schované za rohem jednoho z domů. ,,Jak se tam dostaneme?" zeptala se Rarity. Applejack se rozhlédla a uviděla skupinku šesti Sombrových vojáků, jak pochodují vedle sebe. ,,Mám nápad." řekla Applejack a přeběhla ulici k dalšímu rohu. Tahle ulička byla v celku malá a temná. Šest vojáků do ní vešlo a ozvalo se šest rychlých výstřelů hned po sobě. Applejack vítězně vyšla zpoza rohu. ,,Dámy, kdo je pro nový outfit?" zeptala se Applejack a kopytem ukázala na šest poníků v brnění, kteří leželi na zemi. Všechny se se stejně udiveným výrazem podívaly na šest těl a pak na Applejack. ,,Zoufalá doba si žádá zoufalé činy. Tak vezmete si ta brnění, nebo ne?" řekla trochu rozzlobeně Applejack.

Šest vojáků šlo pochodem jako jeden poník k zámku.
Když došli před bránu, všimly si dvou stráží. Zašly za roh a Applejack kývla na Rainbow Dash. Rainbow zaběhla za roh na levé straně zámku a Applejack na pravé. Obě se neslyšně plížily za strážným před sebou. Oba dva najednou zaskučeli bolestí a spadli na zem s nožem v zádech. (Fuj, co to sakra píšu?!) Rainbow a Applejack vytáhly zbraně a otevřely bránu. Ostatní kamarádky do ní vběhly a Rainbow zamkla zevnitř. Pak si s Applejack vítězně klapla kopyty. (Jakože si plácly 😄)

Ok, začínám se bát sama sebe, protože psát kapitoly tohohle typu mě začíná bavit! 😲

Sirotek 2 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat