Applejack předvedla princezně Celestii několik nových zbraní. Rainbow jí řekla o ztrátě Discorda a o elementech harmonie.
Celestie svolala poradu ministryň.
Fluttershy přišla v černém.
Ostatní se také dostavili.
Celestie seděla v čele stolu.
,,Nejdřív: Fluttershy, upřímnou soustrast." řekla soucitně Celestie. ,,Děkuju." řekla Fluttershy a sklonila smutně hlavu. ,,Potom: Víte všichni o těch elementech?" zeptala se Celestie. ,,Drby se šíří rychle." řekla Rarity. ,,Já to využila do proslovu." přihlásila se Pinkie. ,,Princezno, myslíte, že je použijou proti nám?" zeptala se Rainbow. ,,Elementy nejsou jako normální zbraně Rainbow. Nemůžeš jen tak nabít a potom vystřelit kdy chceš." řekla moudře Applejack. ,,Správně Applejack. Dříve elementy nabíjela pozitivní magie přátelství. Teď je ale nabíjí negativní magie smutku a utrpení. Proto musíme mít co nejpozitivnější myšlení." řekla Celestie. ,,O to se postarám já!" řekla vesele Pinkie. ,,Proto na sebe dávej pozor." řekla varovně Celestie ,,Je-li jejich nepřítelem optimismus, mohla bys být další na seznamu ty.".
Pinkie polkla.
,,Nebudou plítvat magií elementů na smrtelného poníka. Jestli se některé z nás chtějí zbavit, půjdou na to přes normální zbraně. Pošlu k tobě nejlepší stráže. Ke všem!" navrhla Rainbow. ,,Dobrý nápad Rainbow Dash." pochválila ji Celestie ,,Ale ty na sebe dávej taky pozor. Si hlavní generálka. Možná bys neměla chodit do terénu.". ,,Cože?! Nemůžete mi zakázat bojovat za Equestrii!" odporovala Rainbow. ,,To mi připomíná, Rainbow, nemáš nějaké nové informace ohledně Cadance, Armora a Flurry Heart?" zeptala se s nadějí v hlase Twilight. ,,Byli tam, když Sombra obsadil Křišťálovou Říši." řekla Rainbow a podívala se smutně na Applejack. ,,Kdyby je věznili, už od začátku by nás vydírali. Myslíme si, že..." chtěla dokončit Applejack, ale nedokázala to. ,,... že to nepřežili." řekla smutně Rainbow a podívala se na Twilight. Ta beze slova odešla z místnosti. ,,Celestie!" ozvalo se z chodby a do místnosti vběhla princezna Luna celá udýchaná ,,Máme problém.".
ČTEŠ
Sirotek 2 (Dokončeno)
FanfictionPokračování úspěšné knihy Sirotek. Můžete se opět těšit na písničky (tentokrát všechny české), doprovázené obrázky Made by Moje ruka. XD Sombra a Christalis se spojili a zničili krystalové srdce a elementy harmonie. Vypuká válka do které se neváhá...