When Lovelyz Enjoy

336 47 23
                                    

Lovelyz : (Pasang Lagu Ayda Jebat - Pencuri Hati)

Yein : (main game pororo/ pasang telinga)

Babysoul : Hey!~

Jiae : Ahyea!~

Mijoo : ahh ahh ahh!~

All kecuali Yein : 1 2 3 4 5! Let's go!

Kei : Jantung ini terus berdetak ahh~ Kaki ku juga terus berjalan ahh~

Jin : Tapi mengapa tak ku lepaskan tatapan mu dari diri ku uh uh~

Sujeong : Menebus jantung ini~ terasa akan terhenti~

Mijoo : Semua yang ada ada pada dirimu membuat aku ku ku aku jantung cinta~ (flip hair)

Jisoo : come baby say you love me~

Jiae : love me say you love me~ (heart)

Babysoul : tak bisa ku sayang sayang sayang selain diri mu~ penjara kamu buka di dalam hati ku~

All kecuali Yein : come baby say you love yeaa~

Yein : (Poker Face /ikut rentak Fantastic Baby - Big Bang) Yeogi buteora modu moyeora~ We gon' party like lilililalala~ Mameul yeoreora meoril biwora~ bureul jjipyeora lilililalala~

All kecuali Yein : Bwo... ○(✪㉨✪)○

Mijoo : arr lantak arr!! Jeongdabeun mutjji malkko~ geudaero badadeuryeo neukkimdaero ga alright~ Haneureul majuhago du soneul tta~ wiro jeo wiro nalttwikko sipeo oh~ (swag)

Yein : Nanananana nanananana~ (lompat atas meja)

Lovelyz : Wow fantastic baby~ (depan kamera) Dance~ uhh~ i wanna dan dan dan dan dance fantastic baby~ Dance~ uhh~ i wanna dan dan dan dan dance wow fantastic baby~ (lompat atas sofa)

Tupai : Boomshakalaka Boomshakalaka Boomshakalaka~ (menari dengan kacang)

Lovelyz : dan dan dan dan dance!~

Camera : -____-"

LOVELYZ JOKES!! ❥ 러블리즈 농담Where stories live. Discover now