Apabila Yein Dipaksa Potong Rambut Macam Lelaki

382 47 57
                                    

Manager : Yeinnnnnnnnieeee!!

Yein : apa?? Jangan kacau aku main Pokemon Go ni!!! (Berdiri atas meja)

Manager : aku panggil kau datang sini ada hal!!! bukan kerja main pikachu kau sampai meja kesayangan aku jadi mangsa kau!!!! (Bebel)

Yein : woi pakcik... please don't pokpek pokpek pokpek.. aku nak tangkap pikachu aku!!!! (Lompat dari meja/tangkap gambar)

Manager : aku bunuh juga budak ni karang!!

Yein : apa kau kata?? Bunuh??... aku bertukar jadi ultraman baru kau tahu siapa mati dulu... klik (tangkap pikachu)

Manager : aduh! Pening aku dengan budak ni..

Yein : hah pe benda panggil aku?? (Baling phone arah dinding/duduk menghadap manager)

Phone : dushh! (pecah berterabur)

Manager : -__________-

Yein : cepat ler cakap!!!! (Ketuk meja)

Manager : aku panggil kau ke sini cause kau kena potong rambut kau untuk mv baru nanti.... (innocent)

Yein : emmm.... kenapa aku?? Kau tak kesian dekat aku ke?? Aku dah ler kena kemalangan!! Then tidur luar dorm pulak tuh!! Lepas ni rambut aku jadi mangsa -___- Takde orang lain ke??

Manager : (don't care) redha jew lah.. kau sesuai pe jadi lelaki dalam mv baru Lovelyz nanti.

Yein : nooooo!!! My hair is my love!!!!

Manager : your work!! You will do it!!

Yein : no way!!!!

Manager : yes!!!!

Yein : no!!!

Manager : baik kau potong sebelum aku tarik kad bank kau!!!

Yein : jangan babitkan kad bank aku!!!!!!!!!!!

Manager : kalau kau taknak buat aku--

Yein : ok ok!! Aku akan potong rambut but please... (frust)

Manager : baiklah.... setuju?? (creepysmile)

Yein : setuju!!!

Selepas Potong Rambut Macam Lelaki (~‾∇‾)~

Yein : bye... My hair... my love... i will miss u... (sedih)

Manager : good job Yein!!

Yein : (death glare to manager/main rambut/tgok cermin) handsome juga ea aku ni??? redha jew lah... untuk my lovelinus... hiks hiks (~‾∇‾)~

Manager : ok done.. aku bagi kau bebas buat sementara waktu ni.. (kasi kad bank manager)

Yein : jinjja??? Yeaaaaaaa (Ambil kad bank) untung aku!!!

Manager : dah dah kau pergi shopping barang2 kau nak beli tuh.. shus shus..

Yein : waaaaahhh!!!! Apa patut aku beli!!! Pikachu?? Gorani?? Err boxes?? -__- err abs?? emm phone baru♡ (Keluar dari bilik manager)

Manager : jangan lupa!!! Kalau mana2 perempuan yang mengorat kau.. kau lari jewww!!! (Nasihat)

???? : .............

Manager : fine!!

LOVELYZ JOKES!! ❥ 러블리즈 농담Where stories live. Discover now