I got tagged by 4 person but 24 person tag to me. Oh no jebal~ mian
Mian saya tak tahu nak buat tag dekat buku mana~ so lagi 20 tag tuh. Nanti nanti lah saya masukkan. Aheee hiks hiks. Mohon jangan kecam saya.
Sebelum saya nak buat 4 tag dari anak anak gadis yang cantik ni. Saya nak minta maaf dulu. Because tak update. Sekali lagi saya minta maaf.
Mian banyak sangat orang tag so sesiapa yang ingat ni tag dia. Hah orang tuh lah tag saya. Maaf saya banyak tangguhkan tag tag ni. Huaaa!
#1
1. Your name?
-my real name is Irene Sofia Phuchukiat but when i at malaysia. They call me Halisa. Yeah i from Bangkok, Thai. So i hope you all can be my friend. But my family call me Irene or Rene. Many name right! 😂 aigoo!2. Your Age?
-sixteen >< soon will be SEVENTEEN! 😆❤3. Your Birthday?
-14 . 10 . 20004. First Bias In Girl Group?
-Yein❤5. First Bias In Boy Group?
-Yoongi But Seo Kang Joon too!❤😂6. Have A Crush?
-takde! Hahaha! Confirm my Yoongi!😳7. Your Height?
- 160 cm ke atas. Maybe? Dok ingat lah wei. 😕8. Your BFF author in Wattpad?
-yes! I say yes adik sinbabybooo~❤9. Your favourite part in my Jokes?
-apabila umji berangan.. hahahaks!10. Do you like me as author?
-i think yes!. U're my junior so hwaiting^^ hehe~🙌❤#2
1. Love ur bias? Why?
-love my bias. I dunno why~ 😳2. Top 5 bias
-Min Yoongi
-Seo Kangjoon
-Lee Haejoon
-Jung Yein
-Jeon Jungkook3. Minat BTS?
-gila tak!! Minat4. Bias korang dalam BTS?
-YoonTaeKook ❤5. Bias korang dalam ASTRO?
-what?! Of course ma rocky and eunwoo!6. baekhyun or chanyeol?
-bacon! Baekhyun!7. jungkook or v?
-both! ジ8. Kalau bias korang ada depan mata korang nak buat apa?
-hmm marry me.. please 😞9. Do you love me as friend?
-yes ilubyou~ haha! 🙆❤#3
Senaraikan 10 ideal type awak!
❄ pandai buat lawak! - you're my happyvirus!🙌
❄ sweet - jangan lah buat saya sampai melting.
❄ cool - tolong lah berlagak! But bila dengan saya! Awak akan kalah! Muahaha!😂
❄ tinggi - saya suka namja yang tinggi dari saya.
❄ bergaya - haha don't ask me! But so hard wanted got namja yang berstyle.
❄ caring - if saya sakit. Tolong rawat saya. Ahak! 😆
❄ jangan merokok! - saya tak suka namja yang merokok. Alee abang saya tak hisap rokok pun. ぼぇぷぁ! Yelah benda haram kan.🙅
❄ handsome - haha! Kalau dapat. Beruntung lah~
❄ tak cerewet - tolong lah~ jangan menyusahkan saya 😷
❄ pandai masak! - huhuhu like my father and my brother.🙆
Ahh! Type idaman saya kat atas tuh semua dalam diri abang saya. Hahaha sad lifeu betul! Susah nak cari namja yang macam abang ku yang ku sayangi!. Yeahh i call him abe but my roommate panggil dia Abe Idola. Haha loh~ 😂
#4
1. unnie ada berapa adik beradik?
-tiga2. unnie anak yang ke berapa?
-dua^^3. macam mana unnie jaga kulit unnie?
-soalan kbat! Haha! Just pakai bedak baby jew Waeyo? 😷4. kenapa abang unnie buat saeng melting?
-ahh err emm.. aduh... tak tahu nak jawap apa! 😂5. unnie minat kpop?
-minat :36. nak pic abang unnie!? Boleh tak!!?
-boleh boleh boleh~ nah~ ✊😂7. bila unnie belajar buat cover?
-bulan 6 time puasa. Unnie belajar dengan Luhan Wifey a.k.a adik comel. Unnie baru lagi dalam bidang poster ni but someone ada kata unnie masih budak untuk buat cover ni. 😄 Hahaha mengarut jew. Ish aku tumbuk juga dia karang a.k.a peminat mijoo unnie a.k.a fansboy Lovelyz, yow mat basi! 😂 はははは!8. cantik lah cover unnie walaupun saeng tengok simple but daebak.
-ahek! Gomawo ahh~❤ but i really really thanks at my friend philippines and japan tolong ajar saya make a new style cover. They so great make a poster. I like it. 😍9. unnie minat anime?
-minat! Oh my Boruto anak si Naruto dan Hinata. Hehehe sila abaikan^^ (tampar pipi sendiri)10. blackpink or twice?
-omg! but blackpink in my area now! Btw i like twice too so i choose both! 😂11. aoa or lovelyz?
-of course my Lovelyz 😍🎉###
##
#
Thanks tag pada saya 😊❤ oh baby luv you~ pada yang sesiapa yang tag dekat saya. Saya akan jawab kemudian. Maaf yaa~ 😞❤
Sekali lagi saya nak minta maaf because tak update jokes, maaf 😿🙇
YOU ARE READING
LOVELYZ JOKES!! ❥ 러블리즈 농담
Novela JuvenilLOVELYZ JOKES YANG MENGARUT, YANG MEREPEK, YANG GILA DAN MERENG!!. MALAY VERSION Jokes is my style guys!! Mungkin banyak mengarut dalam jokes ni, mungkin banyak gila dan berbagai nya! Idea datang kepala otak patik sendiri, sudah tentu patik akan gil...