Lovelyz In Class Math

216 34 29
                                    

Cikgu Park Bogum : (mengajar matematik)

Kei : Cikgu!! Kenapa subjek matematik lebih penting dari aegyo??

Cikgu Park Bogum : (just give smile)

Babysoul : Apa jadah lah aku ada kat sini?? Baik aku out~ (keluar dari kelas)

Jiae : aku benci matematik!!! Arghhh!! WHAT THE!! Tapi aku tak boleh!! Kenapa cikgu park mengajar!! Stress aku kalau macam ni!! ARGHH (koyak kertas)

Jin : CIKGU!!!!! SAYA LAPAR!!!! BILA NAK REHAT!!! (Highnote/makan kertas)

Mijoo : (kongsi snacks dengan Jisoo)

Jisoo : (dua kali lima ikut Mijoo makan dalam kelas) (~‾∇‾)~

Mijoo : handsome kan cikgu math ni?? (Tanya jisoo)

Jisoo : tak.... him just cikgu praktikal...

Cikgu Park Bogum : bwo?? (Pandang Jisoo)

Jisoo : What?? (/•ิ_•ิ)/

Yein : ni cikgu ke?? Pelajar?? Kalau pelajar... tak payah lah bajet ajar matematik dekat kitaorang yee... (innocent) ⊙﹏⊙

Sujeong : (fokus cikgu mengajar) wahai cikgu ku~ kenapa kau muda~ nasib ultraman lah lawan raksasa.. (berangan)

Cikgu Park Bogum : PENGETUA!!! SAYA NAK BERHENTI KERJA!!!! (keluar dari kelas)

You : (part korang, tulis dialog kat sini)

Author : TAKPE!!!! SAYA ADA CIKGU!!! KYAAA PARK BOGUM!! (Keluar dari kelas/ Ikut park bogum) (~‾∇‾)~

Lovelyz : WHAT THE AUTHOR!!!! KYAAAA!!! TUH CIKGU AKU!! (Kecam author guna senapang gajah)

Author : DO I CARE!!! Muahaha Park Bogum!!! Please wait me!!! (Flip hair/ lari) DASI RUN RUN!!!!! OMMA!! PARK BOGUM!!!! PLEASE HELP ME!!!!

Lovelyz : (kejar author sampai mampus)

.................................

Kyaaaa!!! Yeahh Park Bogum!! Oh Putera Mahkota!!! Come to malaysia!!! Yeahh!! 10/12!!! I can't wait!!! Sad lifeu!! Hua!!! o(╥﹏╥)o Please stay at MALAYSIA!!!! (Tampar pipi sendiri) ehe~ abaikan~

Q : SIAPA PERGI JUMPA PARK BOGUM HARI SABTU NI??? Huaaa!!! I so so jeles!! Saya tak dapat pergi!!! Because saya kena pergi Airport hari sabtu ni!!! Huaa!!! Kenapa abang balik!!!!! But i really really miss u my brother!!!!!

A : PERGI or TAK

hestek abang ku balik dari luar negara 10/12 o(╥﹏╥)o sad lifeu baby!! But i happy!!! Ahahaks! Huaaa!!!

LOVELYZ JOKES!! ❥ 러블리즈 농담Where stories live. Discover now