Kei : siapa nak teman kei pergi kedai beli barang?? (Aegyo)
Jiae : aku teman okay~
Kei : nae~ kajja~
Yein : nak ikut!?? Please!!
Jiae : buat apa nak ikut?
Kei : nae kajja~
Jiae : (death glare to Yein)
Yein : yeaaaaa!!! Sayang omma!!! (Tarik Kei keluar dari dorm)
Jiae : ishh!! Tak boleh ke nak kasi aku date time dengan Kei!! Ada jew yang nak kacau!!! Eii geram!! Geram!! (Bebel sesorang)
- Kedai Runcit
Yein : unnie!!! Aku nak pergi beli barang kat sana jap!!! (Tunjuk kedai 7eleven)
Kei : nak beli apa?? Unnie banyak lagi ni nak beli barang dapur..
Jiae : kalau dah ikut tuh... boleh duduk diam tak!! (Geram/Sekeh pala Yein)
Yein : aduh!!! Sakit!!! Takpe unnie tunggu dulu!! Aku nak masuk kedai 7eleven jap!!! Nak beli choki choki! Dapat kad boboiboy nanti!! Boleh main!! (Lari masuk kedai 7eleven)
Kei : aigoo! This maknae!
Jiae : ehem! Lain kali jangan bawa dia!!
Kei : dia nak ikut kan~Jiae : jangan.....
Kei : kali ni jew dia ikut..
Jiae : janji??
Kei : nae!!
- Situasi Yein
Yein : choki choki~ di mana engkau~ aku nak beli~ (nyanyi)
Jungkook : pahal jumpa kau dekat sini!!!! -_-
Yein : (sedak) terkejut aku!!! Await kau ada kat sini?? Spoil mood betul!!
Jungkook : kau nampak apa aku pegang ni... -_-
Yein : biskut??... dah arr tepi kau... aku nak choki choki!!! (Tolak Jungkook/ ambil 2 kotak choki choki)
Jungkook : heh... macam budak budak! Dah ler fotostat!
Yein : eii tepi kau!!! (Pergi kaunter/letak choki choki)
Pelayan Kaunter : ni jew?? (Pandang Yein pelik, dari atas sampai bawah)
Yein : nae! (Sengih)
Pelayan Kaunter : dah besar?? Beli choki choki lagi??
Jungkook : tengok jew besar tapi perangai mengalahkan budak kecil.. (kutuk/letak 8 balang biskut) tolong bayar sekali biskut aku ni...
Yein : errrr..... kau bayar ler sendiri!! Buat pe aku bayar pula biskut kau ni!!
Jungkook : (bisik) aku tengah pokai.. tak payah ler bising dekat sini.. tolong lah bayar...
Yein : pabo!! Kali ni jew aku tolong kau!!
Jungkook : okay! lain kali aku belanja kau pula....
Yein : ikut suka hati kau lah -_- berapa semua??
Pelayan Kaunter : semuanya 300 won jew cik..
Semuanya 300 won jew cik?
300 won jew cik?
300 won?
300?
Yein : what!!? Apa benda mahal sangat ni??
Jungkook : (muka tak salah) dunno lah..
Pelayan Kaunter : lah... nak bayar ke tak ni??
Yein : huh!! (Bayar/Pegang choki choki) aku pergi dulu!! (Keluar dari kedai 7eleven)
Jungkook : wei fotostat! Tunggu lah jap!
Yein : ...... unnie??? Eh unnie mana?? Mana unnie?? Takkan tinggalkan aku?? Unnie??
Jiae : lama sangat... jom balik!! Kei dah siap beli barang tuh.. (tarik Yein masuk dalam van)
Yein : nae! Jom!!!! (Masuk dalam van/ tengok luar tingkap/ tak layan)
Jungkook : cehh... fotostat! esok jelah aku kata... nasib baiklah esok sekolah... nasib kau ada... alang alang kau ada... dapat belanja biskut fav aku ni.. (bebel/balik dorm)
YOU ARE READING
LOVELYZ JOKES!! ❥ 러블리즈 농담
Novela JuvenilLOVELYZ JOKES YANG MENGARUT, YANG MEREPEK, YANG GILA DAN MERENG!!. MALAY VERSION Jokes is my style guys!! Mungkin banyak mengarut dalam jokes ni, mungkin banyak gila dan berbagai nya! Idea datang kepala otak patik sendiri, sudah tentu patik akan gil...