Babysoul : apahal aku jadi hantu ni?? Bila masa aku jadi ni? Arhh! Who care?? So?? Cool is coming in the dream~ (tidur tepi jalan)
Kei : wahhh!! I be a ghost?? Waeyo? Waeyo?? Wae wae?? :'( waeyo? (Give Up)
Sujeong : ahhhh!!! Ryu dah tak dapat nak makan makanan sedap lagi!!!! Ryu taknak jadi hantu!! Ryu nak jadi orang normal!!! Food please don't leave ryugie!!! Jebal!!! Hiks hiks! Huaaaa!! (Lari sambil nangis) NI SEMUA SALAH ULTRAMAN!!!
Jiae : AHHHHHH!!!! Kei eodiseo?? Lovelyz eodiseo? Lovelinus eodiseo?? Help me!!!!! Aku tak pernah nak sakiti hati orang!! Aku tak pernah nak kutuk orang!!! Apa salah aku jadi hantu ni!!! Siapa yang berani bunuh aku!! Apa yang jadi sebenarnya ni!!! Please tell me who KILL ME!!? Where are my Lovelyz!!! (Geram plus bebel)
Jin : bwoya? (Blur) KENAPA HARI NI SEMUA ORANG PALAU AKU!!!!!!! HUAAAA!!! BAD DAY!!!!! KENAPA!!!! (Highnote dekat tengah jalan) HUAAAAA!!!!!! YAHHHH!!!
Jisoo : MIJOOO YAHHHH!!! MACAM MANA KAU BOLEH TEBANG?? (tengok Mijoo terbang)
Mijoo : Muahahaha!! Finally aku dapat TERBANG!!! Jisoo ahh meh lah join aku. Aku kan cantik... tulah sebabnya aku dapat TERBANG!!! (Gelak sesorang)
Jisoo : err... macam mana?? Orang tak dapat ke kau terbang tuh?? (Jerit)
Mijoo : ntah ler.... but this so so daebak!!!! >< alah kau kan serigala jadian... cuba kau terbang?? Mana tahu nanti kau orang pertama jadi serigala jadian yang boleh terbang ke!?
Jisoo : sumpahan apa ni -__-
Mijoo : rilek arr musang!! Aku kan ada~ kau tak nak kecam manusia manusia tuh ke??
Jisoo : hotak kau!! Aku dah cuba.... but tak dapat.. (keluar taring/minum air soya)
Mijoo : (hilang/muncul depan Jisoo) eh??? Tadi... aku hilang... tertiba aku dapat muncul depan kau wei!!! Waaaaahh this is me!! Jisoo!!! Kyaaaa!! (Syok)
Jisoo : (tayang muka pelik) macam mana kau buat??
Mijoo : molla~ aku kan super girl~
Jisoo : (minum lagi air soya) aku rasa....
Mijoo : kau rasa kau nak pergi buang hajat ke?? >///<
Jisoo : tak... aku..
Mijoo : aleee cakap jew lah kau nak pergi tandas!!! Dah 1269 kotak soya kau minum tak henti henti pun.. an an an?? (Angkat kening)
Jisoo : -_- dengar ler dulu aku nak kata apa...
Mijoo : okay okay apa benda?? (Flip hair)
Jisoo : aku rasa... kita dah jadi hantu...
Dot dot dot... (/•ิ_•ิ)/
Mijoo : YEAHHHH!!!! BAGUS LAH MACAM TUH!!!! BOLEH LAH AKU KACAU MARKER PEN!!! YEAAAAAAH!!
Jisoo : okay... good... Hestek JULIET SAKIT JIWA... (innocent face)
Yein : aku jadi hantu lagi ke?? Author berapa kali kau nak buat aku ni jadi hantu?? Sudah lah tuh dekat Guardian Ghost.. tak habis lagi ke?? (Death glare to author)
Author : kesian kau kan? (Innocent)
Yein : sudah lah tuh ಥ_ಥ nak kena kecam ke!??
Author : tak.... nooook~ (petik gitar) woo~ woo~
Yein : betapa peritnya~ ku terpisah~ ini tidak adil tidak adil bagi ku~ (nyanyi sambil tengok Lovelyz jadi hantu)
------------------------
Hai kita bertemu lagi.. okay Author nak bagi soalan ni...
Q : if you be a ghost?? Apa yang korang nak buat?? Bagi 3 jawapan yaa~ ^^
A : (jawapan korang)
YOU ARE READING
LOVELYZ JOKES!! ❥ 러블리즈 농담
أدب المراهقينLOVELYZ JOKES YANG MENGARUT, YANG MEREPEK, YANG GILA DAN MERENG!!. MALAY VERSION Jokes is my style guys!! Mungkin banyak mengarut dalam jokes ni, mungkin banyak gila dan berbagai nya! Idea datang kepala otak patik sendiri, sudah tentu patik akan gil...