I Wanted To Know Ep.1

328 45 1.1K
                                    

Yein : Hi guys!! Kami nak bagitahu ni~ author suruh kami buat soalan untuk korang... (pandang Jisoo)

Jisoo : boleh dikatakan macam " I Wanted To Know " juga lah.

Jiae : so mari mari lah jawab semua bertanya daripada kami yang cute minta kena penampar ni~ (sengih)

Mijoo : await skrip kau macam nyet jew.. (pandang Jiae)

Jiae : entahlah.. aku baca jew lah apa yang ditulis dekat kertas ni.

Babysoul : ahh maklumlah kertas skrip 1 sen jew.... (kutuk)

Jin : (poker face) ahhh mari mari lah jawab semua soalan kitaorang yaa~

Sujeong : jawab dengan hati jujur tau, jangan tipu tipu... (wink)

Kei : jawab tau~ kitaorang pun nak tahu juga~ (aegyo/wink/peace)

Yein : so jawab dengan tenang and swag like me... (pakai spet mata)

Mijoo : Silent readers pun boleh jawab okay! So dialu alukan~ (flip hair/sexy)

Jin : Jangan malu malu~ nanti kena spoil mood oleh maknae karang~ hestek sila be sporting okay! (aegyo)

Lovelyz : HESTEK LET'S WE KNOW ABOUT YOU! Selamat berjawab nya~

Tupai : siaran langsung I Wanted To Know You episode 1 dimulakan. Camera sila bersedia kalau kau taknak kena menumbuk kacang aku ni~ (tunjuk kacang)

Camera : okay start (live)

1. Your Nickname??

2. Your Name's Korean??

3. Your Birthdate??

4. Your Favourite Drama??

5. Your Favourite Author??

6. Favourite Colour??

7. Your First Bias Namja??

8. Your First Bias Yeoja??

9. Your Bias In Lovelyz??

10. Your Bias In BTS??

11. Your Bias In Seventeen??

12. Your Bias In Red Velvet??

13. Your Bias In Gfriend??

14. Your Bias In Infinite??

15. Your Bias In GOT7??

16. Your Bias In Twice??

17. Your Bias In Miss A??

18. Your Bias In Cnblue??

19. Your Bias In Big Bang??

20. Your Bias In Blackpink??

21. Your Bias In Ikon??

22. Your Bias In EXO??

23. Your Bias In SNSD??

24. Your Bias In Apink??

25. Your Bias In NCT U??

Mijoo : aip aip! Kami kasi sampai 25 soalan dulu~

Yein : banyak sangat soalan.. aku tak tahu lah apa kena dengan kertas skrip soalan ni.. author pun satu.. kang aku bakar juga dia.. (bakar kertas skrip dalam dorm)

Jiae : hestek maknae gila~ (smile)

Yein : aku dengar ler... -__-

Jin : okaylah!!!!!!!!!! Thanks jawab semua soalan ni!!!! (Highnote/buang kertas skrip)

Babysoul : ishh tak cool lah! Kalau tak sporting kan kan~ (curi spet mata Yein)

Jisoo : dah dah.... lagipun gaji kita buat siaran ni 3 sen jew... tak payah nak bubuh skrip berlebihan pula. >///<

Sujeong : sebelum kita nak tutup siaran I Wanted To Know You ni~

Kei : aduh!!! Yahhhh!!! Yein!!! Jangan bakar kertas skrip tuh!!!! (Highnote)

Yein : alaaaa!!! Kei omma!!! Dah terbakar!!!! Huaaaaa!!!! Muahahaha (lari keluar dari dorm)

Kei : yahhh!!!! Padam balik api tuh!!!!

Jiae : hmm dia makwe saya tau.. so please jangan curi.. (tengok Kei kejar Yein)

Babysoul : dah dah! Makin merapu siaran langsung ni!!! Buat malu jew...

Sujeong : ಥ_ಥ tulah apa yang ryu nak kata~

Jisoo : okay sebelum kami cut kan siaran ni...

Lovelyz : Kami nak ucapkan terima kasih dari pihak author! Sudi kongsi tentang anda di dalam Lovelyz Jokes yang tak seberapa Joke ni! Thanks be with me and keep supporting Lovelyz Jokes ni! Kami sayang awak semua~ bye bye~ hope you guys can dream me~ thanks! ♡♡

Mijoo : meet next time for live episode 2 okay~ thanks (aegyo) bye bye~

Tupai : CUT and END... bye bye~

LOVELYZ JOKES!! ❥ 러블리즈 농담Where stories live. Discover now