Cikgu : okay guys! Kelas kita ada 8 pelajar baru~ sila masuk~
Kelas : pok pek pok pek pok pek (bising)
Lovelyz : (sengih kerang busuk) Annyeonghaseyo Lovelyz inmida~
Cikgu : sila kenalkan diri~
Babysoul : Babysoul inmida! From Frozen High School.
Jiae : Annyeonghaseyo~ Jiae inmida~ dari Sekolah Nasi Basi High School.
Jisoo : Annyeonghaseyo~ i'm Seo Jisoo, you all can call me Jisoo~ from Fox High School. (Tunjuk taring)
Mijoo : Hai~ hai~ hai~ hai~ hai~ hai~ guys~ guys~ guys~ guys~ hai~ hai~ hai~ guys~
Jiae : (ketuk kepala Mijoo) sedar lah sikit oi~
Mijoo : aishh~ nasib dah okay dah otak aku ni~ btw Hai guys!! Aku Lee Mijoo a.k.a Juliet antara diorang ni!! So aku dari Sekolah Afrika South High School~ selamat berkenalan~ (flip hair)
Kei : (smile) Annyeonghaseyo Kim Jiyeon inmida~ Jiyeonie inmida (aegyo) korang boleh panggil saya Kei~ (wink aegyo) dari Sekolah Bunga Matahari High School~ nice to meet u all~ cha cha~ (aegyo)
Jiae : aigoo~ dia kekasih saya tau~ so jangan curi~
Kei : hehehe unnie~ poipoi~ (aegyo)
Mijoo : dah dah~ Jin pula~ (muka tak salah)
Jin : Annyeonghaseyo!!!!!!!!!!!!!! Myungeun inmida!!!!!!!!!! Dari Sekolah Highnote High School inmida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hehehe~ hai~
All : (pengsan) dah lah tuh Highnote!!
Sujeong : Hai~ Ryu Sujeongiee inmida~ from Woollim High School. Selamat berkenalan~ (wink)
Yein : emm... hai... (kekok)
Cikgu : (pandang Yein)
Yein : yelah yelah... Jung Yein inmida~ Kentang Goreng High School~ ok bye~ (nak larikan diri)
Jungkook : woi budak fotostat!!!! Apa hal kau sekolah sini!!!! Errr!!!
Yein : eiiiiiiiiiii budak balang biskut!!!!!!
Cikgu : dah dah.... waktu belajar pula~
Yein : tak nooook~
Cikgu : belajar!!
Yein : taknaaaaaak~
Cikgu : belajarrrrr~~~
Yein : tak nakkkkkkkkkkk~
Cikgu : belajar~~~~
Yein : tak nok~ tak nok~ tak nok~
YOU ARE READING
LOVELYZ JOKES!! ❥ 러블리즈 농담
Teen FictionLOVELYZ JOKES YANG MENGARUT, YANG MEREPEK, YANG GILA DAN MERENG!!. MALAY VERSION Jokes is my style guys!! Mungkin banyak mengarut dalam jokes ni, mungkin banyak gila dan berbagai nya! Idea datang kepala otak patik sendiri, sudah tentu patik akan gil...