Zamumlal jsem si pro sebe a ucítil jsem jak mi po tváři teče jedna slza za druhou.
Šel jsem pomalu do dormu, šel jsem tmou po chodníku, jen párkrát na mě zasvitily pouliční lampy. S pláčem jsem došel až ke dveřím, otevřel je a hned běžel do pokoje, lehl jsem si na postel a chvíli nad tím vším přemýšlel až jsem nakonec usnul.
Ráno jsem se probudil a šel hned do koupelny. Sundal jsem si všechno oblečení a vlezl pod sprchu, pustil jsem teplou vodu a nechal se jí hřát. Omotal jsem si ručník okolo pasu a šel do pokoje, ze skříně jsem vytáhl čisté oblečení a dal to na sebe. Sešel jsem do kuchyně a u jídelního stolu seděl Hoseok. ,,Čau." Pozdravil jsem ho. ,,Nazdar.." Řekl naštvaně. ,,Kocovina?" Pousmál jsem se. ,,Jo.." Podotkl, uchechtl jsem se a vytáhl si jogurt z lednice. Sedl jsem si k J-Hopovi. ,,Píče moje hlava!" Zasténal a chytil se za hlavu. Vstal jsem ze židle, šel pro prášek na bolest a dal mu ho. ,,Díky." Poděkoval, já se usmál. ,,Jimin ještě spí?" Zeptal se. ,,N-ne..." Vykoktal jsem. ,,A kde je? Neviděl jsem ho tu." Podotkl. ,,Nevím kde je!" Vykřikl jsem, vstal, praštil do stolu a pak šel do pokoje. Po cestě jsem potkal Taeho, který mě zastavil. ,,Počkej, co se děje?" Zeptal se a držel mě za rameno. ,,Nech mě na pokoji!" Sykl jsem, odstrčil ho a vydal se zase do pokoje. Zabouchl jsem dveřmi a sedl si na postel. ,,Co mu je?" Uslyšel jsem dole Taeho. ,,Nevím.." Zaslechl jsem i Hoseoka. Po chvíli mi někdo zaklepal na dveře. ,,Dejte mi pokoj!" Vykřikl jsem. ,,Kookie, promluvme si.." Řekl Tae za dveřmi. ,,Ne! Nech mě na pokoji." Zaječel jsem ještě víc. ,,D-dobře.." Vykoktal a odešel. Já vím, byl jsem na něj zlý bez jakéhokoliv důvodu, on za nic nemohl a já si na něm vybil vztek. Lehl jsem si a přemýšlel, kam mohl Jimin jít, nejspíš domů, nebo spíš určitě. Nahlas jsem si vzdychl a šel do koupelny. Pustil jsem studenou vodu a hodil si ji na xicht. Šel jsem zase do pokoje ale tam stál Hoseok. ,,Co chceš?" Zabrblal jsem. ,,Kde je Jimin?" Řekl rázně až jsem začal mít strach. ,,Nevím.." Zasmutněl jsem. ,,Jak to že to nevíš?! Ty si s ním byl naposledy!" Vykřikl. Nahlas jsem si vzdychl a pak začal mluvit: ,,Včera jsme se pohádali a on odešel..." ,,Kam?!!" Zeptal se. ,,Jak to mám kurva vědět?!" Vykřikl jsem. ,,No dobře, klid!" Řekl. ,,Ne!" Sykl jsem. ,,Jdu ho najít.." Vzdychl si a šel. ,,Počkej!" Zarazil jsem ho a on se na mě nechápavě podíval. ,,Jdu s tebou." Řekl jsem, pousmál se na mě a pak jsme vyrazili. Hned jsme šli k němu domů, zaklepali jsme na dveře a otevřela nám Jiminova máma. ,,Ahoj kluci, co potřebujete?" zeptala se. ,,Je tady Jimin?" zeptal se Hoseok. ,,N-ne, on s váma není?" vystrašila se. Nechápavě jsem se podíval na J-Hopa a on na mě. ,,Promiňte my už budeme muset jít. Na shledanou. zvolal jsem a hned jsme vypadli pryč. ,,Kde kurva je?" zeptal se Hope. ,Seru na něj!" Uraženě sem řekl a vydal se do dormu. ,,Opravdu? Na svého nejlepšího kámoše? Co když mu něco je?!" zařval a já se na místě zastavil. ,,Jeho problém." Odsykl jsem a šel dál. ,,Kookie, takového tě neznám.. Co se stalo s tím hodným Kookiem kterému na každémzáleželo?" Posmutněl. ,,Ten je pryč." Řekl jsem chladně a pokračoval v chůzi. Teď jsem byl na Jimina trochu naštvaný a zároveň jsem se o něj i bál. Nahlas jsem si vzdychl když jsem stál před dveřma dormu. Vešel jsem a hned šel do kuchyně. ,,Kde jsi sakra?!" Vyhrkl Namjoon, ,,a kde je Hoseok s Jiminem?" ,,Jimin nevím a Hoseok hledá Jimina." Odpověděl jsem a hned šel raději do pokoje. ,,Co že?!" Uslyšel jsem za sebou ustaraného RapMoona. Já jen zabouchl dveře a zamkl jsem si, nechtěl jsem aby zamnou někdo lezl. Neměl jsem náladu na nic a na nikoho. Sedl jsem si ke stolu a zapl notebook. Podíval jsem se na Facebook a hned sjel na Jiminův profil. Koukal jsem se na jeho fotky a hlavně na fotky kde jsme spolu. Jedna se mi moc líbila, bylo to focené přímo po soutěží, vyhráli jsme si, Jimin začal plakat a obejmul mě. Koukal jsem se na tu fotku a začal brečet.
Po chvíli jsem začal hrát nějaké hry, hrál jsem je asi 3 hodiny ale pak jsem uslyšel někoho klepat na hlavní dveře. Ze zvědavosti jsem šel ke schodům abych lépe vidět a slyšet. RapMoon otevřel dveře a za nimi stál G-Dragon a T.O.P. ze skupiny Bigbang, GD někoho držel ale neviděl jsem koho, pak ho ale vystrčil před dveře. Byl to opilý Jimin. ,,Ahoj, nechybí vám někdo?" Pousmál se GD. ,,Bože Jimine! Ty debile!" Vykřikl Hoseok. ,,Moc děkujem kluci." Poděkoval jim Namjoon. ,,V pohodě." Řekl T.O.P a pak odešli. ,,Ty si debil.." Vzdychl RapMoonster. ,,Ale kde je teď Hoseok?" Zděsil se Suga. ,,Kurva.." Vyjekl Tae. Hned běželi Hoseoka najít, kromě mě a Jimina, ten nemohl ani vstát, opíral se o křeslo a pohupoval se. Bál jsem se že spadne a tak jsem ho chytil za paži ale on mezitím zakopl a hodil pěknou držku. ,,Ježišiši!" Vzdychl jsem si. ,,Nech mě umřít. " Řekl rozpláclý na zemi, nad tím jsem se musel zasmát, chytl jsem ho za ruce a pomohl mu vstát. ,,Kookie." Řekl a škytl si. Pousmál jsem se a začal ho vláčet po schodech do jeho pokoje. Položil jsem ho na postel a přikryl dekou. ,,Mamamoo mamamoo.." Začal si zpívat. Pousmál jsem se a šel do svého pokoje. Nahlas jsem si s úsměvem vzdychl a sedl si k počítači. Jen jsem projížděl facebook a nic víc nedělal. Sešel jsem do kuchyně, z lednice si vytáhl 1 vajíčko, že skříňky vytáhl pánev, ale při tom mi spadl hrnec na nohu. ,,Kurva!" Zařval jsem. Hodil jsem hrnec do skříňky a dal pánev na sporák. ,,Jak se ta věc zapíná?" Zeptal jsem se sám sebe a podobal se za uchem, jen co jsem to dořekl tak přišli kluci i s J-Hopem. ,,Kde jsi byl?" Zeptal jsem se ho. ,,Drž hubu škvrně.." Zamumlal naštvaně. ,,O co se snažíš?" Zeptal se mé Jin s úsměvem od ucha k uchu. ,,Udělat vajca.." Odpověděl jsem. ,,Běž, já to udělám." Pousmál se. ,,Díky." Poděkoval jsem a šel si sednout k televizi kde byl i Hoseok, podíval jsem se na něj a on se koukal na vyplou televizi. ,,Jsi v pohodě?" Zeptal jsem se. ,,Ne!" Odsykl a šel do pokoje. ,,Bože.." Vyhrkl jsem. Přišel ke mě Yoongi, sedl si na mě, opřel se o mou hruď, protáhl se a řekl: ,,Nevíte kde je Kookie?" Všichni se na mě a Sugu podívali a pak se začali smát. Nahlas jsem si odkašlal. ,,Jé tady si, promiň neviděl jsem tě." Řekl a přesedl si vedle mě.
ČTEŠ
What I am to you...?
FanfictionTento příběh je o chlapci jménem Jungkook. Chodí do 2. ročníku střední školy a žije život tak, jak mu osud dá. Ovšem ale jak je již známo, i Jungkook se zamiluje. Bylo by to ovšem v pořádku, kdyby to nebyl kluk. Jak se tohle všechno vyhrotí a dokáže...