,,Ahoj, co dnes děláš?" Zeptala se mne DoHyun, moje fajn kamarádka. ,,Nic." Odpověděl jsem ji. ,,Nechceš dnes zajít k nám?" Usmála se. ,,Tak jo." Řekl jsem.
Zazvonilo a DoHyun nebo-li Doo si musela jít sednout. V hodině mi hodila skrčený papírek ve kterém bylo napsáno ,,Už se těším,, Otočil jsem se za ní a mile se usmál, dal jsem papírek do pouzdra a zase poslouchal učitelku.
Na konci celého vyučování jsem šel na oběd a pak zavolal mamce. ,,Ahoj mami, mohl bych jít k Doo?" Zeptal jsem se. ,,Ahoj jo, můžeš." Odpověděla. ,,Dobře, děkuju ahoj." Usmál jsem se. ,,Ahoj." Rozloučila se se mnou.
,,Co u tebe budeme dělat?" Zeptal jsem se jí při cestě k ní domů. ,,Můžeme zahrát nějaké videohry" Usmála se. ,,Tak jo." Podotkl jsem. Byli jsme před dveřmi jejího domu a Doo otevírala dveře, ve vnitř to měli úplně jiné než jsem si pamatoval. ,,Není to tu nějaké jiné?" Zeptal jsem se zvědavě. ,,Jo, voda nám zatopila celý dům.." Řekla trochu smutně. ,,Aha tak to je mi líto." Podotkl jsem a ona se na mne usmála.
Byli jsme v jejím pokoji, sedl jsem si na postel a začal si prohlížet její pokoj, děsně mě zepokojovalo že měla po celé místnosti mé fotky, některé byli i ve škole o kterých jsem ani nevěděl. ,,Aha.." Pomyslel jsem si. ,,Jdeme hrát ty hry..?" Zeptal jsem se znepokojeně, ona si na mne sedla obkročno a začala měhladit po celé těle. ,,Tohle jsem až tak nechtěla." Řekla šibalsky a strčila mi jazyk do pusy. Přitiskla se na mou hrud až sem si lehl. Ale takhle to dál nešlo.. Rychle jsem jí od sebe odstrčil avykřikl: ,,Co to sakra děláš?" Neodpovídala, jen se šibalsky usmála a zase šla pomalu ke mně, rychle jsem běžel pryč.
,,Mami, jsem doma." Řekl jsem při otevírání dveří. ,,To si moc dlouho nebyl u DoHyun." Řekla. Nevěděl jsem co jí odpovědět, říct jí že mě chtěla znásilnit by nebyl moc dobrý nápad. ,,No.. Ona musela někam nutně odjet." Vykoktal jsem. ,,Aha." Řekla a odešla. Šel jsem do svého pokoje a začal se chystat do školy. Napsal jsem Hoseokovi jestli bych u nich zase o víkendu mohl přespat a řekl že jo, děsně jsem se těšil. ,,Už jen dva dny! To vydržím... No.. Snad.." Mumlal jsem si pro sebe. Podíval jsem se na hodiny, už bylo 16:00, nudil jsem se a tak jsem napsal Hoseokovi
Já: Ahoj, nechtěl by si jít ven? Nudím se... :D
J-Hope: Jo, klidně :) mám si vzít penny?
Já: Klidně
J-Hope: Tak já pro tebe přijdu jo?
Já: OK, čau
J-Hope: cs
Šel jsem se připravovat, ke dveřím jsem nachystal longboard a pak jsem šel říct mámě že jdu s Hoseokem ven. Za 5 minut někdo zvonil u dveří, hned jsem běžel otevřít. ,,Ahoj." Usmál se na mne Hoseok. ,,Ahoj." Úsměv jsem mu oplatil. ,,Ahoj!" Zavolal jsem na mámu aby věděla že už jdu. ,,Čau." Odpověděla mi.
Projeli jsme se do parku, okolo řeky a pak jsme si na chvíli sedli na lavičku. ,,Přespí u nás tento víkend i Jimin?" Zeptal se mne. ,,Ne.." Řekl jsem. ,,Co si mu zase udělal..?" Vzdychl. ,,Já? Ty by si chtěl v domě někoho kdo kouří?" Sykl jsem. ,,Co že?" Vyděsil se. ,,Přistihl jsem ho za obchodem.." Podotkl jsem. ,,To je debil.." Znova vzdychl. Jen jsem smutně kývl. ,,Co budeme dělat?" Zeptal jsem se. ,,Nevím jak ty ale já jdu za Jiminem." Řekl a vstal. ,,Co že?" Nechápal jsem co chce udělat. Mlčel, šel k Jiminovému domu. ,,Počkej!" Vyjekl jsem a šel jsem za ním. ,,Nemusíš semnou chodit." Vydechl. Nic jsem neříkal a šel dál.
Stál jsem za brankou ale Hoseok šel až ke dveřím, stále jsem nevěděl co chce udělat. J-Hope zazvonil nazvonek a za chvíli někdo pomalu otevíral dveře, byl to Jimin, než ale stačil něco říct, Hoseok se napřáhl a vlepil pu pořádnou facku, bylo mi ho trochu líto ale zasloužil si to. Jimin se na J-Hopa nechápavě koukal. Hoseok přitiskl své rty na ty Jiminovy. ,,No tývole!" Pomyslel jsem si. Nechtěl jsem být páte kolo u vozu a tak jsem pomalu odkráčel pryč, za chvíli jsem ale uiděl jak J-Hope běží někam pryč. Nejlepší bylo v tuto chvíli za ním nechodit.
,,Mami, jsem doma!" Vyjekl jsem když se dveře otevřely. ,,Ahoj." Odpověděla. Šel jsem do pokoje a zapl si televizi, nic tam nebylo a tak jsem jí zase vypnul. Děsně jsem se nudil a nevěděl co dělat, sešel jsem do kuchyně a uviděl plný koš odpadků, vzal jsem ho a šel vysypat do popelnice, šel jsem za mámou a zeptal se jestli nechce s něčím pomoct, řekla mi tolik věcí které bych mohl udělat. Umýt nádobí, uklidit koupelnu, vysát, vydrhnout podlahu, dát špinavé prádlo do pračky, zalét pár květin a uklidit si pokoj.
Začal jsem koupelnou, všechno prádlo jsem napval do pračky a zapnul ji, umyl jsem umyvadlo, vydrhl podlahu, uspořádal všechny šampony a mnoho dalších věcí, na chvíli jsem si sedl na vanu a oddychoval, přišla za mnou Blue, kočka s krásně modrýma očkama, kterou jsem našel v tom hnusném domě, podíval jsem se na ní, byla celá od prachu a pavučin. ,,Že ty si byla pod mojí posteli!" Pousmál jsem se a vzal si jí do náruče. Chtěl jsem mít celé to uklízení už za sebou, vzal jseem si mobil, pustil si písničky a dal ho do kapsy.
Vzal jsem si hadr a šel vytírat všude kde nebyl kokberec, takže předsíň a kuchyň. Když už jsem byl v kuchyni tak jsem umyl nádobí. za nějaké 4. hodiny jsem už mněl vše hotové, lehl jsem si na gauč, dal na sebe Blue a odpočíval. ,,Hotovo!" Zajásal jsem až se čičina lekla. Máma za mnou přišla a dala mi 300Kč. ,,To máš za tu pomoc doma." Usmála se. ,,Děkuju." Řekl jsem jí. V Pet centru jsem mněl vyhlíduté krásné škrábadlo pro kočky za 1500Kč.
Rychle jsem běžel k pokladničce a spočítal všechny peníze co jsem mněl, bohužel mi ale chyběly 200Kč. Šel jsem proto smutně za mámou jestli by mi je nepůjčila. Ráda mi vyhověla, nasedli jsme do auta a jeli pro škrábadlo.
,,Čičinko! Mám pro tebe dáreček!" Zařval jsem když jsme přijeli domů, šel jsem do pokoje a škrábadlo položil na zem, bylo červeno černé a mělo několik pater. Blue si to hned očichala a šlo vidět že se jí to moc líbí. Začala po tom lozit, hrát si s kuličkou pčipevněnou na provázku, ale ze všeho toho dovádění už byla unavená a tak tam usla.
*****************
Ahojky :) moc se omlouvám že je to nudné ale přísahám, další díl bude o dost zajímavější :)
ČTEŠ
What I am to you...?
FanfictionTento příběh je o chlapci jménem Jungkook. Chodí do 2. ročníku střední školy a žije život tak, jak mu osud dá. Ovšem ale jak je již známo, i Jungkook se zamiluje. Bylo by to ovšem v pořádku, kdyby to nebyl kluk. Jak se tohle všechno vyhrotí a dokáže...