Blue si to hned očichala a šlo vidět že se jí to moc líbí. Začala po tom lozit, hrát si s kuličkou pčipevněnou na provázku, ale ze všeho toho dovádění už byla unavená a tak tam usla.
Už jsem byl také hodně unavený a tak jsem šel spát, děsně jsem se těšil na pátek, zase uvidím Taeho, Namjoona, Jina, Sugu a ty jeho blbé kecy. Nad tím vším jsem se musel pousmát. ,,Škoda že tam nebude i Jiimin.." Můj úsměv náhle spadl, ,,ale... miluje Jimin také Hoseoka jako on jej?" V hlavě jsem mněl milion otázek na které jsem nebyl schopen odpovědět.
Čtvrtek uběhl jako voda, koněčně už tu byl pátek. ,,Konečně pátek!" Protáhl jsem se a promnul si oči. ,,Co chceš na snídani?" Volala máma z kuchyně. ,,Něco udělej." Řekl jsem a vydal se do koupelny. Nad vlasy nikdy nepřemýšlím, prostě si je ještě více rozcuchám a to mi stačí. Opláchl jsem si tvář a vyčistil si zuby.
Seděl jsem u stolu a čekal až máma dodělá snídali. ,,Mňám!" Vykřikl jsem když přede mne dala máma talíř plných palačinek. Poděkoval jsem a hned se pustil do jídla. ,,Rychle to sněz a převleč se, za chvíli musíš do školy." Podotkla. ,,Jo jo.." Mluvil jsem s plnou pusou. Dojedl jsem, dal talíř do dřezu a běžel do pokoje, hodil jsem na sebe triko, nějaké obyčejné kalhoty, hodil na sebe batoh, rozloučil se s Blue i mámou a šel do školy.
V šatně jsem se předklonil abych si rozvázal tkaničky ale někdo do mě pořádně strčil a jí spadl na zem. ,,Hej!" Okřikl jsem ho. Záhadná osoba se ke mě obrátila a začala žvát: ,,Co cheš? Ty tu po mě nebudeš řvát! No počkej.. Ti jednu uvalím až se z toho posereš!" Rychle se napřáhl aby mi dal pěstí ale jako zázrakem se za zády neznámého kluka oběvil Jimin. ,,Hej!" Okřikl jej také Jimin. ,,Vy dětska si fakt nedáte pokoj!" Zařval chlapec a otočil se, jen co uviděl Jimina, stuhnl. ,,Ale ale, Kai, tobě to včera nestačilo..? Prve si dobíráš mé holky a teď tohle..?" Řekl povýšeně Jimin. ,,O...On... Má holku?!" Pomyslel jsem si. ,,P...Promiň Jimine! To... Byla jen legrace!" V jeho hlase byl strach. ,,Vypadni!" Sykl Jimin a Kai hned utekl. ,,To.. Byl Kai z Exo?" Zeptal jsem se. ,,Jo." Odpověděl Jimin. Zazvonilo a Jimin hned běžel do své třídy což jsem musel také udělat.
,,Kde jsi byl?" Sykla učitelka. ,,Promintě, h...hledal jsem klíče!" Vykoktal jsem. ,,Tak už si sedni." Vzdychla. ,,Prosím ať už zvoní.." v uchu jsem prosil. ,,Jeon Jeong-guk půjde vypočítat tento příklad!" Řekla rázně učitelka, bohužel mě ale vyrušila z přemýšlení. ,,Prosím?" Zeptal jsem se. ,,Jdi k tabuli!" Sykla, vzdychl jsem, po malých kručcích jsem došel až k tabuli a snažil se vypočítat příklad, nebyl až tak těžký ale ani snadný. ,,Dobře, máš za 1, sedni si." Podotkla. ,,Yes!" Zašeptal jsem a sedl si na své místo.
O přestávkách je na chodbě hodně lidí, skoro se tam nedá ani chodit, a kdo má takové štěstí že do někoho zase vrazí? Já.. nejhorší bylo to že to byl Kai. ,,Promiň!" Omlouval jsem se. ,,Ne v pohodě! Moje chyba." Uchechtl se a poškrábal se na zátylku. Vypadal jako by se bál, možná Jimina. Je sice hodně malý ale dokáže být drsný a neůstupný. Na chodbě jsem potkal i jeho. ,,Ahoj." Usmál jsem se na něj. ,,Čau." Také pozdravil. ,,Hele.. Tento víkend přespávam u kluků, nechceš taky?" Poškrábal jsem se na zátylku. ,,Promiň ale budu se s vou holkou." Řekl. ,,Aha.. D..Dobře tak jindy." Vykoktal jsem. ,,Jo, Ahoj." Usmál se a odešel. ,,Ví to Hopik?" Pomyslel jsem.
,,Konečně jsem zase doma Blue!" Lehl jsem si na postel. ,,Mami? Co je na oběd?" Volal jsem ale nikdo se mi neozýval. Šel jsem do kuchyně ale nikde nikdo. Na stole byl vzkaz. ,,Ahoj Kookie, promiň ale volali mi z práce a budu tam muset zůstat až do noci, takže v mikrovlnce máš čínské nudle, jen si je ohřej, až budeš mít čas tak zavolej, jo a u kluků si to užij, papa. Máma" Usmál jsem se. Vzal jsem mobil a zavolalji, bohužel to nebrala. ,,Asi zrovna nemá čas.." Zamumlal jsem.
Šel jsem si zbalit potřebné věci ke klukům, nevěděl jsem ale jestli tam můžu vzít i Blue. No.. máma se o ní pak douvám postará.. Zavolal jsem Hoseokovi kdy bych mohl přijít. Jeho odpověď byla: ,,Přijed jak budeš moct." Nasypal jsem Blue granule a nalil ji čistou vodu. Vzal jsem si klíče o šel k Hoseokovi domů.
,,Ahoj!" Přivítal mě objetím Suga. ,,No nazdar." Uchechtl se Namjoo. Hodinu jsme se vítali, byl jsem děsně rád že je všechny, no.. Skoro všechny zase vidím. Položil jsem batoh ke gauči a sedl si. ,,Takže Jimin nepřijde..?" Posmutněl Hoseok. ,,Můžu s tebou na chvíli mluvit." Vzdychl jsem, kývl, vzal jsem si batoh a vydali jsme se do mého pokoje. ,,Sedni si." Ukázal jsem na postel. ,,O.. Co jde..?" Zneklidněl. ,,Jimin... On.. Si našel holku..." Smutně jsem řekl a začal ho hladit po zádech. ,,To bude v pohodě... Onsi tě stejnak nezaslouží.." Utěšoval jsem jej. ,,Ale... Jak může chodit s holkou...?" Začal vzlykat, po jeho tváři začaly téct velké prameny slz. ,,Prosím tě nebreč, je to idiot!" Stále jsem ho utěšoval, mě také začaly téct kapky slz z koutků očí. Ještě chvíli jsme tam tiše seděli a pak si J-Hope otřel slzy a odešel.
,,Co budeme dělat?" Zeptal jsem se kluků v obýváku. ,,Nevím, je mi to jedno." Řekl RapMonster. ,,Zase jsme koupili chlast!" Zasmál se s jástotem Suga. ,,Tak jo." Řekl Tae
Sedli jsme si na koberec do kruhu a Suga přinesl vodku. ,,Kdo si dá křídla (vodka+energeťák)?" Zeptal se Namjoo. Já i Tae jsme se přihlásili. Byl jsem hodně zmatený a hodlal jsem se dnes pořádně opít. Všem nalil co chtěli a párty mohla začít, Jin pustil hudbu a všichni začali tancovat. Všichni byli vysmáti a šťastní, dokonce J-Hope, i po tom všem co dnes zažil.
,,Hele kluci, nejdeme spát?" Zeptal jsem se opilým hlasem. ,,Ne!" Všikni zařvali. ,,Tak ne!" Zařval jsem také a chytl se Taeho okolo ramen. Někdo zazvonil u dveří, Namjoo se šel podívat z okna kdo to je. ,,Poldové!" Vyjekl. ,,Kurva." Škytl jsem. Jin vypl hudbu a všichni kromě Jina a RapMonstera si šli lehnout, Tae se ale nějakým sůsobem vtlačil do mé postele, neodporoval jsem mu a lehl si k němu. Po cvíli jsem se zvedl a šel se osprchovat, dal jsem si ručník okolo pasu a za chvli přišel Taehyung. ,,Můžu jít k tobě do sprchy?" Škitl. ,,Jo." Usmál jsem se. Ani se nesvlékl a hned se postavil pod sprchu a pustl ji. ,,Tae.." Zasmál jsem se, ,,prve si sundej oblečení." Vešel jsem k němu a začal mu sundávat kusy oblečení. Oba dva jsme se smáli. Opřel jsem se o zeď sprchového koutu protože jsem neudrže balanc, začali jsme se líbat a hladit po celém těle.
ČTEŠ
What I am to you...?
FanfictionTento příběh je o chlapci jménem Jungkook. Chodí do 2. ročníku střední školy a žije život tak, jak mu osud dá. Ovšem ale jak je již známo, i Jungkook se zamiluje. Bylo by to ovšem v pořádku, kdyby to nebyl kluk. Jak se tohle všechno vyhrotí a dokáže...