Tohle je můj konec..?

116 12 1
                                    

Oba dva jsme se smáli. Opřel jsem se o zeď sprchového koutu protože jsem neudrže balanc, začali jsme se líbat a hladit po celém těle.


Byl jsem děsně nadržený, už jsem to nevydržel a svalil ho na postel. ,,Jseš si jistý co chceš udělat?" Zeptal se Tae, jen jsem svůdně přikivoval. ,,Tak jo." Zašeptal Taehyung a začal mne dravě líbat. Chytl mě za přirození a začal rukou dráždivě kroužit, nahlas jsem vzdychal a mačkal polštář, div že jsem ho neutrhl. Chytl mě za zadek a pomalu mi ho tam začal vsouvat. ,,Tae..!" Nahlas jsem vyjekl bolestí. ,,Promiň, mám spomalit?" Utěšoval mě. ,,Ne.." Vydýchaval jsem tu bolest která začala pomalu ustupovat. Po chvli se Tae udělal, lehli jsme si vedle sebe a pomalu usínali.

Pomalu jsem otevíral oči, celé tělo mě straště bolelo, ale z čeho, na to jsem si nemohl vzpomenout. ,,Moje hlava.." Vzdychl jsem a třel si hlavu, zašel jsem si na záchod a pak si umyl obličej.

,,Nemáš něco proti bolesti hlavy..?" zeptal jsem se Namjoona v kuchyni a sedl jsem si. ,,A na bolest zadku něco nechceš?" Uchechtl se. Totálně jsem nechápal o čem mluví ale pak mě to trklo. ,,Proboha.." Chytal jsem se za čelo. RapMonster se zase uchecht a já měl tu chuť ho zabít. ,,Na tady máš na tu hlavu." Podal mi prášek. ,,Dik." Řekl jsem a prášek hned spolkl. ,,A kde je Tae?" Zeptal jsem se. ,,Šel do obchodu." Odpověděl. ,,Čau kluci..." Řekl ospalým hlasem Suga. ,,Ahoj." Pozdravil jsem ho. ,,Nazdar." Odpověděl i Namjoo. ,,Kolik je vůbec hodin?" Zeptal jsem se. ,,Za chvíli 12." Odpověděl Suga. ,,Kurva! Já zapoměl zavolat mámě!" Vykřikl jsem a běžel si pro mobil.

,,Ahoj, promiň, zapomněl jsem.. Dobře, ahoj." Řekl jsem a zavěsil. Nahlas jsem vzdechl. Seděl jsem na posteli a klavu předkloněnou, tak že jsem nic neviděl. ,,Děje se něco?" Zeptal se Tae a tím mě i vyděsil. ,,Co?! Ne.. Jen jsem zapoměl zavolat mámě.." Odpověděl jsem. ,,Aha.." Šel si sedkout vedle mě, ,,byla hodně naštvaná?" ,,Jo.." Vzdychl jsem. Tae mě příjemně hladil po zádech, hlavu jsem si opřel o jeho rameno, přemýšlel jsem o všem, proč mám tak hnusnou lampu, měl bych vyměnit koberec, prostě o všem. ,,Jdem dolů?" Zepal se mne Tae. ,,Jo." Odpověděl jsem. Vstali jsme a šli za ostatními do kuchyně.

,,Páni, to byla rychlovka a dokonce i tichá než včera večer!" Zasmál se Namjoo se Sugou. ,,Ha ha ha..." Řekl jsem naštvaně. ,,No.. Je pravda že si trochu víse řval." Pousmál se Tae. ,,Tak dík že si semnou.." Vyjekl jsem. Šel jsem k lednici a vzal si něco na jídlo. ,,Kookie v lednici kondomy nejsou." Pousmál se Hoseok když vešel do kuchyně. ,,Můžete už mě kurva nechat?!" Zařval jsem. ,,Ježíš.. To byla jen sranda.." Řekl RapMoonster.

Sedl jsem si  do obýváku a prohlížel kanály jestli tam není nějaký film. ,,Ti to včera nestačilo že se musíš ještě koukat na porno?" Uchechtl se Suga. ,,Se tu nemůžu ani v klidu najíst do píče!" Zařval jsem jak nejvíc to šlo a utekl jsem do pokoje.

,,Bylo to mé poprvé... No tak jsem trocu více řval no... nemusí si ze mě hned dělat srandu.." Mumlal jsem si pod nosem. ,,Kookie jsi v pohodě..?" Zaklepal Tae na dveře. ,,Nech mě na pokoji.." Sykl jsem. ,,Tak jo.." Vykoktal Tae a odešel. Asi jsem k němu neměl být tak hrubý... Ale co se dá dělat, čas zpět nevrátím.. Tak už to je. Lehl jsem si na postel a za chvíli usnul.

,,Crrrr crrrr!" Probudilo mě zvonění mobilu, nekoukal jsme se kdo mi volá a hned to zvedl. ,,Ano?" ,,Ahoj Kookie, tady DoHyun." Odpověděla. ,,Co zase kurva chceš..?" Sykl jsem. ,,Nic jen že tu tvůj kamarád leží úplně nahý na mé posteli." Pousmála se. ,,No a proč mi to říkáš?" Zeptal jsem se. ,,Jen tak, leží tady celý od krve.." Uchechtla se. ,,Co že?! Co si mu udělala?!" Vvykřikoval jsem až to uslyšeli ostatní a hned přiběhli. ,,Co se děje?" Zeptal se nechápavě Tae. ,,Pšt!" Okřikl jsem ho a rychle zapnul rozhovor nahlas. ,,Mám ti to číct ještě jednou? Jimin tu leží svázaný na posteli selý od krve, jsi šťastný?" Řekla. ,,Proč si to udělala?!" Do očí se mi draly slzy. ,,Jestli ho chceš ještě vidět tak přijeď sám bez té své partičky!" ,,Fajn.." Sykl 'jsem. ,,Cestu dobře znáš tak pá pá." Ukončila hovor. ,,Do píče! Do píče! Kurva!" Vykřikl jsem.

-Pohled DoHyun-

,,Za chvíli tu bude tvůj zachránce." Pousmála jsem se a strhla Jiminovi lepící pásku z pusy, nalas sykl bolestí, nad tím jsem se musela usmát, miluju když někdo trpí. ,,Proč to děláš?" Stále vzdychal bolestí. ,,Kookie zničil mě tak já zničím něco co on má rád." Sykla jsem. ,,Páni.." Zašeptal. ,,Co?" Nechápala jsem. ,,Nechal i mě.." Řekl. ,,Fakt?" Zeptala jsem se. ,,Jo... Jsm na tom stejně." Odpověděl. Vzala jsem si do ruky nůž a na hrudi mu udělala další řeznou ránu, jako obvykle zasyčel bolestí ale tentokrát k tomu přidal i slzy.

-Pohled Kooka-

Běžel jsem jak nejrychleji to šlo, nechtěl jsem strait nejlešího přítele kterého jsem kdy měl. Už jsem byl u domu a rychle vletěl do jejího pokoje. Když jsem uviděl Jimina rychle jsem k němu přiběhl a snažil se rozvázat jeho pouta, bohužel to bylo tak silně že to nešlo. ,,Kookie.. Uteč.." Zavzdychal. ,,Nenechám tě tu!" Vyjekl jsem s očima plných slz. ,,Ahoj Kookie, dlouho jsme se neviděli." Usmála se DoHyun. ,,Proč to děláš?!" Vykřikl jsem. ,,Tomu se říká pomsta zlato." Zaculila se a do břicha mi vrazila nůž. ,,Kookie!" Vykřikl Jimin.

-Hoseokův pohled-

,,Nermůžeme ho nechat jít samotného! Co když mu taky něco udělá!" Vykřikl jsem. ,,Jedem!" Řekl Jin. ,,Víte vůbec kam jet?" Zeptal se Suga. ,,Jo." Odpověděl Jin. Už jsem byli u domu DoHyun. Rychle jsme běželi ke dveřím, mysleli jsme že budou zamčené ale nebyly.

-Pohled Kooka-

,,Kluci!! Vyjekl Jimin. Já ale neměl sílu nic udělat, svíral jsem se v bolestech a čekal na smrt. ,,Tohle je můj konec..?" Pomyslel jsem si. ,,Kookie!" Přiběhl kě mě Tae, hned začal volat záchranku. Namjoo chytil DoHyun ruce a držel ji tak aby se nijak nemohla hýbat. ,,Vy parchanti! Tohle měla být má odplata!" Za chvíli přijela sanitka a odvezla mě i Jimina do nemocnice. Kluci zatím volali i policii ať si tu blásnivou kur*u odvedou.

Po pár hodinách jsem ležel s Jiminem na pojkoji. ,,Jsem rád že to nedopadlo hůř." Uchechtl se Jimin. ,,To jo." Řekl jsem. ,,Ale v jednu chvíli jsem si myslel že nepříjdeš.." Zamumlal. ,,Co si to řekl?" Zneklidněl jsem. ,,Po té naší velké hádce a po to jak si mě viděl kouřit jsem myslel že už nepřijdeš.." Znovu zamumlal. ,,I kdyby si pašoval drogy tak bych tě šel zachránit." Usmál jsem se a on také.



What I am to you...?Kde žijí příběhy. Začni objevovat