Nový člen Bangtan Boys

209 16 0
                                    

,,volal jsem Hoseokovi a přespavame u něj spolu s Jinem, Namjoonem a Sugou." ,,Super!" Rozzářily se mi oči. ,,Jdeme?" Zeptal se, já kývl a šli jsme. Byl jsem hodně rád že zase uvidím ostatní, nechodí na naší školu a tak se moc nevídáme.

Za půl hodiny jsme byli před dveřmi domu, Jimin zazvonil a pak jsme vešli. ,,Ahoj!" Zvolal Jimin. ,,Čau." Usmál jsem se. ,,Jimine! Kookie!" Zařval Suga a hned nás běžel obejmout. ,,Ahoj." Pozdravil nás i Namjoon. Za chvíli přišel Hoseok i s nějakým klukem a povídá: ,,Kookie, Jimine, tohle je můj bratranec Taehyung." ,,Ahoj." Pozdravil nás s úsměvem. Ten kluk mi byl nějaký povědomý ale za boha jsem si nemohl vzpomenout. ,,A jo! To je ten kluk do kterého jsem vrazil v parku!" Pomyslel jsem si. ,,A-ahoj." Vykoktal jsem. ,,Čau." Řekl klidně Jimin. ,,Co budeme dělat?" Zeptal se Tae. ,,Nevím." Odpověděl Jimin. ,,Videohry!" Vykřikl Hoseok, všichni začali řvát a jásat kromě mě. ,,Děje se něco Kookie?" Zeptal se mě Jimin. ,,Um.. Ale nic." Zamumlal jsem a pak se usmál. ,,Dobře ale kdyby se něco stalo tak řekni, jo?" Řekl ustaraně Jimin a dal mi ruku na rameno. ,,Jo jo." Špitl jsem a sedl si na gauč vedle Hoseoka. Jen tak jsem tam seděl, díval se na televizi jak kluci hrají hry a přemýšlel jsem, vidíme se asi jednou za dva měsíce, pokaždé když jsme byli spolu tak jsme dělali něco lepšího než seděli u televize, chodili jsme do kina, do akvaparku a tak. Proč se to teď změnilo? Stále se mi v hlavě přemítala tato otázka, bohužel jsem na ní neznal odpověď. ,,Kookie? Půjdeš mi pomoct s pitím?" Zeptal se mě RapMoon. ,,Jo." Řekl jsem a šel do kuchyně. ,,Na, rozdej to klukům." Řekl a dal mi do ruky 4 sklenice s pitím, nevěděl jsem jak to mám donést až do obýváku ale nějak jsem tozvládl. Pití jsem dal Jiminovi, Hoseokovi, Taehyungovi a Yoongimu. ,,A co já?" Podíval se na mě smutně Jin. ,,Tobě donese Namjoo." Odpověděl jsem a sedl si vedle Jimina. Po dvou hodinách hraní her už jsme byli unaveníz hraní her a tak jsme už šli spát. ,,Ale kde bude spát Tae?" Zeptal se Hoseok. ,,Může spát u mě a já budu spát s Kookiem." Řekl Jimin. ,,Jo." Řekl jsem souhlasně a pak šli všichni do svých pokojů. ,,Nevadí ti to?" Zeptal se neklidně Jimin, docela mě znepokojovalo to, jak to řekl ale neřešil jsem to. ,,Ne." Pousmál jsem se, on se také pousmál, lehl si do postele, lehl jsem si také a za chvíli usnul. Ráno jsem se vzbudil sám od sebe, což bylo divné. Podíval jsem se na Jimina, ještě spal, potichu jsem se postavil abych ho nevzbudil ale Jimin mě chytilz,azápěstí a shodil mě do postele. ,,Jimin-áh!" Vyjekl jsem a on se pousmál, ,,pusť mě!" ,,Coza to?" Šibalsky se usmál. ,,Snídani do postele?" Zeptal jsem se a Jimin přikývl, pustl mě a já šel rychle pryč. Zabouchl jsem dveře a zamumlal s úsměvem: ,,Nasrat.." Porozhlédl jsem se v kuchyni a na židli seděl Tae, nikdo jiný tu nebyl. ,,Ahoj." Pozdravil jsem ho. ,,Čau." Pozdrav mi oplatil. Z ledničky jsem vytáhl kofolu, nalil si ji do sklenice a sedl si ke stolu před Taehyunga. ,,Nevadi ti že si musel kvůli mě spát s Jiminem?" Zeptal se mě. ,,Ne ne, to je v pohodě." Pousmál jsem se. ,,Tak to je dobře." Oddychl si. Podíval jsem se na hodiny a bylo půl 7 ráno. ,,Aha.." Řekl jsem překvapeně a Tae se zase jen pousmál. ,,Proč sis obarvil vlasy na červeno?" Zeptal jsem se. ,,Tak, líbí se mi červená, vypadá to blbě?" Zeptal se ustrašeně. ,,Ne ne, mě se taky líbí červení." Pousmál jsem se. ,,Kde mám snídani?" Zeptal se smutně loudající se Jimin ke mě. ,,V ledničce." Řekl jsem s úsměvem od ucha k uchu. ,,A to jsem tě pustil.." Zamumlal smutně a sklopil zrak k zemi. ,,Ale no ták.. Netvař se tak!" Řekl jsem s lítostí a objal ho. Konečně už se tvářil trochu šťastně, tak jsem ho pustil a zase si sedl.

,,Dobré ráno" Řekl unaveně Suga a protáhl se. ,,No nazdar.." Pousmál se Jimin. Nudil jsem se, šel jsem do pokoje, vzal si mobil a zase šel dolů za ostatníma. Jimin mi seděl na židli a tak jsem si sedl na něj. Podíval jsem se na školní rozpis, bylo tam napsané že máme v pondělí ředitelské volno a tak jsem zařval: ,,Máme ředitelské volno!" Všichni začali jásat a byli rádi. ,,Proč tu řvete..?" Zeptal unavený Namjoon. Suga se podíval na rozpis a také měli ředitelské volno. ,,Půjdeme vzbudit Jina a Hopika?"Zeptal se Tae, všichni souhlasili a pak jsme šli nahoru, po cestě jsme potkali Hoseoka. ,,Jdeme vzbudit Jina, pojď taky." Pošeptal Jimin J-Hopovi. Opatrně a potichu jsme otevírali dveře do Jinova pokoje, všichni se postavili okolo postele a Namjoo počítal do tří, na tři jsme začali Jina lechtal. ,,Vstávej princezno!" zakřičel jsem. ,,Princezna musí ještě spinkat.." zamumlal a zavrtal hlavu ještě více do polštáře. Jimin a RapMoon chytli Jina za nohy a tahali ho na chodbu. ,,Deď přijdou schody!" zasmál se Jimin. ,,Už jdu! Už jsem vzhůru!" Vyhrkl Jin a hned se postavil na nohy. Všichni jsme se začali smát. ,,Když už jste mě vytáhli z postele tak mi řekněte co chcete dělat." Podotkl Jin. ,,Půjdeme k řece?" Zeptal jsem se. ,,Tak jo! Dlouho jsme tam nebyli." Vyhrkl Suga. Šli jsme ven, Namjoon zamkl dveře a pak jsme šli k řece. U řeky jsme si sedli na trávu a povídali si. Lehl jsem si azeptal se: ,,Proč tohle neděláme častěji?" ,,Není čas.." Odpověděl smutně Hoseok, nahlas jsem si vzdychl a pozoroval ty nadýchané bíle ovečky na nebi. Jimin si lehl vedle mě a já si hlavu dal více k němu. ,,Co budeme dělat teď?"Zeptal se Tae. ,,Nevím, můžeme se projít ještě někam jinam." Odpověděl Jin. ,,A kam?" Zeptal se znuděně Jimin. ,,Třeba do toho opuštěného baráku co je tu." Řekl. ,,Tak to ne! Tam nejdu!" Vyhrkl jsem a hned vstal. ,,Se bojíš?" Zeptal se mě s úsměvem Taehyung. ,,N-ne.." Nafoukl jsem tvářičky. ,,Tak tam půjdem." Prohlásil Tae a vstal. Všichni se zvedli, divil jsem se že se nikdo jiný kromě mě nebojí.

What I am to you...?Kde žijí příběhy. Začni objevovat