Stau in camera mea simpt cum cineva imi linge fata,atunci ma ridic din pat.Il mangai pe Lector apoi ma uit la ceas,era 7:12 aveam destul timp.Apropo eu sunt Lucy Heartfilia si am 17 ani de curd m-am mutat la tata si fratele meu,mama avand treaba in strainatate.
Ma intind apoi merg la baie sa-mi fac rutina de dimineata dupa merg spre dulap sa-mi aleg tinuta.
Ies pe usa si Lector dupa mine,ma uit din nou la cea si e 7:30. Vad ca Sting nu s-a trezit,il mai las 5 minute timp in care mi-am luat un pahar cu apa din bucatarie apoi merg spre camera lui.Deschid usor usa si ma apropii de patul lui.
Puteau venii Rusii ca nu se trezea,ii trag draperiile facandu-se lumina in camera.Lucy: Sting trezestete.
Sting: Mai putin inca 10 minute. (mormaia el)
Lucy: Daca nu te trezesti te stropesc cu apa.
Sting: Da vin in 10 minuteIl stropesc cu apa si el ca ars s-a ridicat din pat.
Sting: Gata gata m-am trezit.
Lucy: Bravo.
Sting: Lucy?
Lucy: Da?
Sting: Imi faci ceva de mancare pana ma imbrac? Te rog.
Lucy: Bine,ce vrei sa-ti fac?
Sting: Hm...vafe cu sirop de artar. A da Lucy?
Lucy: Bine,da Sting?
Sting: Iti sta bine. (si imi face cu ochiul)
Lucy: Multumesc.Cobor scarile si ii fac vafele,Lector se tot alinta intre picioarele mele. I-am desfacut o conserva de mancare de pisici si i-am pus in bolul lui de mancare. Dupa ce s-au facut vafele,ma uit dupa sirop,era pe raftul de sus fix la cel care nu ajungeam.Ma lungesc si incerc sa-l iau in spatele meu a venit Sting si ma ajutat.
Lucy: Multumesc.
Sting: Cu placere.Se pune la masa si incepe sa mance eu m-am pus pe canapea si m-am uitat la TV.La un moment dat usa s-a auzit trantindu-se.Era tata destul de nervos.
Lucy: Buna dimineata tata.
Jude: Buna Lucy,ce faci nu intarzii la scoala?
Lucy: Il astept pe Sting sa manance.
Jude: Sting,hai nu esti gata? Iar te-ai culcat tarziu?
Sting: Buna tată,da scuze.
Jude: Nu-i nimic.Ne saruta pe amandoi pe frunte si ne ciufuleste putin.
Lucy: Tata nu ma ciufulii.
Sting: Da nu mai avem 6 ani.
Jude: Nu mai aveti 6 dar uneori va comportati ca copii de acea varsta.
Lucy&Sting: Ba nu!
Jude: Hahaha...diseara nu pot sa vin acasa voi ramane la serviciu sper sa fiti cuminti.
Sting: Hai Lucy e prima zi la liceul Fairy Tail doar nu vrei sa intarzii din prima zi nu?
Lucy: Normal ca nu vreau.Iesim pe usa si Sting isi scoate frumoasa masina din garaj.

Ma urc in masi apoi in mai putin de 10 minute ajung in fata liceului. Era o cladire destul de mare. Sting imi arata cateva locuri ca puncte de reper unde ma pot intalnii cu el. Cand am intrat toate privirile au fost asupra pea si a lui Sting,ma simpteam putin ciudat. Din cancelarie ies cu o foaie cu clasa unde voi invata de acum si dulapul meu. S-a sunat toti intra in clasa apoi profesoara ma invita si ma prezinta.
Profa: Buna ziua elevi,va fac cunostinta cu noua voastra colega.
Lucy: Buna sunt Lucy Heartfilia incantata sa va cunosc.
Profa: Esti ruda cu Sting Heartfilia?
Lucy: Da,suntem frati.Toate fetele din clasa au fost atente si se uitau ciudat la mine,au inceput sa vorbeasca in soapta.
Profa: Lucy,momentan vei sta langa Erza Scarlet.
Ma apropii de ea si fac cunostinta.
Lucy: Buna incantata sa te cunosc.
Erza: La fel.Erza era o fata frumoasa cu forme vizibile si cu un par rosu ca sangele.Dupa ce s-a sunat Erza s-a oferit sa-mi faca un tur.
Lucy: Si cum e Sting aici?
Erza: Pai e cel mai popular baiat din liceu toate fetele sunt topite dupa el.
Lucy: Chiar?
Erza: E fratele tau nu ar trebuii sa-l cunosti?
Lucy: Pai nu am mai stat cu el de 5 ani si nu demult m-am mutat la tata.
Erza: Partintii vostrii sunt certati?
Lucy: Se poate zice si asa.Cand vorbeam cu Erza am dat peste un baiat care dormea pe coridor.Avea parul de culoarea florilor de cires si ochii de smarald.
Lucy: Scuze nu te-am vazut.
???: Nu-i nimi e vina mea ca am adormit aici.
Lucy: Numele meu e Lucy Heartfilia,al tau care e?
Natsu: Natsu,Natsu DragnellSe ridica si se face nevazut pe coridor.
Lucy: Il cunosti?
Erza: Da e batausul scolii.
Lucy: Nu parea asa rau.Eu cu era am inceput sa radem si ne-am indreptat spe clasa.
~Sper ca e ok aceata poveste,imi ce scuze eventual la greseli~
CITEȘTI
Liceul Fairy Tail ~Finalizata~
FanfictionEu sunt Lucy Heartfilia am 17 ani,sunt o persoana destul de curioasa putin timida,am un frate mai mare pe care il cheama Sting.Studiez in liceul Fairy Tail unde imi fac noi prieteni.