Carnavalul

519 26 4
                                    

Lucy pov:

Nu imi venea sa cred ca l-am lasat le Natsu sa imi aleaga hainele si sa ma ajute sa ma imbrac cu ele. Ma simpteam foarte emotionata avand din nou acei fluturi care se joaca mereu in stomac la orice atingere a lui Natsu. Dupa ce am terminat am coborat amandoi jos asteptandui si pe ceilalti. Aveam o surpriza pentru ei,sper sa le placa.

Natsu: Te ajut sa-ti pui lantul?
Lucy: Da, te rog.
Natsu: Si ce surpriza are iubita mea pentru noi?
Lucy: Secret.
Natsu: Dar pot sa tin un secret iubire.
Lucy: O sa fie si o surpriza pentru tine.
Levy: Lu-chan unde mergem?
Lucy: Secret. Sunteti gata?
Totu: Da!

Am iesit din casa indreptandune spre masina. Am condus cam 12 minute si am ajuns la marea surpriza pentru ei. Am parcat masina apoi am coborat toti au ramas uimiti vazand ca sunt in fata unui carnaval.

Erza: Pare distractiv.
Gajeel: Ce mai asteptam? Sa ne dam in toate chestile.

Zis si facut ne-am dat in masinute,topogan,linghispire,carusele de toate marimile,am vazut si un circ. Ziua asta era perfecta Juvie si lui Levy li se facu rau asa ca Gray Gajeel Jellal si Erza au mers pana la baie.

Natsu: Si ce facem acum?
Lucy: Nu stiu tu ce zici?
Natsu: Vrei vata pe bat?
Lucy: Sigur.
Natsu: Asteapta-ma aici vin imediat.
Lucy: Bine.

Stateam pe banca asteptandul pe Natsu pana privirea mi-a fost taiata de un idiot.

Jackal: Lucy,ce ciudat e sa te intalnesc aici.
Lucy: Mda..
Jackal: Ce-i iubire te simpti singura?
Lucy: Sincer nu,as sta si cu un boschetar doar ca sa nu-ti vad fata.
Lyon: Jackal cine-i bunaciunea?
Jackal: Fosta mea iubita.
Lyon: Fosta? Atunci ma combin eu cu ea.
Lucy: Scuze nu sunt interesata de tine plus am iubit.
Lyon: Zau.
Jackal: Cine ti-a dat lantul?
Lucy: Ce te intereseaza pe tine?
Lizana: Lyon,de ce mai lasat in spate?
Lyon: Mai usor curvo.
Lucy: Eu am placat.
Jackal: Stai!

Jackal ma prins de mana si ma sarutat foarte pasional. Nu l-am lasat sa intre in gura mea si ma zbateam sa imi dea drumul. Deodata pica pe jos iar eu impiedicandu-ma inchizand ochii asteptand sa fac contact pe jos dar nu am facut. Mi-am deschis ochii si il vedeam pe Natsu care ma prins si destul de nervos.

Lucy: Multumesc Natsu.
Natsu: Cu placere. Ce ti-a facut? Te doare ceva?
Lucy: Nu ma doare nimic.
Natsu: Iar tu! Tu nu vei scapa si de data asta.
Jackal: Mda,doi contra unu nu ti se pare ca ar trebuii sa pleci?
Natsu: Daca te mai atingi de ea iti rup mana!
Jackal: Lyon? Ii aratam o lectie?
Lyon: Ma mai intrebi?

Stateam in spatele lui Natsu si il trageam de tricou spunandu-i sa plecam. Dar acesta se uita incruntat la ei,Lyon si Jackal au scos din pantaloni un briceag indreptandu-se spre Natsu. Mi-am inchis ochii si m-am pus jos le pamantul rece,apoi doua maini calde m-au luat in brate si mi-au luat suvitele de par care erau lipite de fata imi ridic privirea si le vad pe fete care erau langa mine. Iar Jackal si Lyon erau pe jos cu nasul spart.

Gray: Cap inflacarat de ce dracu te bagi mereu in probleme?
Natsu: Ca sa ne mai distram putin.
Gajeel: Mi-e imi convine.
Jellal: Si ce facem cu astia?
Natsu: Hmm....le dam foc si ii aruncam in apa.
Jackal: Ce???
Natsu: Dispari! Pana nu iti fixez nasu la loc.

Acestia au plecat fugind cu Lizana de mana apoi eu m-am ridicat de pe jos si ma scutur de praf.

Lucy: Natsu esti bine? ~cu jumatate de gura~
Natsu: Da,nu fi trista nu am nimic.
Gajeel: Blondo nu te intrista asta nu pateste dici pe dracu.
Natsu: Lucy poftim.

Din spatele lui a aparut un ursulet de plus  destul de mare.

Lucy: Yui ce dragut e. Multumesc Natsu.
Natsu: Cu placere.

In secunda urmatoare m-am ridicat pe varfuri si l-am sarutat pasional pe Natsu el raspuzandu-mi la sarut.

Erza&Juvia&Levy: Awwww.
Gajeel: Ce e cu "awwww"??
Juvia: Sunt asa draguti.

Fara doar si poate Gajeel a tras-o de bluza pe Levy sarutand-o la fel au facut si Jellal cu Erza si Gray cu Juvia.

Lucy: Mai mai.
Natsu: Am trait sa o vad si pe asta.

Am inceput sa radem toti apoi am plecat spre masina indreptandune spre casa.

Imi cer scuze pentru greselile de ortografie si altele. Sper ca va placut capitolul. 👋✌

Liceul Fairy Tail ~Finalizata~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum