S-a facut si dimineata sincer nu am vrut sa ma scol asa ca am mai stat la Natsu in brate. Era asa dragut cand dormea parca era un baietel de 5-6 ani si la cum se comporta nu parea sa fie batausul scolii. Jos in sufragerie se aud niste rasete si tipete probabil ca ceilalti sunt jos si se distreaza,incerc usor sa ies din imbratisarea lui fara sa-l trezesc apoi imi fac un dus repede ma imbrac si cobor jos.
Erza: Neata Lucy!
Lucy: Neata,ce sarbatoriti?
Juvia: Nimic.
Lucy: Mmmm..
Levy: Lucy noi vom iesi la mall.
Lucy: Ok..
Gray: Eu ma duc sa-l trezesc pe Natsu si sa mergem sa terorizam pe cineva.
Natsu: Sunt treaz cap de mobila. ~ coborand scarile~
Gray: Ia-ti tricoul asta si sa mergem!
Natsu: De ce? Unde mergem idiotule?
Jellal: Iti explic pe drum.Toti au plecat lasandu-ma singuta in casa cu ochii in soare. Ce s-a intamplat cu ei? Gandindu-ma mi-a sunat telefonul,l-am luat de pe masa si am raspuns. Erau dizainarii lui mama trebuia sa merg sa fac o sedinta foto. Nu aveam chef deloc dar na trebuia sa merg.
Natsu pov:
Natsu: Ce naiba faci? Unde naiba vrei sa mergem?
Gray: Fetele au zis ca azi e ziua lui Lucy si ne-am gandit sa ii facem o petrecere surpriza.
Natsu: Chiar? E ziua ei?
Gajeel: Da ma coaie.
Natsu: Si acum unde mergem?
Jellal: Mergem la mall sa vedem ce-i luam.Am ajuns in mall si ce pot zice e ca e urias!!!! Pe fete le-am vazut intr-un magazin de haine asa ca am mers si noi acolo.
Gray: Oi ce faceti?
Levy: Ne uitam la o rochie pentru Lu-chan.
Gajeel: Pare ok.
Juvia: Hai sa ne mai uitam prin magazine.Dupa 4 ore de plimbat prin magazine am luat cate ceva dar mai erau multe magazine. Ne-am asezat toti pe o bancheta pentru a ne trage sufletul. Imi intorc privirea si vad o silueta cunoscuta era o fata bloda si cam micuta...stai asa!!! Aia e Lucy! Ne-am ars!
Natsu: Prieteni nu ca vreau sa va grabesc dar trebuie ne ridicam.
Gray: Sunt frant!!! Vreau sa stau jos.
Natsu: Ah atunci e ok ca Lucy e aici.
Erza: Ce???Fetele ne-au luat de mana si am intrat intrun magazin ca sa nu ne vada. Se pare ca a venit sa se vada cu fotografii apoi pleaca. Imi dau seama ca eram intr-un magazin de lenjerie intima de dama.
Doamna: Buna va ajut cu ceva?
Juvia: N..nu scuze...ne uitam doar.
Doamna: Daca vreti domnilor va arat noua colectie de vara-toamna din dantela pentru iubitele voastre.
Erza: Nu suntem interesati.
Gajeel: Si spuneti ca e din dantela.
Doamna: Da domnule.
Levy: Gajeel lasa prostiile si vin-o.
Gajeel: Si eu care vroiam sa-ti iau un cadou.
Natsu&Gray: Oooooo
Jellal: Nu avem timp de asta!
Erza: Da! Acum sa mergem acasa si sa pregatim casa.Lucy pov:
Sunt asa de obosita,m-am plimbat prin tot orasul m-am imbracat si dezbracat de mi-a venit rau. Trebuia sa pozez si cu prostul de Jackal care mereu schita un zamber pervers,tipic lui.

Iditotul de sus e Jackal ⬆⬆
Abia astept sa ajung acasa,m-am schimbat intr-un vestiar de la un magazis si observ ca masina mea se opreste in fata magaziunului din ea iese Natsu cu Juvia.
Lucy: Ce faceti aici?
Juvia: Am venit sa vedem ce faci.
Lucy: Si restu unde sunt?
Natsu: Acasa stau pe canapea.
Juvia: Lucy Lucy uite ce ti-am luat.
Lucy: Woaaa Juvia e frumoasa! E o rochita foarte frumoasa.
Juvia: Ce mai stai,imbraca-te cu ea.
Lucy: Bine,asteptati-ma putin.
Natsu: Ok.
Rochia care mi-a luat-o Juvia era minunata,era cu doua palme mai sus de genunchi. Am iesit din vestiar si Juvia si Natsu au ramas cu gura casca.Lucy: Deci? Cum ti se pare?
Juvia: Arati minunat in ea,nu-i asa Natsu.
Natsu: Da,arati minunat.
Lucy: Multumesc.
Juvia: Eu o sa merg pana la magazin va ajung si eu din urma.
Lucy: Bine.Natsu pov:
Cand a iesit Lucy din vestiar am ramas placut uimit. Era asa de sexy ii pune formele in evidenta. Juvia a zis ca pleaca asa ca am luat-o de Lucy pe mana si ne-am indreptat spre masina apoi i-am deschis usa de langa sofer.
Natsu: Poftim.
Lucy: Multumesc,ce cavaler esti.Ne-am urcat in masina apoi in 10 minute am ajuns acasa,luminile erau stinse si afara era destul de intuneric dar era doar ora 18:13. Ii deschid usa lui Lucy o iau de mana si o las sa intre prima.
Lucy pov:
Cand am intrant inauntru toti au sarit in fata mea spunand " Surprizaa!! La multi ani!!!" Chiar am auitat de ziua mea. O lacrima isi face aparitia pe obrazul meu.
Gajeel: Oi blondo,de ce plangi? Te-am speriat asa de tare?
Lucy: Nu. Sunt fericita ca am prieteni ca voi. Va iubesc.
Erza: Si noi pe tine.In spatele meu a venit Juvia cu 5 baloane de diferite culori si un ursulet cu un plic.
Juvia: Poftim asta e de la fratele tau.
Iau ursuletul si plicul si il citesc,era o urare de la el. Chiar si el si-a amintit de ziua mea. Ce fericita sunt. Ii imbratisez pe toti apoi incepe petrecerea. Gajeel si Gray faceau karaoke erau asa de amunzanti ne faceau sa radem cu lacrimi. Am facut o pauza ca ma durea burta de la atata ras si m-am dus in bucatarie unde am deschis putin geamul. Pe usa isi face aparitia Natsu.
Natsu: Ce faci sarbatorit-o?
Lucy: Am deschis putin geamul.
Natsu: La multi ani.
Lucy: Multumesc.
Natsu: Poftim asta e cadoul meu,sper sa-ti placa.El imi intinde o cutiuta roz cu norisori,desfac pamblica rosie cu care era legat si inauntru era un colier cu o inima si pe spate scria " I love you". Nu imi venea sa cred era asa dragut. Natsu chiar stie ce imi place.
Natsu: Iti place? ~tragandu-ma langa el tanandu-ma cu mainile de talie.
Lucy: E perfect! Iti multumesc!
Natsu: Cu plecere.M-am intirs cu spatele la el si l-am rugat sa mi-l puna dupa ce mi la pus i-am simptit respiratia calda apoi a inceput sa ma muste putin. Ma intoarce spre el si ma saruta apasat,chiar imi placea. Dula ce ne despartim l-am imbratisat strans.
Natsu: Acum esti majora.
Lucy: Stiu...
Natsu: De ce nu ramai asa mica doar pentru mine?
Lucy: Pe langa tine mereu o sa fiu mica esti cu un an mai mare.
Natsu: Stiu,crestem prea repede.
Gray: Porumbeilor vreau si eu un pahar cu apa.Sper ca va placut si acest capitol,scuze pentru greselile de ortografie si altele.✌✌
CITEȘTI
Liceul Fairy Tail ~Finalizata~
FanfictionEu sunt Lucy Heartfilia am 17 ani,sunt o persoana destul de curioasa putin timida,am un frate mai mare pe care il cheama Sting.Studiez in liceul Fairy Tail unde imi fac noi prieteni.