Ma trezesc din cauza telefonului,era Erza care ma suna.
Convorbire telefonica:
Erza: Neata Lucy,ce faci?
Lucy: Acum m-am trezit,pai?
Erza: Scuze ca te-am trezit dar am vrut sa te intreb daca ai vrea sa vi cu mine Juvia la mall pentru costume.
Lucy: Ce costume?
Erza: A scuze,am uitat sa-ti spun ieri,azi face pregatiri pentru petrecerea de Halloween.Deci ai vrea sa vi cu noi la mall?
Lucy: Sigur.
Erza: Pai atunci ne vedem dupa ore.
Lucy: Bine.
Erza: Pa.
Lucy: Pa.Convorbire telefonica incheiata.
Ma ridic din pat ca am stat destul de mult,imi fac rutina de dimineata si ma imbrac.
Cobor scarile si din spatele meu sare Sting si ma sperie.Din greseala i-am tras o palma.
Sting: Hei pentru ce a fost asta?
Lucy: Scuze Sting,nu stiam ca esti tu.
Rogue: Hahahahaha Lucy imi faci dimineata mai frumoasa.
Sting: Tu nu mancai?
Rogue: Ba da,dar mai fain a fost sa vad cum te-a plesnit Lucy.
Sting: A da am gasit o poza sus in pod cu noi cand eram mai mici.Ne uitam toti trei in ea,si incepem sa radem. In poza eu aveam 14 Sting 15 si Rogue tot 15. E o amintire frumoasa. Cand ma uit la ceas e 7:45.
Lucy: Cat? O sa intarzii. Scuze eu trebuie sa plec.
Sting: Te duc eu cu masina,ma duc sa iau cheile.
Rogue: Pana vi tu si scoti masina se face fix veniti cu a mea.
Sting: Bene mergem cu rabla ta.
Rogue: Cum ai spus? Poate vrei sa mergi pe jos.
Sting: ... Deschide odata usa!Am urcat toti 3 si am plecat cu viteza luminii.Cand am ajuns Sting a coborat primul din masina.
Sting: Lucy data viitoare sa-mi amintesti sa nu mai pun piciorul in masina lui.
Lucy: Bine,acum scuza-ma trebuie sa plec,a da vezi ca dupa ore merg la mall cu Erza si prietena ei.
Sting: Si cand aveai de gand sa-mi spui?
Lucy: Acum,pa.Am ajuns in fata clasei si cand am deschis usa m-am lovit de Natsu si Gray ( ei sunt in clasa cu mine si Erza)
Natsu: Scuze Luce,nu te-am vazut.
Lucy: Luce? Numele meu e Lucy.
Gray: Ti-a dat o porecla,nu e si cea mai reusita.
Lucy: A ta care e?
Natsu: A lui e cap de aizberg.
Gray: Mai taci cap de tigaie.
Lucy: Ok...eu o sa plec,pa baieti.
Gray&Natsu: Pa Luce.Ma asez la loc si ma gandesc la ce o sa port la petrecere,nu imi dau seama cand timpul a trecut asa repede.
Erza: Lucy,Lucy! Hei esti bine?
Lucy: Hă? Scuze Erza eram cu gandul in alta parte,de cand ma strigi?
Erza: De 3 minute,si nu-i nimic.Esti gata sa mergem? Juvia ne asteapta.
Lucy: Da.Am ajuns la mall si intram intr-un magazin.Erza gaseste un costum ma ia de mana si ma duce intr-o cabina de proba.
CITEȘTI
Liceul Fairy Tail ~Finalizata~
FanfictionEu sunt Lucy Heartfilia am 17 ani,sunt o persoana destul de curioasa putin timida,am un frate mai mare pe care il cheama Sting.Studiez in liceul Fairy Tail unde imi fac noi prieteni.