Distractia

673 30 8
                                    

Lucy pov: (in camera)

Cand radeam in spatele meu a aparut Erza si a inceput sa ma gadile. Am ras pana mi-au dat lacrimile,apoi Juviei i-a venit o idee sa ne jucam adevar sau provocare. Luam o sticla de plastic si incepe jocul.

Erza: Levy? Adevar sau provocare?
Levy: Adevar.
Erza: E adevarat ca il placi pe Gajeel de 2 ani?
Levy: D..da. ~rosie~
Erza: Juvia? Ce alegi?
Juvia: Tot adevar.
Erza: Hmmm...e adevarat ca ai intrat in vestiarul baietilor ca sa-l cauti pe Gray?
Juvia: Da este adevarat.
Erza: Lucy randul tau.
Lucy: Provocarr.
Erza: Pai...iesi pe balcon si pune o melodie la maxim la boxe.
Lucy: Simplu.

Imi iau telefonul de pe masa imi aleg melodia si conectez telefonul la boxe. Stau pe balcon pana se termina melodia.Erza Levy Juvia radeau si se distrau continuand jocul,dupa ce melodia s-a terminat intru din nou in camera si ma asez langa Levy si Juvia.

Natsu pov:

Jellal: Opa Levy te place de 2 ani.
Gajeel: Mai taci,veniti jos sa ne uitam la meci?
Gray: Sigur.
Natsu: Cand mai mergi sa te schimbi in vestiar sa te asiguri de 2 ori.
Gray: Ce de 2? De 8 ori.

Incepem sa radem,cand ne-am indepartat de usa dintr-o data s-a auzit o melodie la maxim la boxe.

Gray: Ce se mai distreaza.
Jellal: Dap..
Gajeel: Goool bravo baietii. ~din sufragerie~
Natsu: Gajeel asteapta-ne.

Coboram scariele si ne uitam la meci.

Lucy pov: (in camera)

A venit randul Juviei sa ne intrebe.

Juvia: Levy? Ce alegi?
Levy: De data asta o sa aleg provocare.
Juvia: Te provoc sa cobori jos la baieti si sa-l imbratisezi pe Gajeel 2 minute.
Erza&Lucy: Hai Levy! Hai Levy!

Levy se ridica descide usa si se face nevazut pe hol,mergem si noi dupa ea oprindune la jumatatea scarilor. Ea se apropie de el il roaga sa se ridice apoi il imbratiseaza.

Dupa se intoarce repede fugind spre scari,intram toate in camera apoi continuam jocul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Dupa se intoarce repede fugind spre scari,intram toate in camera apoi continuam jocul.

Lucy: Bravo Levy!
Levy: M..multumesc.
Juvia: Erza?
Erza: Adevar.
Juvia: Este adevarat ca ai fost cu un baiat ca sa-i atragi atentia lui Jellal?
Erza: ...da.

Ne uitam toate la ea si observam cum devine rosie in obraji.

Juvia: Lucy?
Lucy: Provocare.
Juvia: Te provoc sa mergi jos si sa te pui la Natsu in brate.
Lucy: Pot sa refuz?
Erza&Juvia&Levy: NU!
Lucy: Bine..

Cobor din nou scariele si ele dupa mine. Cand am ajuns jos ei inca se uitau la meci,pf ce plictisitor. Natsu statea  la margine,ma apropii de ei si ma pun la Natsu in brate.

Natsu: Lucy? S-a intamplat ceva?
Lucy: Nu.
Natsu: Atunci de ce te-ai pus la mine in brate?
Lucy: Ca nu mai e loc pe canapea,si doar nu o sa stau pe jos.
Natsu: Cum de te-ai pus fix la mine?
Lucy: Erai cel mai aproape.

In spatele meu simpteam cum mana lui era pe sub bluza si imi mangaia spatele,eram putin rosie avand fluturi in stomac. Ma uit la ceas si vad ca au trecu 3 minute,ii ajunge. Ma ridic de la el si ma duc spre bucatarie

Natsu: Hei ce faci? De ce te-ai ridicat?
Lucy: Imi iau un pahar cu apa. Pai?
Natsu: Stateai bine unde erai.

Ma innec putin cu apa dar imi revin,fetele coboara si ele in bucatarie si imi soptes.

Juvia: Yui Lucy,ce draguti ati fost.
Lucy: A fost doar o provocare.
Levy: Ce bine ca v-am pozat.
Lucy: Ce?

Levy si Erza imi arata telefoanele lor in care imi arata poza cand stateam la Natsu in brate. Din sufragerie se aude galasul baietilor.

Gajeel: Fetelor? Nu vreti sa ne uitam la un film?
Juvia: Sigur.
Lucy: De fel de film?
Jellal: Ce ziceti de unu de groaza?
Erza: Ok.
Levy: Cum ne ingramadim toti pe canapea?
Natsu: Fiecare cu o fata. ~ fata perversa~
Juvia: Sunt de acord!!
Gray: De viata mea...

Simpt cum Natsu ma trage de mana si pic la el in brate, Erza statea la Jellal Levy la Gajeel si Juvia fericita la Gray nepasatorul. Filmul era destul de horror,in undele parti ma speriam destul de tare dar ma calma oare cum mana lui Natsu care ma tinea de talie. Pe la sfarsitul filmului Gajeel si Levy au adormit la fel si Jellal si Erza Gray dormea si Juvia se juca in parul lui. Cand ma intorc ii vad fata draguta a lui Natsu care dormea parca era un baietel de 6 ani. Ma ridic din batele lui si ma duc in bucatarie unde ma asez pe scaun si butonam telefonul. Simpt cu o mana ma prinde de talie si ma saruta cineva pe cap,tresar si ma intorc repede.

Natsu: Scuze te-am speriat?
Lucy: Da,nu-i nimic.
Natsu: Nu poti sa dormi?
Lucy: Nu mi-e somn.

El se apropie de mine si incepe sa ma sarute,coborand jos la gat unde incepe sa ma muste. Mainile lui s-au oprit la fundul meu,apoi ma luat si ma pus pe masa.

Lucy: N..natsu.
Natsu: Da?
Lucy: Nu aici.
Natsu: A deci vrei in camera.
Lucy: Nu am spus asta.
Natsu: Iti place de mine,nu? De aia te-ai si pus la mine in brate.
Lucy: A fost doar o provicare.
Natsu: Dar tot ai acceptat-o.

Luminile dintr-o data s-au stins,auzindu-se toar un tunet. Auzindul sar la Natsu in brate si cateva lacrimi se scrug pe obraz.

Lucy: Scuze.
Natsu: Nu-i nimic.
Lucy: Ce s-a intamplat?
Natsu: Cred ca un fulger a ars siguranta,ma duc sa vad ce fac ceilalti.
Lucy: N..Natsu stai..
Natsu: Ti-e frica?
Lucy: D..da.
Natsu: Sunt aici,prinde-ma de mana si mergem impreuna.
Lucy: Bine.

Simpteam cum mana lui Natsu ma tine strans,iau telefonul si fac cat de cat lumina in incapere. In sufragerie Levy plangea la Gajeel,Erza il tinea strans pe Jellal,Juvia era pe jos cu perna pe cap iar Gray dormea.

Natsu: Hei sunteti bine?
Jellal: Da,voi?
Natsu: Da.
Juvia: Unde e Lucyy?
Lucy: Aici cu Natsu.
Gajeel: Se pare ca suntem toti.

Afara ploua cu galeata fulgera si tuna. M-am pus jos de frica,si mi-am dus genunchii la piept.

Gajeel: Natsu nu ai lanterne,lumanari ceva?
Natsu: Ba da dar sunt jos in debara.
Jellal: Pai hai dupa ele.
Natsu: Cap de aizberg trezeste-te.
Gray: Ce am pierdut? Care e faza cu luminile?
Jellal: Gajeel ramai cu Gray si fetele,pana noi aducem lanterne si lumanari.

Natsu se apropie de mine imi pune mana in cap si ma ciufuleste putin.

Natsu: Ma intorc repede,bine?
Lucy: B..bine.
Natsu: Ne poti imprumuta telefonul?
Lucy: Sigur.
Jellal: Hai Natsu.
Natsu: Vin vin.
Gray: Lucy hai de dupa canapea,vin-o aici.

Ma tarasc in patru labe pana la ei ma pun langa Erza si Juvia si Levy. Au trevut 10 minute de cand Natsu si Jellal lipsesc. Ma ingrijorez putin. Dupa alte 9 minute Natsu si Jellal isi fac aparitia cu lanterne lumanari cateva perne si paturi.

Natsu: Ai fost cuminte,cat timp am fost plecat?
Lucy: Ma vezi ca m-am miscat de aici?
Natsu: Poftim o patura.
Lucy: Multumesc.

Ma uit la ceas e 1:23 si inca nu puteam sa dorm,cred ca eram singura care se uita in intuneric,mi-am dus genunchii si am oftat putin.

Natsu: Inca nu poti sa dormi?
Lucy: Scuze,te-am trezit?
Natsu: Nu,oricum ma uitam la tine cum nu dormi.
Lucy: Nu-ti pare cunoscuta faza asta?
Natsu: Adica?
Lucy: E ca in film..
Natsu: Stai linistita Lucy nu va veni nici in asasin nebun.

Ma ia din nou in brate,ma saruta usor pe buze. Eram la pieptul lui care era asa de cald si baiatiile inimii lui erau destul de linistitoare. Il strang putin apoi adormim imbratisati.

Imi cer scuze pentru greselile de ortografie.

Liceul Fairy Tail ~Finalizata~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum